Gefeli
Dat geeft mij weer hoop en zin om door te jakkeren op m'n crappy Ranger
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Probleem is dat je void manipulation moet vervangen door cold to fire en dan mis je een hoop double dipping damage. Wellicht met 2 pyre's nog te doen ja. Alternatief is de build die ik ook al een tijdje in gedachten heb... de fire nova miner. Zelfde idee... 2 consumings en een infernal mantle voor heel veel conversion en dan snel veel poison stacks genereren.Marcvz schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 00:46:
[...]
Dan gebruik je twee van die ringen. Of de support gem. Ben met je eens dat die specifieke setup wel een tikkie krijgt, maar klinkt nog prima viable hoor.
En poison is zo broken OP dat een beetje dmg minder de build niet om zeep helpt.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Het eerste wat ik zou checken is jullie resistances en health. Zorg dat res maxed (75%) is en blijft. En zorg voor een redelijke health pool zodat je niet meteen 1-shot bent. Verder is het vooral de bossen leren kennen. Met welke hebben jullie de meeste moeite?Zethiel schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:06:
Vrijdag met 3 mensen begonnen met de game, we zijn nu bijna level 60 en hebben onze eerste lab ook gedaan, wat kunnen we nu het beste gaan doen om verder te komen ( we hebben erg veel moeite met bosses atm ), dried lake runs of doorbijten tot merc en daar een bepaalde zone farmen?
( fireball elementalist, molten strike assassin en explosive arrow pathfinder )
Ze willen denk ik ook dat mensen wat meer melee splash gaan gebruiken als melee zijnde en niet alleen EQ enzo:Kaw schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:55:
Vooral melee lijkt geraakt te zijn. Leuk, want melee was al OP... Kuch.
As another notable change, Melee Splash now gains significantly more increased area than it did increased radius as the gem levels, bringing it much closer to equivalent area skills.
Het is allemaal niet om het even. De AOE melee skills geven ongeveer even veel damage dan niet AOE melee skills (op heavy strike en vigilant strike na, maar die hebben een mechanisme dat voorkomt dat je het als primary skill wilt gebruiken.), maar nu wordt je dus richting melee splash gedrukt. Naast multistrike en fortify heb je dus al 3 support gems die min of meer nodig zijn voor je melee build. Dat is slecht voor de build diversity.Arachnan schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:57:
[...]
Ze willen denk ik ook dat mensen wat meer melee splash gaan gebruiken als melee zijnde en niet alleen EQ enzo:
[...]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Dacht uit mijn hoofd 25% kans op een endurance charge. Dat is voor single target niet voldoende. Van de 4 slagen lukt gemiddeld 1. Je moet dus de hele tijd 4 seconden wachten voordat je weer een slag kan uitdelen.JohnnyV76 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:33:
endurance charges?
Nou.. kijk maar eens bij de ascendancy classes... weet dat je als juggernaut marauder bijvoorbeeld makkelijk op max charges komt.
[ Voor 4% gewijzigd door Kaw op 27-02-2017 13:11 ]
We zitten nu in the belly of the beast, dus hebben vooral veel moeite met die bosses, maar ook de unique's die we onderweg tegenkomen zijn al knap lastig, ik zal straks eens kijken naar de resistances.Neles7 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:19:
[...]
Het eerste wat ik zou checken is jullie resistances en health. Zorg dat res maxed (75%) is en blijft. En zorg voor een redelijke health pool zodat je niet meteen 1-shot bent. Verder is het vooral de bossen leren kennen. Met welke hebben jullie de meeste moeite?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verwijderd
SaaiiiiiiiiiiKaw schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:11:
[...]
Dacht uit mijn hoofd 25% kans op een endurance charge. Dat is voor single target niet voldoende. Van de 4 slagen lukt gemiddeld 1. Je moet dus de hele tijd 4 seconden wachten voordat je weer een slag kan uitdelen.
Ik zit te denken aan Romira's en volls voor power charges en dan nog een manier vinden om die reliable weer kwijt te raken voor endurance charges.
Op standaard heb ik die items gewoon liggen, maar voor SSF is dit een big no. No way dat ik die items daar zelfstandig bij elkaar grind.
Voorlopig lijkt het een spelltotembuild te worden. Volgens mij is dat het beste voor SSF. Op die manier ben je het minst afhankelijk van gear drops.
vraag een guild invite en de tweakers guild kan je enorm op weg helpen. Zie mijn sig hoe je een invite kan aanvragen/ontvangen.Zethiel schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:19:
[...]
We zitten nu in the belly of the beast, dus hebben vooral veel moeite met die bosses, maar ook de unique's die we onderweg tegenkomen zijn al knap lastig, ik zal straks eens kijken naar de resistances.
Ik gebruik trouwens ook CI en heb dus geen hp pool, welke flasks kan ik dan het beste gaan gebruiken, ik neem aan alles wat mijn overige damage taken reduced?
Heeft hier ook nog iemand een Infernal mantle 6L te koop btw?
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Dan zit je ook op het moeilijkste gedeelte van cruel. CI is opzich geen probleem als je ES pool goed genoeg is. Meestal pak je flasks die je sterker maken. Verder was SMD aangaf de guild joinen is altijd handig. Wellicht kun je nog wat leuke upgrades in de gstash vinden.Zethiel schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:19:
[...]
We zitten nu in the belly of the beast, dus hebben vooral veel moeite met die bosses, maar ook de unique's die we onderweg tegenkomen zijn al knap lastig, ik zal straks eens kijken naar de resistances.
Ik gebruik trouwens ook CI en heb dus geen hp pool, welke flasks kan ik dan het beste gaan gebruiken, ik neem aan alles wat mijn overige damage taken reduced?
Heeft hier ook nog iemand een Infernal mantle 6L te koop btw?
JohnnyV76 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:41:
jajaja eigenlijk wil SMD gewoon meer slaafjes om te commanderen hoor!!
@SMD007 is Guild leader dus je kunt hem PMen voor een invite.Tomski1986 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:23:
Is er een Tweakers guild zodat ik dit weekend met jullie aan de slag kan in 2.6?
Dit is wat ze vermeld hebben:Neles7 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:26:
Ik mis de nieuwe passive tree, vergis ik me als ik zeg dat die vandaag ook bekend gemaakt zou worden?
[ Voor 30% gewijzigd door Arachnan op 01-03-2017 10:57 ]
Ah top! Atziri is simpel beetje weten hoe het werkt en klaar. Guardians heb ik nog nooit gekilled, meestal zijn mijn builds niet goed genoeg of doe ik iets verkeerdArachnan schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:15:
[...]
Dit is wat ze vermeld hebben:
Tuesday (NZT): Legacy League Challenges
Wednesday (NZT): Content Update 2.6.0 Patch Notes
Thursday (NZT): Skill Tree and Item Filter Information
Friday (NZT): Two-day character slot sale information.
Saturday (NZT): Content Update 2.6.0 and the Legacy Challenge Leagues launch!
Edit: misschien deze league eindelijk eens Atziri doen?
Heb nog nooit Atziri gedaan of een Guardian gedaan, omdat ik meestal A) builds speel die daar niet echt geschikt voor zijn of B ) te snel bored raak met een char voordat ik het level haal waarop die te doen zijn.
Klopt hoor en heb al voldoende videos gezien om exact de do's en don'ts te weten, maar er zelf een keer aan toe komen is altijd one bridge too far geweest voor mijNeles7 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:06:
[...]
Ah top! Atziri is simpel beetje weten hoe het werkt en klaar. Guardians heb ik nog nooit gekilled, meestal zijn mijn builds niet goed genoeg of doe ik iets verkeerd
Je krijgt op standaard een gratis skill tree reset ja. Maar ik raad je aan legacy league te komen spelenZethiel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:55:
Komt er met de 2.6.0 update ook een skill tree reset?
[ Voor 13% gewijzigd door Kaw op 01-03-2017 12:09 ]
Ik gooi het even in de groep, iemand nog suggesties voor een budget starters build?Neles7 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:59:
[...]
Je krijgt op standaard een gratis skill tree reset ja. Maar ik raad je aan legacy league te komen spelen
[ Voor 17% gewijzigd door Zethiel op 01-03-2017 12:11 ]
legacy leaguge is hetzelfde als season op d3 dat zullen ze wel snappen.Zethiel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:08:
[...]
Ik gooi het even in de groep, iemand nog suggesties voor een budget starters build?
Voor de tweakers die Diablo spelen hebben we een whatsapp groep, is er ook zoiets voor de Poe groep? Of een behoefte daaraan?
Je moet het zo zien dat die physical damage increase alleen werkt wanneer je een bow gebruikt. Wanneer je een bow gebruikt dan zal de flat physical damage (keer de locale % increased physical damage op de bow) van de bow + flat phys. andere gear (incl. abyssus en steel ring) eerst opgeteld worden en daarna gaat de % increased physical damage + % increased physical damage with bows er over heen. Eventuele multipliers zoals die 'more physical damage' van support gems komen dan. Als laatste heb je nog de multipliers zoals die van critical damage multiplier.Anvesi schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:54:
Er zullen gok ik erg veel nieuwe builds komen, ook vanwege de buffs aan sommige unique items (bijv Terminus Est voor flicker strike). Ik zou zeggen anders even afwachten waarmee mensen komen!
Daarnaast nog een vragje voor de experts onder ons: ik zat te denken iets met doomfletch te doen maar er is 1 ding waar ik onzeker over ben. Ik heb door dat je flat phys (steel ring / abyssus e.d.) wil stacken maar helpt "physical damage with bows" van de skill tree ook? Of werkt dat puur en alleen voor de physical damage die op de boog zit (en dus niet voor steel ring / amulets etc)? Iemand hier een uitleg over?
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Minaaj op 02-03-2017 16:00 ]
Eerst zien hoe makkelijk de claws te vinden zijn.Minaaj schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:58:
HOWA league here we come, 100% de meta van deze 3maandjes.
PathOfBuilding is trouwens een vrij gruwelijk programmatje waar je uren in kan stoppen
[ Voor 22% gewijzigd door Minaaj op 02-03-2017 17:04 ]
Verwijderd
Denk dat Etup SSF gaat, en dan moet je toch maar wachten wat er dropt.Minaaj schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:57:
Ik ga zelf ook niet voor HOWA hoor, maar meer in de trend dat HOWA beste build gaat zijn met de nieuwe tree. Afgelopen BHC heb ik nog wel even HOWA gespeeld tot lvl 92, maar toen waren de upgrades zo duur dat ik geen zin meer had om verder te gaan, gear ook weer verkocht (6l 880 vaal regalia)
Had iets van 85k tooltip met gmp, 11k es.
En denk dat heel veel gasten juist de breachstones activeren zodat ze BreachUniques kunnen verkopen en rijk worden, currency is voor big streamers toch geen probleem.
Verwacht dat Etup binnen 3dagen een Howa char heeft.
Howa lvlen doe je gewoon ranger 2h life cyclone, respec als je gear hebt.
vanavond 21:00Tomski1986 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:16:
Wanneer mogen we de nieuwe league verwachten?
Damn, dan wordt het pas morgen voor mijYogoi schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:19:
[...]
vanavond 21:00
om 18:00 gaan de servers down en dan 21:00 weer up met nieuwe league
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
fierstorm totem? Ik ken wel flameblast totem (pizza stickenira schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:33:
Ik twijfel enorm. Ben er zolang uit geweest dat ik niet eens meer wat snel leveled, firestorm totem build schijnt wel ok te zijn, maar wil wel makkelijk kunnen omvormen naar een leuke build.
Heb in standard de afgelopen week een 5 firegolem build geprobeerd voor endgame, maar ik voel me redelijk squishy, en daar kan ik ook niet echt mee levelen denk ik. Daarnaast heb je de so called "howa builds", maar daar moet je ook later naar omspeccen aangezien het CI/ES based is.
Het idee is wel om in endgame naar "howa spectral throw" te gaan, maar waar level ik dan mee, gewoon met een boog skill aangezien ik in ranger begin? /help
Verwijderd
Gewoon een skill die je leuk vindt pakken en dan zelf een build plannen. Boeiend of iemand anders het al een keer eerder heeft gedaan.Tomski1986 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:48:
Idem hier, ik probeer graag iets origineels.
Ik denk dat ik nu voor een 2H Spectral Throw Berserker ga gaan.
Was het niet dat alle quest gems verkrijgbaar waren? Volgens mij stond er nergens alle gems.lauranvh schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:03:
Omdat in 2.6 alle gems verkrijgbaar zijn van siosa kun je alles spelen wat je wilt zonder te traden of een andere character te levellen. Dat maakt het ook wel mooi.
Correct:Neles7 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:33:
[...]
Was het niet dat alle quest gems verkrijgbaar waren? Volgens mij stond er nergens alle gems.
Siosa now sells all quest gems once you've completed his quest and the quests required to unlock the appropriate tiers of gem rewards
firestorm totem wordt ook gebruikt voor speed levelling. RaizQt heeft daar wat runs mee op youtube staan.Neles7 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:36:
[...]
fierstorm totem? Ik ken wel flameblast totem (pizza stick) maar niet firestorm totem.
Golemancer is ook te doen, net als srs of andere minnion build.
[ Voor 9% gewijzigd door Marcvz op 03-03-2017 17:59 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Ik zie het nu. Maar alsnog kende hem niet las totemMarcvz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:57:
[...]
firestorm totem wordt ook gebruikt voor speed levelling. RaizQt heeft daar wat runs mee op youtube staan.
In ieder geval voor normal. Flameblast krijg je pas na lvl30 ergens toch ?
[ Voor 47% gewijzigd door Arachnan op 03-03-2017 18:56 ]
Verwijderd
ja, ssfBaristo schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:59:
Zijn er nog mensen die PHC gaan levelen vanavond?
Ja, daar zit ik ook aan te denken als ik toch solo speel
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Zou ik niet doen ivm de poison immune guardians.. wordt dan lastig "makkelijk T16" mapjes runnenMarcvz schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:57:
Iets met poison en double dipping 😉
Verwijderd
Facebreakers verkoop je altijd wel. Maar goed, iets van 6c had je er voor kunnen krijgen denk ik. Ligt er ook een beetje aan welke league je speelt natuurlijk.JohnnyV76 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:59:
Haha... gister voor t eerst een verkoop tab gemaakt. Nog nooit gebruikt en vond het altijd maar lastig om spullen te verkopen of ik wist niet goed wat de prijs was en dan was ik bang dat ik iets te goedkoop zou verkopen met als gevolg dat ik helemaal nooit iets verkocht en aan t eind van elke league met een hoop ongebruikt spul zat.
Even op google een tutorial opgezocht over een sell tab en na t public maken en een b/o prijs ingesteld te hebben maar eens testen. Had 2 facebreakers gevonden met aardige rolls (768 en 718) en die in de tab gegooid. Daarna weer alt-tab naar de tutorial en zodra ik verder ging hoorde ik al een tell in-game.... het zal toch niet.... ja hoor iemand wou de facebreaker al kopen. op poe trade waren de lage rolls 2c dus had maar 4c gedaan dus weet zeker dat ik m te goedkoop heb verkocht maar 4c nu is beter dan de league eindigen met een paar goede facebreakers in je stash. Had de andere nog laten staan en na een half uurtje werd ook die voor 4c verkocht. conclusie... zo'n sale tab werkt als een tierelier. Altijd gedacht ook dat het te lastig was maar dat t zo makkelijk was...
Check ook eens de Poe trade macro. Autohotkey installeren en script runnen vervolgens op een unique ctrl+d en dan zie de prijs van meerdere verkopers. Bij een hoge roll zul je wss wel even moeten handmatig moeten checken de macro doet enkel name search.JohnnyV76 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:59:
Haha... gister voor t eerst een verkoop tab gemaakt. Nog nooit gebruikt en vond het altijd maar lastig om spullen te verkopen of ik wist niet goed wat de prijs was en dan was ik bang dat ik iets te goedkoop zou verkopen met als gevolg dat ik helemaal nooit iets verkocht en aan t eind van elke league met een hoop ongebruikt spul zat.
Even op google een tutorial opgezocht over een sell tab en na t public maken en een b/o prijs ingesteld te hebben maar eens testen. Had 2 facebreakers gevonden met aardige rolls (768 en 718) en die in de tab gegooid. Daarna weer alt-tab naar de tutorial en zodra ik verder ging hoorde ik al een tell in-game.... het zal toch niet.... ja hoor iemand wou de facebreaker al kopen. op poe trade waren de lage rolls 2c dus had maar 4c gedaan dus weet zeker dat ik m te goedkoop heb verkocht maar 4c nu is beter dan de league eindigen met een paar goede facebreakers in je stash. Had de andere nog laten staan en na een half uurtje werd ook die voor 4c verkocht. conclusie... zo'n sale tab werkt als een tierelier. Altijd gedacht ook dat het te lastig was maar dat t zo makkelijk was...
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1168682Pixeljunk_NL schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:49:
Ik wil graag de tweakers guild joinen, zitten jullie op TS of Discord? Hoe kan ik joinen?
- Momenteel kunnen de volgend mensen je een invite sturen neem dus ingame contact met 1 van hen op:
Helanha
Quellek
Dorennendan
Scary_Canary
FuXXie
Sciontics
Enirah
Aestheq
All that matters has no mass
zie mijn sig hoe je een guild invite kan krijgen daarna wordt samen mappen met anderen een stuk makkelijker.Blue Boon schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:04:
Hoitjes,
Ik lurk nu al een behoorlijke tijd bij deze topic.
Deze league ben ik aan een trypanon ele totem build begonnen.
Gister ben ik in Sarn aagekomen op Merc, dus halverwege deze week zit ik zeker in de maps. Tot nu toe schaalt de damage heel goed mee. Hopelijk blijft dat de komende tijd nog even doorgaan.
Volgens mij heet ik ook gewoon Blue_Boon in game. Dus mocht je een keer willen mappen let me know.
Ik heb deze tekst vaker gezien.SMD007 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:18:
[...]
zie mijn sig hoe je een guild invite kan krijgen daarna wordt samen mappen met anderen een stuk makkelijker.
All that matters has no mass
Heb ook de 60 dollar pack weer gekocht. heb eerlijk gezegd nog nooit een pack overgeslagen dus kon deze ook niet laten liggen.JohnnyV76 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:13:
hah maar ik heb mini devourers als pet nu muhahahah!
Legacy character effect vind ik ook wel gaaf en daarnaast ook de forum titel en character portrait. Bovendien had ik al 2 jaar oid niks gekocht dus alles bij elkaar was t een simpele keuze
Klopt, je moet een nemesis leaguestone actief hebben voordat je een hh kan chancen, het was met toeval dat iemand op een stream daarover begon, anders had ik ook een stashtab vol belts weggegooid.lauranvh schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:37:
Damn. Ik kom er nu pas achter dat ik in een bepaalde map mod moet zijn om headhunters te kunnen chancen. Daar heb ik veel normal leather belts mee verknoeit.
Hopelijk ben ik dan eindelijk van de crashes af. Gisteren multithreading uitgezet en 1 crash gehad, maar wellicht had ik even moeten herstarten voor multithreading uit stond.quote: patch 2.6.0DFixed a client crash that could previously have been avoided by turning off multithreading. If you disabled multithreading, it can now be enabled again.
Verwijderd
Pak gewoon een node in je skilltree of gebruik een gem voor je res.Kaw schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:23:
Gisteravond heb ik nog een uurtje met mijn SSF zombie build kunnen spelen. Inmiddels ben ik lvl 75 dus dat gaat redelijk. Qua elemental resists kom ik maar niet aan de 3x75%. Fatsoenlijke items willen niet droppen, terwijl ik daar in het verleden nooit zoveel moeite mee had. Daarnaast snipe ik op een helmet met +2 minion gems. Inmiddels 1 keer zo'n drop gehad, maar die had verder zeer trieste stats en was van het verkeerde base type. De marshes map dropt divination cards die ik nodig heb, maar ook die map dropt zelden.
Oftewel SSF spelen is echt een grind. Toch heb ik er geen spijt van. Elke unique en elke goede rare voelt als een overwinning en toen ik eindelijk 4 divination cards kon inruilen voor Montreguls had ik echt het gevoel iets bereikt te hebben. Dat gevoel heb ik in POE al een poos niet gehad, dus dat voelt goed.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2017 13:57 ]
Ik doe geen HCVerwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:49:
[...]
Pak gewoon een node in je skilltree of gebruik een gem voor je res.
Heb zelf ook ssf gedaan t/m lvl 80. Toen geripped. Daarna gewoon legacy hc zodat ik op lvl 22 al een ascendancy boost kon krijgen. Geen zin in dat slome gelevel.
RSI technisch vind ik t prettiger om mijn main attack skill op bijvoorbeeld 'D' te zetten. Loop met 'W' en de muis gebruik ik alleen om de richting te bepalen. Hoef dan alleen te klikken als ik iets op wil pakken.Kaw schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:46:
[...]
Mijn vrouw wordt knettergek van mijn verwoede geklik.
Maar natuurlijkSMD007 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:51:
net vanmiddag ook een leuke meevaller. Had dit weekend een kaartjes set compleet waarmee ik een ilvl 100 chest kon ophalen met mijn RNG werd dit natuurlijk een vaal regalia. Ongeveer 40 chaos later op deze chest belande ik op ~850ES (weer mijn RNG
). Deze net dus vanmiddag verkocht voor 10 ex. Vanavond maar eens shoppen voor gear upgrade.
Als je met W loopt, en je main attack op bijvoorbeeld D zet, hoe ga jij dan ooit potje 2 t/m 5 indrukken?JohnnyV76 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:23:
[...]
RSI technisch vind ik t prettiger om mijn main attack skill op bijvoorbeeld 'D' te zetten. Loop met 'W' en de muis gebruik ik alleen om de richting te bepalen. Hoef dan alleen te klikken als ik iets op wil pakken.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq