D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Dat gaat ook niet meer gebeuren de leagues zijn voorbij.Marcvz schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:33:
Ik denk niet dat ik mee doe deze ronde nee..
Moet eigenlijk nog steeds atziri even doen op bloodlines.. Maar dat komt er ook niet echt van.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Dan zien we je de volgende league / act4 wel weer!
RIP van cestoda gisteravond was wel zuur... client crash op t moment dat je een infected beast den in rent is hele dikke pech
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Leden van het verzet... verzamelt u!
P.S. SMD... is de andere poe echt zo goed als men zegt?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
beter! Echt een machtig spel! Als je Baldurs Gate / Icewind Dale etc leuk vind ga je deze ook heel gaaf vinden.JohnnyV76 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 07:58:
Ooooh... zag net dat onze gevreesde leider vreemd gaat met het andere spel met de afkorting PoE!!
Leden van het verzet... verzamelt u!
P.S. SMD... is de andere poe echt zo goed als men zegt?
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat wel. Maar goed, ze wilden natuurlijk voor een demigod gaan.JohnnyV76 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:43:
hadden ze de challenges allemaal af of niet?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WN6RoUfpHMI]
[ Voor 24% gewijzigd door Cestoda op 01-04-2015 11:44 ]
Echt super, de moeilijkste challenge done.Cestoda schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:51:
Tweakers vs Palace Dominus (1mHC)
(youtube versie komt nog)
Nu nog even 4 missies, 1 encounter en "even" 17 leveltjes pakken en ik kan op mijn gemak nog even het blauwe pakje halen
Jammer dat procrastinat er niet bij was
We weten nu iig dat als die missie nog een keer voorbij komt we t kunnen doen met zn allen!
filmpje laat overigens precies zien waarom ik een bloedhekel heb aan lameblast... als ik zie hoe vaak domi of een mob net weg loopt / port op t moment dat je opbouwt...
Normaal hoef ik ook niet zo veel te chargen met flameblast: 2-3 stacks is voldoende en de rest gaat dood door burn prolif. Aangezien we een redelijk underlevelde groep hadden wilde ik gewoon wat langer chargen en meer mobs raken. Met bijna 50% ignite chance heb je dan bijna altijd wel een ignite te pakken die verder prolifereert.JohnnyV76 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:09:
Leuk filmpje!
Jammer dat procrastinat er niet bij was
We weten nu iig dat als die missie nog een keer voorbij komt we t kunnen doen met zn allen!
filmpje laat overigens precies zien waarom ik een bloedhekel heb aan lameblast... als ik zie hoe vaak domi of een mob net weg loopt / port op t moment dat je opbouwt...
Verwijderd
Had t zelf ook toen ik aan t mappen was en global aan t lezen was terwijl ik in poison clouds stond. Zag ineens mn health super snel omlaag gaan en nog net op tijd potten. Zou zo dom zijn om zo te rippen op lvl70+
Volgens mij moeten we met zn alleen nu snel de zana missies kunnen completen als iedereen haar in zn hideout neemt (hmm dat klinkt fout
Gisteren mijn eerste mapje gedaan, een Mountain Ledge, en dat ging vrij soepel. Ook de tweede challenge binnen. Nog 4 missies en 80 worden en HC zit erop.
edit: Summon Chaos Golem confirmed
[ Voor 12% gewijzigd door FiraNove op 03-04-2015 00:08 ]
Looking for a blessed bag of holding
Belangrijke items pimpelpaars met een geel randje!!
Voor de 1MHC spelers... is er iemand die de unique boss challenge nog moet? Gister kregen we opnieuw een Palace missie van cest's zana daily dus weer voor een aantal mensen die challenge kunnen completen. We houden nu zana op lvl3 om een niet al te hoge palace te krijgen maar als iedereen die challenge heeft kunnen we haar toch net zo goed levellen toch? Sloot meer xp als je hogere level doet... ja wel meer risico maar als we niet van risico's houden hadden we wel SC gespeeld toch?
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Verwijderd
Had eind vorige week een klein ripje op level 68 dus heb maar een nieuwe gemaakt op HC om de laatste twee challenge nog even af te ronden, inmiddels alweer bijna level 40.
Ga in ieder geval niet nog een keer levelen, MTX boeien me toch niet zoveel, nu wachten tot a4
Maare, je heb nog ruim 2 weken om lvl 80 te halen....
Verwijderd
Zuur! Hoe ging je dood?microoo schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:10:
Net geripped op lvl 79, lvl 80 was de laatste challenge voor 8/8..![]()
![]()
![]()
Ga in ieder geval niet nog een keer levelen, MTX boeien me toch niet zoveel, nu wachten tot a4
Zat niet op te letten bij een pak flame bearers
T is zeker nog wel te halen maar snap ook dat je geen zin meer hebt om opnieuw te gaan. RIP man
Agh ik heb niet eens gevloekt oid. Ik ga nog wel even goed nadenken wat ik ga spelen met de nieuwe patch want die dual flame totem werd de laatste levels maar saaier en saaier, wss ook de reden dat ik de rip zo vlak voor 80 niet eens zo erg vond..JohnnyV76 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:35:
Rippen op lvl79.... ouch man... daar was ik ook als de dood (leuke woordspeling) voor.
T is zeker nog wel te halen maar snap ook dat je geen zin meer hebt om opnieuw te gaan. RIP man

Nog even aankijken wat voor aanpassingen er gaan komen en welke skills evt. gebuffed of generfed gaan worden maar denk dat ik anders weer voor de ice shot build ga. Lekkere clear speed, redelijk veilig en een stuk actiever dan dual totems.
Tornado shot build aanwakkerd en ik ben blij met de clearspeed tov de facebreaker cycloner.
Heb zelf sinds gister 4/4 op SC gehaald, dus nu zowel de blauwe als rode MTX set compleet
Mochten en nog mensen zijn (HC danwel SC) die de master Challenge (en boss challenge) nog nodig hebben, log ik graag even in elke dag!
Ben ook even bezig geweest om alvast een itemfilter te maken, helaas kan ik deze pas testen als act4 daadwerkelijk uit is
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
| #Cestoda's Path Of Exile itemfilter V1.0 # #1:Gamebreaking. Items that are essential for a normal functioning game. Show Class "Quest Items" Show Class Fishing Rods #2: Currency Show BaseType "Mirror of Kalandra" SetBackgroundColor 255 0 0 PlayAlertSound 1 PlayAlertSound 2 PlayAlertSound 3 PlayAlertSound 4 PlayAlertSound 5 PlayAlertSound 6 PlayAlertSound 7 PlayAlertSound 8 PlayAlertSound 9 Show BaseType "Exalted Orb" "Eternal Orb" "Divine Orb" "Albino Rhoa Feather" SetBackgroundColor 255 0 255 PlayAlertSound 1 Show Class Currency #3: Gems #Drop only Show Class Gems Basetype "Empower" "Enhance" "Enlighten" "Portal" "Reduced Duration" "Slower Projectiles" SetBorderColor 255 0 255 #Quality gems Show Class Gems Quality > 0 SetBorderColor 128 128 255 #All other gems Show Class Gem #4: Socket related Show Sockets 6 Show LinkedSockets >= 5 Show SocketGroup RGB #4: Maps Show Class Maps Map Fragments # Droplevel >= x if you only want to show maps from level x and up (unique maps will still show) #5: Normal Jewelry for alching + Chaos/Regal recipe Show Class Rings Amulets Belts Rarity = Normal Itemlevel >= 75 SetBordercolor 168 0 168 Show Class Rings Amulets Belts Rarity = Normal Itemlevel >= 60 SetBordercolor 250 220 50 #6: Rarity related + chaos regal recipe Show Rarity = Rare Itemlevel >= 75 SetBordercolor 168 0 168 Show Rarity = Rare Itemlevel >= 60 SetBordercolor 250 220 50 Show Rarity >= Rare #7: Flasks Show Class Utility Flasks Show Class Life Flasks Mana Flasks Droplevel > 60 #Quality flasks for bauble recipe. Set to 5 for 8 flasks/bauble, 10 for 4, 14 for 3 Show Class Flasks Quality >= 5 #8: Specific magic weapons that can roll Tyrannical (ilvl 73) or Flaring (ilvl 77) Show BaseType "Imbued Wand" "Ambusher" "Harbinger Bow" Rarity = magic Itemlevel >= 73 #9: White bases for chancing high value uniques Show BaseType "Glorious Plate" "Prophecy Wand" "Judgement Staff" "Occultist's Vestment" "Gavel" "Imperial Bow" "Spine Bow" "Agate Amulet" Rarity = Normal #10: Hammers for Chisel Recipe Show BaseType "Gavel" "Rock Breaker" "Stone Hammer" Rarity = Normal Show BaseType "Gavel" "Rock Breaker" "Stone Hammer" Rarity = Magic Quality >= 12 #11: Easy Scraps/whetstones Show Quality = 20 #12: Levelling Section #This will show ALL items below a certain itemlevel, since a lot of stuff might be valuable while levelling that would otherwise get hidden. Adapt to your liking. Show Itemlevel <=60 #13: Specific items Show BaseType "Sacrificial Garb" #14: hide everything else Hide |
Verwijderd
Twee guildies van me hebben ook zoiets gemaakt: http://pastebin.com/1ZKACKcj wellicht kun je er nog wat mee.Cestoda schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:13:
Benieuwd wat er allemaal uit gaat komen. Het lijkt er ook op dat er verbeteringen aan de engine komen (minder desync!)
Ben ook even bezig geweest om alvast een itemfilter te maken, helaas kan ik deze pas testen als act4 daadwerkelijk uit is![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 #Cestoda's Path Of Exile itemfilter V1.0 # #1:Gamebreaking. Items that are essential for a normal functioning game. Show Class "Quest Items" Show Class Fishing Rods #2: Currency Show BaseType "Mirror of Kalandra" SetBackgroundColor 255 0 0 PlayAlertSound 1 PlayAlertSound 2 PlayAlertSound 3 PlayAlertSound 4 PlayAlertSound 5 PlayAlertSound 6 PlayAlertSound 7 PlayAlertSound 8 PlayAlertSound 9 Show BaseType "Exalted Orb" "Eternal Orb" "Divine Orb" "Albino Rhoa Feather" SetBackgroundColor 255 0 255 PlayAlertSound 1 Show Class Currency #3: Gems #Drop only Show Class Gems Basetype "Empower" "Enhance" "Enlighten" "Portal" "Reduced Duration" "Slower Projectiles" SetBorderColor 255 0 255 #Quality gems Show Class Gems Quality > 0 SetBorderColor 128 128 255 #All other gems Show Class Gem #4: Socket related Show Sockets 6 Show LinkedSockets >= 5 Show SocketGroup RGB #4: Maps Show Class Maps Map Fragments # Droplevel >= x if you only want to show maps from level x and up (unique maps will still show) #5: Normal Jewelry for alching + Chaos/Regal recipe Show Class Rings Amulets Belts Rarity = Normal Itemlevel >= 75 SetBordercolor 168 0 168 Show Class Rings Amulets Belts Rarity = Normal Itemlevel >= 60 SetBordercolor 250 220 50 #6: Rarity related + chaos regal recipe Show Rarity = Rare Itemlevel >= 75 SetBordercolor 168 0 168 Show Rarity = Rare Itemlevel >= 60 SetBordercolor 250 220 50 Show Rarity >= Rare #7: Flasks Show Class Utility Flasks Show Class Life Flasks Mana Flasks Droplevel > 60 #Quality flasks for bauble recipe. Set to 5 for 8 flasks/bauble, 10 for 4, 14 for 3 Show Class Flasks Quality >= 5 #8: Specific magic weapons that can roll Tyrannical (ilvl 73) or Flaring (ilvl 77) Show BaseType "Imbued Wand" "Ambusher" "Harbinger Bow" Rarity = magic Itemlevel >= 73 #9: White bases for chancing high value uniques Show BaseType "Glorious Plate" "Prophecy Wand" "Judgement Staff" "Occultist's Vestment" "Gavel" "Imperial Bow" "Spine Bow" "Agate Amulet" Rarity = Normal #10: Hammers for Chisel Recipe Show BaseType "Gavel" "Rock Breaker" "Stone Hammer" Rarity = Normal Show BaseType "Gavel" "Rock Breaker" "Stone Hammer" Rarity = Magic Quality >= 12 #11: Easy Scraps/whetstones Show Quality = 20 #12: Levelling Section #This will show ALL items below a certain itemlevel, since a lot of stuff might be valuable while levelling that would otherwise get hidden. Adapt to your liking. Show Itemlevel <=60 #13: Specific items Show BaseType "Sacrificial Garb" #14: hide everything else Hide
Dank, altijd interessant om te zien wat anderen er mee doenVerwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:51:
[...]
Twee guildies van me hebben ook zoiets gemaakt: http://pastebin.com/1ZKACKcj wellicht kun je er nog wat mee.
----------------
en dan dit:
https://www.pathofexile.com/theawakening
Closed beta starts April 20.
Major passives pakken zonder dat je het hele pad er naartoe hoeft te pakken.... dat is echt nice.
stukjes van de nieuwe gebieden ook super gaaf. Oh man * JohnnyV76 wil t!!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1244645
Een level 73 Tropical met 5 minuutjes om 10 van die lodestones te vinden, dus makkie dacht ik. Totdat ik een Exile tegen kwam met een Rare devourer met die blood#### mod. Dat ging heel snel. 1-2 seconden denk ik.
Hup overnieuw de map in met 4 minuten over. Daarna de devourer neer kunnen krijgen, maar er bleken 2 exiles op 1 plek gespawned te zijn. Dat ging ook mis. Weer overnieuw.
3 minuten over. Een dubbele groep magic devourers na de 2 exiles met een haste-mod van een rare kregen me ook weer neer in enkele seconden.
2 minuten over. Door de map heen gerushed. 9 lodestones en toen was de tijd op.
Dan maar een strongboxje doen. 3 groups of magic monsters? Why not... Blijken drie groepen devourers te zijn en de normale mobs waren ook voor 2/3e devourers. Weer dood binnen 2 seconden...
Arg...
Wel 2 6sockets overgehouden aan deze rukmap. Dat dan weer wel. Maar mijn XP stond weer op 0.
Verwijderd
Tweede vraagje, aangezien ik niet alle bosses ken: Kun je ontsnappen als je low health hebt?
Verwijderd
Tja, ik zit vaak tijdens het levellen 4 levels onder de zones waarin ik speel. Het wordt dan al snel wat moeilijker. Ligt ook aan je gear, build etc etc.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:57:
Wanneer wordt het zodanig link dat ik kan verwachten dat mn HC witch dood gaat. Met difficulty Cruel? Eerste keer dat ik POE speel, merk dat niet echt moeilijk is.
Tweede vraagje, aangezien ik niet alle bosses ken: Kun je ontsnappen als je low health hebt?
Als je low health hebt kun je teleporten met een portal scroll, of de portal skill als je de gem hebt.
Je kunt gewoon heen en weer porten om je flasks te vullen en vervolgens weer verder op de boss gaan rammen.
Oh enneh... t wordt vanzelf moeilijker.. don't worry
Verder best wel zin in de expansion en weer een enorme uber dmg build te maken
edit:
lees net een van de changes:
All projectiles now behave like arrows. Multiple projectiles emitted at exactly the same time can no longer hit the same target. Their area of effect damage can still overlap, dealing damage to the same target multiple times. Many skills have received balance changes as a result. We now have far better ability to balance projectile skills because Multiple Projectiles support gems aren't absolutely mandatory any more. Many skills that we have previously been unable to create due the presence of projectile shotgunning are now possible. In addition, melee characters aren't at as much risk from monsters with multiple projectiles.
[ Voor 53% gewijzigd door JohnnyV76 op 20-04-2015 13:06 ]
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1220782/page/6
Het is absurd om te lezen, maar wat een dedication..
De meest bizarre quote: "For the three days before the league I took melatonin and set lighting differently in my sleep space to align my body to the time of my group. "
Bijna 0.00, dan gaat de beta van start. Hopelijk krijgen we allemaal snel een beta-key!
http://www.pathofexile.com/theawakening
[ Voor 15% gewijzigd door microoo op 20-04-2015 23:28 ]
edit: maar een mailtje naar support gestuurd en hopen dat die kunnen helpen als ze het niet te druk hebben waar ik wel voor vrees
edit2: bedenk me net dat het geen fuck uitmaakt want de beta is toch op een ander realm en je kan niet bij je eigen oude karakters lol..
[ Voor 33% gewijzigd door Occy74 op 21-04-2015 11:22 ]
Sorry hoor, maar die beta-invites zijn nu al een onrepareerbare kleresooi. Allemaal pas aangemaakte lege accounts die invites krijgen. Net alsof dat handig is naar je community toe. Als ik een ban krijg van accounts die ik daadwerkelijk goed en al jaren hebt gebruikt, dan ga ik wel een ander spel spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Kaw op 21-04-2015 11:55 ]
Die nieuwe aangemaakte accounts worden gebanned en als ze vinden dat jij je vaker hebt opgegeven bannen ze je ookKaw schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:54:
Nee, geen invite gehad. Heb mijn muleaccounts ook opgegeven, maar ik lees nergens dat je daar gebanned om kan worden?
Sorry hoor, maar die beta-invites zijn nu al een onrepareerbare kleresooi. Allemaal pas aangemaakte lege accounts die invites krijgen. Net alsof dat handig is naar je community toe.
Dan wordt het een vrij lege beta denk ik... Ze hadden de accounts preventief moeten uitsluiten van de lijst die beta-invites krijgt. Nu komen er allemaal namen langs die dan straks een ban krijgen?SMD007 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:56:
[...]
Die nieuwe aangemaakte accounts worden gebanned en als ze vinden dat jij je vaker hebt opgegeven bannen ze je ookDe vraag is of ze je vinden, maar de kans bestaat staat echt bij hun FAQ dat je er voor gebanned kan worden. Ik heb daarom mijn alt accounts ook niet opgegeven.
Nee er is al gezegd dat ze een systeem hebben dat probeert te voorkomen dat duplicate/ nieuwe accounts een key krijgen. Mochten die er dan toch doorheen komen dan zijn er nog devs die de lijst actief in de gaten houden en ze er dan uithalen. Voor deze accounts worden random dan vervangende keys aan andere mensen gegeven.Kaw schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:29:
[...]
Dan wordt het een vrij lege beta denk ik... Ze hadden de accounts preventief moeten uitsluiten van de lijst die beta-invites krijgt. Nu komen er allemaal namen langs die dan straks een ban krijgen?
Ik denk dat je je met je alt accounts waar ook chars op staan niet druk om hoeft te maken, er waren vooral een aantal dupe accounts met randomnaamxxx11211 (die dus allemaal hetzelfde nummer op het einde hadden), die een key hadden gekregen en die er nu uit zijn. Deze waren ook aangemaakt op de dag dat je je kon opgeven voor de beta etc.
Edit: Dit is wat ik bedoelde http://www.pathofexile.co...ch-within/accounts/page/1
35 pagina's met allemaal namen die eindigen op 11211

[ Voor 12% gewijzigd door microoo op 21-04-2015 13:15 ]
Vwb het uitgeven van de beta keys zouden ze eigenlijk elke paar minuten volledig random en dan elk uur 1 key geven aan mensen die actief zijn en lang lid zijn of zoiets.
Het heeft ook wel iets om straks een nieuwe league zonder grote spoilers te beginnen. Wel leuk natuurlijk om vast wat nieuwe gems en andere game balances te proberen.
Misschien vanavond nog snel ff een nieuwe char maken voor de laatste 3 masters voor m'n rooie hoedje

We will give Closed Beta access to top-tier supporters from previous sets of Supporter Packs:
Diamond Supporters (Closed Beta) were granted access today
Ruler/Eternal Supporters (Open Beta) will be granted access tomorrow
Conqueror Supporters (Release) will be granted access the next day
Grandmaster Supporters (Forsaken Masters) will be granted access the day after <--- me
Gefeli SMD007. Je hebt het verdientSMD007 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:30:
Hmm als ik het goed lees krijg ik zondag beta acces!!!
Ik heb nog geen beta-access. Ik zal het met geluk moeten doen.
Mwa, op zichzelf is het niet zo erg. Als ik het zo hoor, dan moeten er nog zaken aan Act 4 worden toegevoegd en zijn bepaalde zaken rondom desync ook waarschijnlijk pas over 3 weken klaar.
Ik heb al wel hele leuke uniques gezien die ik graag zou uitproberen. Zoals de unique die knock-back andersom laat werken. Leuk met Heavy Strike
Is Mud Flats de beste optie om te farmen voor Masters en dan met name voor Tora ?Occy74 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:08:
Gister geript op 1mhc, was eigen schuld en had de 80 al aangetikt, moest alleen nog 3 master missies.. Tijdens het farmen naar masters in mud flats notabene ook de corrupted zones meegepakt, flicker strike spider is te scary lol.. 4.936k hp / 732 ES en 255 hp regen/s was blijkbaar niet voldoende.. Heb er vrede mee want kan alleen mezelf de schuld geven.
Misschien vanavond nog snel ff een nieuwe char maken voor de laatste 3 masters voor m'n rooie hoedje..
Dan zal ik daar nog een paar uurtjes aan gaan besteden. Ben lvl 85, maar moet nog twee missies...
Volgens mij heb je in mud flats meer kans op Haku en Elreon. In Act 2 heb je volgens mij meer kans op Tora (en Catarina). Act 3 kun je vast al radenc64flash schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:24:
[...]
Is Mud Flats de beste optie om te farmen voor Masters en dan met name voor Tora ?
Dan zal ik daar nog een paar uurtjes aan gaan besteden. Ben lvl 85, maar moet nog twee missies...
Mijn ervaring is wanneer je ze zoekt krijg je ze nietJohnnyV76 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:31:
[...]
Volgens mij heb je in mud flats meer kans op Haku en Elreon. In Act 2 heb je volgens mij meer kans op Tora (en Catarina). Act 3 kun je vast al raden
Heb zelf ook al meer dan 2weken de 1MHC challenges completed, ook geripped trouwens op Precinct baas met 30% extra damage en vulnerability, was ook slightly desynced dus kan niet wachten op die nieuwe network settings in The Awakening,
Ook omdat ik meestal 5/10ms heb naar de poe servers zal dat wel desync-loos zijn
Alleen in mud flats normal heb je meer kans op Elreon en HakuJohnnyV76 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:31:
[...]
Volgens mij heb je in mud flats meer kans op Haku en Elreon. In Act 2 heb je volgens mij meer kans op Tora (en Catarina). Act 3 kun je vast al raden
edit: lijkt alsof spel andere plannen heeft, koop net een Pledge of Hands bij Elreon!
edit2: in 15 fuses 6L!! Alle goede RNG voorlopig verbruikt, die beta invite kan ik wel vergeten
[ Voor 59% gewijzigd door FiraNove op 25-04-2015 18:25 ]
Looking for a blessed bag of holding
Gz man! Hopelijk kan ik zondag met je mee doen
As thanks for your purchase of a Grandmaster Supporter Pack during Forsaken Masters, we'd like to invite you to the Closed Beta of Path of Exile: The Awakening! To find out more about this major expansion
CongratsSMD007 schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:04:
Hi PaladinSMD,
As thanks for your purchase of a Grandmaster Supporter Pack during Forsaken Masters, we'd like to invite you to the Closed Beta of Path of Exile: The Awakening! To find out more about this major expansion

Ik hoor trouwens dat mogelijk woensdag al de 1e server wipe komt..
[ Voor 7% gewijzigd door Occy74 op 26-04-2015 11:21 ]
Summoner nog niets mee gedaan. Ik heb heel normal uitgespeeld en niet 1x een unfair sterk monster tegengekomen, behalve de standaard bosses waar je toch wel weet wat je moet doen zoals bij vaal niet zn smash gaan koppen dat soort zaken. Verder nog geen spike OP dmg tegengekomen. Ben in Cruel 1x dood gegaan bij haku missie waarbij de boss allemaal shocktotems spawned, maar ik meen me te herinneren dat die vroeger ook al vrij dodelijk waren en te ontwijken zijn door te blijven bewegen (wat ik dus niet deedRob_Dielemans schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:35:
En? wat zijn de nieuwe summoner mogelijkheden qua monsters. En wie is de nieuwe Perpetus/Kole oftewel zo'n monster die je tegenkomt vlak na het moment dat je even dacht.. hey deze build werkt OP en dan 3 seconden later ben je dood.
edit: als ik iets over normal moet zeggen is het wel dat ik het te makkelijk vind
[ Voor 15% gewijzigd door SMD007 op 27-04-2015 09:59 ]
En ik hoorde weer streamers zeggen van een wipe woensdag dus fatsoenlijk mappen wordt lastig denk ik..
edit; en wipe van morgen confirmed
[ Voor 58% gewijzigd door Occy74 op 28-04-2015 09:12 ]
Jup staat nu ook op frontpage morgen een wipe. Dus vanavond flink doorspelenOccy74 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 01:19:
SMD, ik weet niet hoever je nu bent maar ik heb net Brutus merc neer en ga morgen verder..
En ik hoorde weer streamers zeggen van een wipe woensdag dus fatsoenlijk mappen wordt lastig denk ik..
Wel alvast een tip voor mensen die (nog) niet in de beta zitten. Zoals het er nu naar uit ziet krijg je in normal, cruel & Merciless keuze uit 3 tree gems met de quest reward Through Sacred Ground. Dus alvast een tip maak 1 (of meer) char aan waarbij je die reward niet kiest. Dan kan je na de patch gelijk aan de gang met skilltree gems. (ze zijn tot nu toe op alle 3 de difficutlies het zelfde en je kan dezelfde gem niet vaker gebruiken) uit het hoofd eerste gem: 3 - 7 phys dmg 50 armour 2de gem 20dex 6+ all resist 3de gem was iets met meer mana regen when full on energie shield deze weet ik niet meer zeker. Dit was overigens voor de scion best kans dat andere char andere reward krijgen. (maar volgens mij was drunkfux een marauder en had de zelfde rewards)
edit: ik zie ook dat mensen die meer dan 500$ richting GGG gegooit hebben nu ook beta acces krijgen. Zullen dus denk ik binnenkort wel meer tweakers in de beta te vinden zijn? Drunkfux heeft alvast een GoT guild opgericht in de beta geen idee of die na de wipe blijft bestaan, maar mocht je dus weer gezellig met je guild willen spelen maakt of hij en anders ik dat wel weer mogelijk
[ Voor 12% gewijzigd door SMD007 op 28-04-2015 11:04 ]
Heb alles ff opgeteld en dat gaat toch hard hoor al die kleine transacties, had verwacht er niet bij in de buurt te komen maar zit toch op $421 in totaal dus was op die manier ook buiten de boot gevallen.SMD007 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:19:
[...]
edit: ik zie ook dat mensen die meer dan 500$ richting GGG gegooit hebben nu ook beta acces krijgen. Zullen dus denk ik binnenkort wel meer tweakers in de beta te vinden zijn? Drunkfux heeft alvast een GoT guild opgericht in de beta geen idee of die na de wipe blijft bestaan, maar mocht je dus weer gezellig met je guild willen spelen maakt of hij en anders ik dat wel weer mogelijk![]()
Ik zit er ook net onder, maar ik wacht nog wel even, ik vermaak mij nog wel even in HC en met GTA
-- edit
oh, dat hoef je niet te doen als je al access hebt
[ Voor 9% gewijzigd door daniëlpunt op 28-04-2015 15:18 ]
Ik durf mijn totaal niet op te tellenOccy74 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:15:
[...]
Heb alles ff opgeteld en dat gaat toch hard hoor al die kleine transacties, had verwacht er niet bij in de buurt te komen maar zit toch op $421 in totaal dus was op die manier ook buiten de boot gevallen.

Hahaha, dat zal wel niet met die grandmaster pack erbij
Tijd om na een cyclus D3, Marvel Heroes en nu Dark Souls 2 weer een potje PoE met uitbreiding te gaan spelen.
Eens kijken wanneer deze hele handel uit Beta komt (heb volgens mij Ruler & Conqueror supporter-schap) dan kan ik weer eens een paar nieuwe chars bouwen.
Ga er vanuit dat ze niet bound zijn en je leuk kunt gaan ruilen
Divination Cards are a new type of item that drops from monsters you encounter while playing The Awakening. Sets of cards can be traded to the Act Four NPC Tasuni in exchange for the item referenced on the card. Each card type drops in specific areas of Wraeclast, so careful choice of where to play allows you to maximise your chances of obtaining the desired item.
Prijzen variëren van $30 tot $1100.
https://www.pathofexile.com/purchase
Edit: zojuist maar eentje gekocht, ben toch wel erg benieuwd
[ Voor 17% gewijzigd door microoo op 29-04-2015 10:52 ]
En nu met die divination cards heb ik vast en zeker nog meer stash nodig.
Eerst mijn toon naar lvl 70 krijgen vanavond en dan koop ik wel een support pack en dan ga ik lekker daarna de beta verkennen.
Hoop niet dat ze erg hard gaan stijgen ze zijn al duur zat! Heb er stuk of 10 liggen, maar weet nog niet of ik weer ga craften of dat ik ze dan sell (als ik ze sell mogen ze wel flink duur wordenKaw schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:20:
Ik heb op standaard voor de zekerheid mijn exalts omgezet in eternals. Heb er nu 7 voor wanneer poe 2.0 uit komt. De inschatting is dat de crafters dan weer van stal komen en de demand voor eternals dan flink stijgt.
Lol! Ik denk dat ik toch wel een supporter pack ga kopen, dan plemp ik mijn extra beta key wel hier voor de onfortuinlijke ziel die toevallig krap bij kas is
Gz!Rob_Dielemans schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:06:
"Due to your success in the Five Day Solo Event, we'd like to invite you to the Closed Beta of Path of Exile: The Awakening! "
Lol! Ik denk dat ik toch wel een supporter pack ga kopen, dan plemp ik mijn extra beta key wel hier voor de onfortuinlijke ziel die toevallig krap bij kas is
Verwijderd
Grats! Welk level was je geworden?Rob_Dielemans schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:06:
"Due to your success in the Five Day Solo Event, we'd like to invite you to the Closed Beta of Path of Exile: The Awakening! "
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]