En Shodan.... lijkt dat de nerf op arc dus wel meevalt
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Gister trouwens eindelijk elreon op lvl6 gekregen dus kon zana inviten in mn hideout. Ben zelf lvl73 dus ik dacht ik ga eens op mn gemak de daily van zana doen... stap vrolijk binnen... even kijken wat de mods zijn. Huh... +155% monster damage en ook +1xx monster life... wat is dat nou weer... oh t is een poorjoy's asylum map. Nou voorzichtig aan dan maar... totems hadden t moeilijk maar ik kon wat mobs killen... toen spawnden er beyond mobs die mn totems 1 shotten... ok, ok zana... zie je morgen weer!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
klinker hmm. de o zit er niet in.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Oh geen doryani's dusSMD007 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:01:
patch notes zijn nice! veel dingen kwa hideout die echt top zijn!
klinker hmm. de o zit er niet in.
laatste hint nu moet het wel te raden zijn
Dat is wel geinig idd..welke mods waren dit dan?
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Een beetje in t zelfde straatje... voor de beyond spelers dan... ik zit te denken om een conversion trap te levellen voor de beyond mobs. Beetje koekje van eigen deeg idee... als je de trap op de rare mob gooit die de groep een aura geeft hebben ze volgens mij dat aura niet meer en zijn ze alleen daarom al makkelijker te killen. Heb toevallig een CT gevonden met wat quality erop... increased duration eraan en eens kijken of t helpt.
Zouden er trouwens ooit set items komen in PoE? Lijkt me op zich wel cool om extra bonussen te krijgen als je bepaalde items combineert.
Heb dit ooit een keer op het forum gevraagd kreeg toen reactie van GGG dat ze die niet willen hebben omdat ze vinden dat die bonussen te veel naar bepaalde gearstyle toe duwen. Ze willen niet alleen unique build maar ook gewoon unqiue combo van bepaalde items.JohnnyV76 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:11:
Hah... dat is ook niet wat je wil in een HC league natuurlijk... mss in PVP!
Zouden er trouwens ooit set items komen in PoE? Lijkt me op zich wel cool om extra bonussen te krijgen als je bepaalde items combineert.
Verder run ik haste, clarity en purity of lightning auras. Grappige is dat lightning uit stond per ongeluk toen ik die screenshot maakte. Ik was daarna bijna oneshotted door een reflect mob. Het feit dat ik niet dood ging geeft aan dat zelfs met lage resistances de combinatie van dikke leech plus vaal pact de reflect een stuk minder erg maken.
Normaliter doe ik nu rond de 20.7k dps zonder power charges, met 5 charges is het 26.6k dps. Vanuitgaande dat mijn 1.1 build met righteous fire maar 14k dps deed na 1.2 dps is dat een enorme boost!. Het kostte me wel 73 regrets om de build om te speccen...
De dikke 56k komt inderdaad van de Headhunter belt unique die ik draag. Ik had toen soul eater mod en een haste mod van een rare mob gepakt. Soul eater is extreem, elke kill die je maakt geeft je 10% meer attack speed, cast speed, run speed, etc. Dus het kan zelfs nog veel hoger dan 56k als je genoeg mobs tegenkomt
Verwijderd
Zou wel zorgen dat je resists snel op orde zijn en ook je hp mag nog wel een stukje hoger... tenzij je zoveel defense hebt dat je met zo weinig life weg komt. Zeker nu met de masters is het makkelijker om resists te cappen. +10 all res op een ring is vrij makkelijk... of ~20 resist van een bepaalde die je nog mist kun je zo op je armor craften.
Zit zelf nu op 74,5 met overcapped resists en bijna 4,2k life. Mn armor is nog erg aan de lage kant maar dat probeer ik op te vangen met 2 granites en molten shell. chaos res op -40 dus daar moet ik ook aan werken. doel is minimaal 0%. Heb nog genoeg upgrade mogelijkheden aan gear. Gebruik de meeste items al een hele tijd.
Daily van Zana is wel heel fijn trouwens... gisteravond gelukkig geen poorjoy's maar een temple map met monsters op lvl70 geloof ik. Wel moeilijker dan een 66 of 67 map maar t ging prima en dropten 2 lvl69 maps tijdens de daily. Dat helpt dus ook om je map pool op orde te houden. Valt me steeds vaker op dat maps t meest van beyond spawns droppen. Iemand anders ook dat idee? Hopelijk kan ik mn Alpha's Howl een beetje leuk verkopen zodat ik zelf naar upgrades kan gaan zoeken.
Verwijderd
Passive skill tree build
In principe wil ik CI gaan, maar moet nog beetje shield gear krijgen. Iemand nog ideeën om m'n survivibility wat beter te krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 12:49 ]
Wellicht zou je voor de ES nodes boven bij scion kunnen gaan als je gaat respeccen... maja eerst denk ik maar wat ES gear scoren voor je daarover gaat denken.
Trap + puncture + point blank is inderdaad erg goed (en een van de top Atziri kill skills), maar tot nu toe de allerleukste bowplay vind ik ice shot + pierce + ele prolif met een hoge crit kans, als je Three Dragons draagt.
Dat ding is ook behoorlijk underrated... Het veranderd m'n iceshot in een vertragende crit wander burn build waar je dus begin Cruel al effectief mee kan rondlopen.
De volgende 3Mo league ga ik denk ik Beyond hiermee spelen. Heel makkelijk te balanceren ook kwa offense / defence in de passive tree.
[ Voor 3% gewijzigd door djunicron op 12-09-2014 16:14 ]
Was ook al met een altje begonnen ter afwisseling en ging eigenlijk voor een poison arrow build maar de damage valt erg tegen tijdens t levellen dus schoot niet op. Deaths Harp gekocht voor 1c en 4L gemaakt ook met iceshot, ele prolif en dan met physical projectile damage en voor nu even faster attacks. Op mn main gebruik ik al een three dragons icm mn crit flame totems en daarmee is alles geshocked wat maar geshocked kan worden
Bij iceshot moet je dus wel herald of ash gebruiken dus als je een dikke crit doet met iceshot op een zwakke mob gaat alles eromheen fikken! Van moeizaam killen gaat t nu lekker soepel. Idd een grappige build zo.
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1053351
Mijn Chin Sol kreeg ik ook niet 5L. Zit er over te denken om die Chin SOl zo te laten (4L & 2L) en in de 2L een CWDT + Ice wall te stoppen voor betere survivability. Low level maps zijn goed te doen tot nu toe.
edit: 2 uitdagingen, mana regen - ik gebruik potjes (mooie synergie met divination distilate) en veel off-screen kills (ele reflect)
[ Voor 8% gewijzigd door FiraNove op 13-09-2014 14:04 ]
Looking for a blessed bag of holding
DoneShodan_xl schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:47:
Voor iedereen die het genoegen had om in mijn hideout te zijn gisteravond, kun je vouchen voor mijn thread?
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1053351
same
Verwijderd
Wat ging er mis?
Verwijderd
Levellen vind ik niet zo'n probleem en zit nu alweer in cruel. Hopelijk houd ik het nu wat langer uit.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 10:11 ]
Och ik level toch nog met ice shot + HoA en dat gaat ook wel prima. Gisteravond in merciless aangekomen met mn altje dankzij Vecnab. Voorlopig maar ledge farmen tot ik nog wat levels gepakt heb en hopelijk niet rip op reflect mobs
Verwijderd
Nee, increased shock duration doet niets meer als je three dragons draagt icm lightning skills. Wil je langere freezes zul je daar voor moeten speccen.kevinl schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:08:
Heb op rampage een ARC witch nu met three dragons. Ben iets meer viable door freeze. Mijn vraag is is mijn shockduration automatisch mijn freezeduration?
Dan zou die build wel eens best wel goed kunnen zijn! Ik heb ook een Arc witch en ergens een three dragons liggen. Eens proberen.
Verwijderd
M'n 5L tot nu toe is ranged attack totem, tornado shot, greater multiple projectiles, pierce, physical projectile damage. Heb nog een tabula liggen om vanavond te kijken of een 6L met chain veel effect heeft of point blank.
Ik had gehoopt op iets heel spectaculairs...maar helaas. Of het nu door m'n tree komt of door de tornado skill zelf of misschien keuze van gear...ik weet het niet. Ik heb het gevoel dat tornado shot met ranged attack totem echt iets leuks kan zijn, maar snap niet genoeg van de projectile specs om te bepalen of ik wel de juiste keuzes maak in m'n tree en stats op gear. Tooltip dps voor tornado shot is iets van 280, maar met gmp zijn er daar wel 20 van. Leuk voor packs, maar met rares moeten ze heel goed geplaatst worden om de rare op de 'sweet spot' te krijgen waar ze allemaal samenkomen. Misschien dat dat met 3 totems makkelijker is.
Ik gebruik nu even een oude Chin Sol, vanavond hopelijk vervangen door een nieuwe. Dat scheelt al een klein beetje. Doryani's invitation belt met extra physical damage (tornado shot is physical damage, of heeft ie daar niks aan omdat het ranged attack totem is?), chin sol, asphyxia quiver. Welke stats moet ik nog meer aan denken op gear? flat physical damage? Qua defensieve stats gaat het wel goed, heb iets van 22k evasion met grace, 3k health (ringen kunnen nog extra health krijgen), totems blijven lekker lang staan, mana regen is goed, kan aardig wat spammen met totems.
Maar ik had eerder gehoopt op 1000+ dps per projectile.
Tot nu toe heb ik sinds beta veel geleeched van bestaande builds…nu voor het eerst echt zelf aan de slag en dat valt vies tegen haha. Hieronder m'n build. Waar gaat het _echt_ fout?
passive tree
edit: heb m'n gem selectie aangepast waardoor ik niet meer zoveel nodes hoef te pakken voor intellect, scheelt weer 5 nodes. Daar kan ik point blank mee bereiken, of extra totem résistance + attack speed cluster van 18%
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 09:38 ]
Ik heb ook een char met ranged attack totems. Ik gebruik echter RoA (Rain of Arrow) dit werkt tot nu to echt super. hier mijn tree:Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:55:
Gisteren bezig geweest om van m'n oude lvl 83 scion die ik over had na de patch iets leuks te maken. Wilde iets wat ik nog niet gezien had en wat ik zelf nog niet gespeeld had. Ranged attack totems in combinatie met tornado shot. Tot nu toe is het eerder Tornado Shit helaas. M'n doel was om ten minste 2 totems te pakken (misschien 3 met Soul Mantle, vanavond testen), een life/evasion combinatie, veel projectile damage en extra attackspeed, met boog en quiver.
M'n 5L tot nu toe is ranged attack totem, tornado shot, greater multiple projectiles, pierce, physical projectile damage. Heb nog een tabula liggen om vanavond te kijken of een 6L met chain veel effect heeft of point blank.
Ik had gehoopt op iets heel spectaculairs...maar helaas. Of het nu door m'n tree komt of door de tornado skill zelf of misschien keuze van gear...ik weet het niet. Ik heb het gevoel dat tornado shot met ranged attack totem echt iets leuks kan zijn, maar snap niet genoeg van de projectile specs om te bepalen of ik wel de juiste keuzes maak in m'n tree en stats op gear. Tooltip dps voor tornado shot is iets van 280, maar met gmp zijn er daar wel 20 van. Leuk voor packs, maar met rares moeten ze heel goed geplaatst worden om de rare op de 'sweet spot' te krijgen waar ze allemaal samenkomen. Misschien dat dat met 3 totems makkelijker is.
Ik gebruik nu even een oude Chin Sol, vanavond hopelijk vervangen door een nieuwe. Dat scheelt al een klein beetje. Doryani's invitation belt met extra physical damage (tornado shot is physical damage, of heeft ie daar niks aan omdat het ranged attack totem is?), chin sol, asphyxia quiver. Welke stats moet ik nog meer aan denken op gear? flat physical damage? Qua defensieve stats gaat het wel goed, heb iets van 22k evasion met grace, 3k health (ringen kunnen nog extra health krijgen), totems blijven lekker lang staan, mana regen is goed, kan aardig wat spammen met totems.
Maar ik had eerder gehoopt op 1000+ dps per projectile.
Tot nu toe heb ik sinds beta veel geleeched van bestaande builds…nu voor het eerst echt zelf aan de slag en dat valt vies tegen haha. Hieronder m'n build. Waar gaat het _echt_ fout?
passive tree
http://www.pathofexile.co...r7vPq9W_3MviT-b356P4K_oc=
Je hebt dus niet helemaal de eerste met het idee
Verwijderd
edit: denk dat het voor een deel ook echt te maken heeft met de tornado shot skill zelf. De eerste attack is piercing en daarna verspreid de attack zich. Als je pech hebt met rare/unique monsters landen hoofdzakelijk de eerste shots, maar slechts een klein deel van de tweede attack. En met 280dps per shot…was ik gisteren 5 minuten bezig om een map 69 boss te killen…ik kon er wel gewoon naast blijven staan…dat wel
edit2: kan ik bijvoorbeeld ook 'physical damage with bows' nodes pakken? Of neemt een totem die increased damage niet over van je wapen?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 09:31 ]
Nee dat nemen ze niet over mijn idee je bouwt jezelf te "sterk" te veel punten gaan naar je hp en evasion etc. Ik heb een nieuw voorstel voor je hieronder echter vereist dat nog wel een behoorlijke respec. Je moet de totems IMO net als minions zien die doen jou dmg dus die moeten ook sterk worden. Mijn idee voor je build is dat je met door AA te draaien toch behoorlijk dmg migation opbouwt. Ook kan je een aantal aura's aanzetten zoals vitality en een aantal purity's.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:15:
ik doelde eerder op tornado shot ranged attack totem, krijg daar niks over gevonden. Ik zal je tree eens bestuderen, kijken of ik er mee verder kan. Thanks
edit: denk dat het voor een deel ook echt te maken heeft met de tornado shot skill zelf. De eerste attack is piercing en daarna verspreid de attack zich. Als je pech hebt met rare/unique monsters landen hoofdzakelijk de eerste shots, maar slechts een klein deel van de tweede attack. En met 280dps per shot…was ik gisteren 5 minuten bezig om een map 69 boss te killen…ik kon er wel gewoon naast blijven staan…dat welAf en toe een tikje van 500 damage of zo. Het plaatsen van 3 totems zou het dan misschien makkelijker maken, dan zit de baas als het ware vast tussen 3 totems…i need a lot more testing!
edit2: kan ik bijvoorbeeld ook 'physical damage with bows' nodes pakken? Of neemt een totem die increased damage niet over van je wapen?
http://www.pathofexile.co...YcLvZEy9v6roNfFfJqJqbXfKX
Verwijderd
Ik kan vanavond nog wel wat beters in elkaar klikken ik zie dat ik nu wel erg weinig dex aan je toebedeel.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:50:
Hmm interessant…zo kun je het ook benaderen natuurlijk. Niet met ruwe evasion stats maar met aura's je defenses halen. En meer totem damage/resistance op die manier…ik ga er eens over nadenken. Kost inderdaad een slordige 60-70 regrets en die heb ik zoveel niet meer liggenHet zal een nieuw project worden
ach waarom ook niet gelijk
http://www.pathofexile.co...upwja3X5ZDY1sCyL0iELBxQ== zal je nog wel wat lvls moeten bijhalen, maar heb je teminste weer iets meer dex.
[ Voor 35% gewijzigd door SMD007 op 17-09-2014 10:04 ]
Had nog een corrupted abyssus te koop, 4linked 4x rood voor 12c. Staat al maanden in m'n shop, en vanmorgen een whisper. Hij wilde dat ding kopen, hij vraag wat ik er voor vroeg. Nouja, 12c dus. Hij vroeg of 11c akkoord was omdat hij hem nog moest kleuren (
Getrade, naderhand niks meer vernomen. Ben toch echt benieuwd hoelang het geduurd heeft voordat hij erachter kwam dat hij niet meer te kleuren is. Ach ja.
Poison trapper bevalt nog steeds goed, survivability wordt ook steeds beter. Een dezer dagen nog even opnieuw naar clarity/discipline/Arctic armor kijken, daar valt nog wel iets uit te halen. Met de aura nodes uit de tree wil ik eigenlijk nog een andere aura erbij runnen. Heb nu 490 mana over, wat veel te veel is voor de skillsetup nu.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Ik was ook al druk aan het knutselen en het komt al aardig bij elkaar in de buurt. Ik heb nog een level 80 shadow liggen met een tree reset. Denk dat ik daar de tree op ga zetten, hoef ik niet veel voor aan te passen. Eens zien of de build er beter op wordSMD007 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:01:
[...]
Ik kan vanavond nog wel wat beters in elkaar klikken ik zie dat ik nu wel erg weinig dex aan je toebedeel.
ach waarom ook niet gelijk
http://www.pathofexile.co...upwja3X5ZDY1sCyL0iELBxQ== zal je nog wel wat lvls moeten bijhalen, maar heb je teminste weer iets meer dex.
Verwijderd
Je moet de skill eens gebruiken om het te snappen. Het is lastig uitleggen hoe het werkt. Ik doe een poging...stel je bent gewoon een ranger, vergeet totems. Selfcast tornado shot. Je komt een baas tegen, met iedere andere skill richt je op de baas en schiet. Met tornado shot, moet je achter de baas mikken, het tornado shot gaat door de baas (pierce) doet een soort van explosie animatie achter de baas (doet geen damage) en splitst dan in 3. Met GMP heb je er veel meer natuurlijk. Dus je bent steeds aan het mikken op een sweetspot achter de boss waardoor zoveel mogelijk van de gesplitste projectielen de baas raken. En daar ligt het probleem voor totems. De totem is trager en raakt zelden die sweetspot achter een mob of baas op het moment dat jij dat wilt. Het meerendeel van de projectielen mist en voor je het weet ben je een kwartier bezig om een baas te doden. En da's geen optie. De totem is ook statisch, je plant hem en de baas beweegt waardoor de sweetspot weer ergens anders ligt. Je bent dus steeds aan het recasten voor de beste plek...lang verhaal kort...tis klote.
Het enige waar het goed voor is met ranged attack totems is om de hele map om te toveren tot stekelvarken.
Met de nieuwe skilltree heb ik meer health, uiteraard minder evasion, maar mistte het niet. Totems deden een klein beetje meer damage voor zover ede tooltip een indicatie is voor de echte dps van de totem. Ze overleefden langer en ik kon meer aura's draaien. Maar het was allemaal niet genoeg. Heb geen zin om 20 ex of meer te gaan besteden aan deze char om het maximale er uit te halen als dat nog niet genoeg is om snel te clearen. Helaas een 80 en 83 char voor nodig gehad om dat te bedenken...misschien kan ik er nog met wat regrets van maken voor andere skills...ice shot totems ofzo.
Leuk idee, klote skill.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 08:56 ]
Verwijderd
Heb ik net in 2 dagen een belachelijke berg aan mogelijkheden bekeken, builds gemaakt, SMD heeft er zijn licht over laten schijnen, hij heeft builds gemaakt, we hebben alles gepost... en dan... heb ik alle totem nodes
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 09:09 ]
Goed. De skill werkt niet probeer nu een RoAVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:07:
Thanks voor de info kevin...ik heb geen totem nodes in gebruik in m'n totembuildnergens voor nodig. /licht-sarcarsme.
Heb ik net in 2 dagen een belachelijke berg aan mogelijkheden bekeken, builds gemaakt, SMD heeft er zijn licht over laten schijnen, hij heeft builds gemaakt, we hebben alles gepost... en dan... heb ik alle totem nodesDat zien we echt niet over het hoofd
met: conc effect - inc area of effect - faster attacks - totem (duh!) - inc phys proj dmg
@kevinl YOU CANT BE SERIOUS!

[ Voor 7% gewijzigd door SMD007 op 18-09-2014 09:14 ]
Verwijderd
Eh...kevinl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:10:
Oh, maar dan moet je dat zeker doen hoor. Dat scheelt heel veel. Ik merk het bij mijn dual FT marauder en mijn FT witch zonder dual en zonder totem nodes. De damage van mijn witch is niet om over naar huis te schrijven.
@SMD vanmiddag even doen. Ben ver door m'n chroms heen haha, even kijken of ik m'n boog omgekleurd krijg. De gems heb ik nog wel liggen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 09:33 ]
-+2 boog
iron grip zit imo iets te ver weg, maar die +2 to bow gems is inderdaad erg goed idee dat zal prima werken met totem buildje! die ga ik zelf ook eens proberen.
Ik ben nog steeds met mn crit FT witch aan t pielen op beyond... lvl78 op t moment en heb bijna geen totem nodes. Alleen die nodig zijn om bij ancestral bond te komen en die helemaal links onderin bij de marauder tree om sneller totems te kunnen neerzetten (wat stiekum ook meetelt voor je DPS).kevinl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:10:
Oh, maar dan moet je dat zeker doen hoor. Dat scheelt heel veel. Ik merk het bij mijn dual FT marauder en mijn FT witch zonder dual en zonder totem nodes. De damage van mijn witch is niet om over naar huis te schrijven.
Ben op zich wel tevreden over mijn DPS en ik heb niet de allerbeste gear en eerst voor life nodes gegaan. Ben nu aangekomen bij een gebied met vooral crit en crit mp nodes dus met elk level zal mn DPS stijgen. Gems bijna lvl18 dus dat zal ook weer een hele leuke boost geven. Zodra ze 18 zijn ga ik dominus op merc doen.
Ik ga dit weekend kijken of ik mijn level 64 templar nieuw leven kan inblazen met een crit FT build.
Jij hebt duidelijk gekozen voor een viable build. Ik word regelmatig one shot, vanwege mijn yolo build.
Linkhttps://www.poebuilder.co...2rvcy99f4k_jr-b356PrS_go=
Als je de punten hebt, zou de irongrip node een mooie toevoeging zijn denk ik (alhoewel ik niet weet hoeveel dps je er daardoor meer krijgt). Zeker als je naar Ironwood gaat. Dan pak ik ook de defensive stats bij van Armour en Cloth and Chain.SMD007 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:03:
[...]
iron grip zit imo iets te ver weg, maar die +2 to bow gems is inderdaad erg goed idee dat zal prima werken met totem buildje! die ga ik zelf ook eens proberen.
Lees dat een Infractem boog ook mooi is.
Mijn witch is nu crit aan het speccen (ja ik weet ik luister nog steeds niet naar de guild leader). Om mijn crit kansen te verhogen heb ik nu de crit chance spell nodes aan de rechterkant gepakt. Mijn witch draagt nu een dagger om de crit kansen te verhogen. Heeft het zin om de dagger nodes te pakken om crit kansen voor arc te verhogen?
[ Voor 25% gewijzigd door kevinl op 18-09-2014 11:13 ]
Nope spell crit ~ weapon crit zijn 2 verschillende dingen.kevinl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:41:
[...]
Mijn witch is nu crit aan het speccen (ja ik weet ik luister nog steeds niet naar de guild leader). Om mijn crit kansen te verhogen heb ik nu de crit chance spell nodes aan de rechterkant gepakt. Mijn witch draagt nu een dagger om de crit kansen te verhogen. Heeft het zin om de dagger nodes te pakken om crit kansen voor arc te verhogen?
Dit is mn huidige buildkevinl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:28:
Johnny kan jij je poebuilder tree geven van je crit FT witch?
Ik ga dit weekend kijken of ik mijn level 64 templar nieuw leven kan inblazen met een crit FT build.
Ik denk dat jouw build ook prima viable is hoor maar mss ligt t meer aan gear of speelstijl. Mijn gear is eigenlijk ook niet optimaal... maar dat is ook wel weer goed zodat er nog genoeg improvement mogelijk is. Zit nu op iets van 4,3k life met 76-75-75 resists. Zit ruim over bijv. fire resist cap heen dus ga wat respeccen... bij marauder onderin kan ik de 2 fire resist node en de strength node weg doen en dan vervangen voor de 2 strength node naar rechts. Hou ik weer 1 over om te gebruiken. Andere optie is bij witch boven de 8% elemental damage en de 18% fire damage +12% resist weg te doen... maar dan mis ik 26% damage. Dat kan ik wel weer opvangen met de fire nodes aan de rechterkant waar ik nu ben aanbeland. Denk ook dat mn daadwerkelijke DPS een stuk hoger ligt vanwege mn three dragons helm. FT's shocken als een malle.
Ik ben ondertussen toch een beetje fan aan t worden van conversion trap. Beyond spawns zijn een stuk minder heftig als je er een of twee convert. Samen met mn totems maken ze gehakt van de overige spawns en zodra die weg zijn worden de converted weer normaal maar dan zijn ze nog maar met zn tweeen en ook niet meer moeilijk. Ook die irritante summoners (Diabolists e.d.) worden zo wat makkelijker... normaal lopen/zweven ze altijd weg als ze damage krijen en resurrecten dan een zooi mobs maar als ik er een convert is t makkelijk om alle trash snel neer te maaien zonder dat er nieuwe bij komen en dan zet ik aan elke kant van de summoner een totem neer en als ie los komt is hij ook zo weg.
https://www.pathofexile.c...fCPTAVGpDwcWIQoIebWxsjNsL
Uiterraad zal het nooit lvl 100 worden, maar geeft wel het idee wat ik van plan ben
Blooddrinker gaat niet werken volgens mij als je ancetral bond hebt.SMD007 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:46:
Dit is trouwens de tree waar ik naar toe werk (droom lvl 100 build)
https://www.pathofexile.c...fCPTAVGpDwcWIQoIebWxsjNsL
Uiterraad zal het nooit lvl 100 worden, maar geeft wel het idee wat ik van plan ben
De hp van blood drinker werkt welkevinl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:56:
[...]
Blooddrinker gaat niet werken volgens mij als je ancetral bond hebt.
Verwijderd
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1060759
Gelukkig heb ik 4 stashtabs met vaal fragments. En wat complete setjes. Maar ik denk niet dat ik met mijn FT build viable ben om Atziri te doen.
[ Voor 27% gewijzigd door kevinl op 18-09-2014 17:09 ]
echt niet?kevinl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:06:
Ik heb nog nooit corrupted area in maps gezien.

[ Voor 70% gewijzigd door SMD007 op 18-09-2014 17:40 ]
Verwijderd
@SMD gisteren Rain of Arrows geprobeerd met ranged attack totem, werkt een stuk beter. Attacks van die skill zijn gewoon veel logischer dan tornado shot. Het zal echter geen build zijn die ik heel veel speel, ik wil een snellere clearspeed
M'n discharge build gaat gelukkig wel de goede kant op. Wat gems zitten schuiven, wat meer cast on damage taken gems er tussen gezet waardoor er meer om me heen bevroren word, meer crit mogelijkheden, dus meer charges. Plus, Vaal Pact + m'n leech uit de tree + leech belt + bloodrage was niet genoeg om een discharge op een elemental reflect te overleven...heb Warlord's Mark toegevoegd...en nu overleef ik gewoon reflect packs
On a side note...m'n nieuwe monitor is awesome-o!! hihi
RoA geen snelle clear speed? Ik vind het 1 van de snellere duel totem clear speeds hebben die ik tot nu toe heb geprobeerd.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:57:
Kevin flink aan het trollen de laatste dagen? Gewoon af en toe de link/het verhaal/de discussie van begin af aan lezen, levert vast een andere reactie op![]()
@SMD gisteren Rain of Arrows geprobeerd met ranged attack totem, werkt een stuk beter. Attacks van die skill zijn gewoon veel logischer dan tornado shot. Het zal echter geen build zijn die ik heel veel speel, ik wil een snellere clearspeed
M'n discharge build gaat gelukkig wel de goede kant op. Wat gems zitten schuiven, wat meer cast on damage taken gems er tussen gezet waardoor er meer om me heen bevroren word, meer crit mogelijkheden, dus meer charges. Plus, Vaal Pact + m'n leech uit de tree + leech belt + bloodrage was niet genoeg om een discharge op een elemental reflect te overleven...heb Warlord's Mark toegevoegd...en nu overleef ik gewoon reflect packsZou toch graag die gloves van uber atziri willen...scheelt me 6 nodes om naar Vaal pact te komen
Ja moet ik wel doenVerwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:57:
Kevin flink aan het trollen de laatste dagen? Gewoon af en toe de link/het verhaal/de discussie van begin af aan lezen, levert vast een andere reactie op![]()
M'n discharge build gaat gelukkig wel de goede kant op. Wat gems zitten schuiven, wat meer cast on damage taken gems er tussen gezet waardoor er meer om me heen bevroren word, meer crit mogelijkheden, dus meer charges. Plus, Vaal Pact + m'n leech uit de tree + leech belt + bloodrage was niet genoeg om een discharge op een elemental reflect te overleven...heb Warlord's Mark toegevoegd...en nu overleef ik gewoon reflect packsZou toch graag die gloves van uber atziri willen...scheelt me 6 nodes om naar Vaal pact te komen
Heb je Ethereal knives wel eens gebruikt?
Verwijderd
Zie dat die Atziri's Aquity gloves ondertussen minstens 130 ex zijn...na een vlugge check kom ik er dan...eh...129 te kort. Right.
@kevin ik ga vanavond alle mogelijke gems uitproberen op die totems. Als er niks tussen zit wat er leuk uit ziet, laat ik het karakter lekker liggen tot de volgende reset
Ja voor jou wel met een van je vele 6L met wss maxed gems en allesSMD007 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:28:
[...]
RoA geen snelle clear speed? Ik vind het 1 van de snellere duel totem clear speeds hebben die ik tot nu toe heb geprobeerd.
Er zijn ook mensen die het met wat mindere gear moeten doen.
Gisteravond lvl79 aangetikt op beyond en eindelijk mn gems lvl18 geworden. Tooltip DPS van 1800 naar 2200 op FT en dat merk je meteen. Vandaag Domi op merc eens bezoeken. Loop nog steeds met maar 4L rond. Twijfel een beetje wat te doen... heb nu een 6S astral met life, de twee armor rolls en wat resist.
Van de week vond ik een blauwe astral met 12% all res en ging m voor de grap eens identifien. +95 life erop... ok... kijken wat ie doet als ik een aug erop doe.... +40% cold resist erbij. Hmm regal dan maar? +32% lightning resist erbij. Best leuk maar heb niet de currency om m echt verder te craften.
Wss SMD maar even vragen om m te 5 of 6 linken?
5L zou al weer een enorme boost aan DPS geven als ik BBBRG weet te rollen op t armor.. of item rarity erin.
Totem speelstijl ligt mij beter. Ik ga te vaak neer met mijn ARC witch aan reflect. Zit volgens mij aan de 100+ deaths. Krijg steeds op mijn kop van Rechtvaardig.
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1061786JohnnyV76 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:51:
[...]
Ja voor jou wel met een van je vele 6L met wss maxed gems en alles
Er zijn ook mensen die het met wat mindere gear moeten doen.
Wss SMD maar even vragen om m te 5 of 6 linken?
5L zou al weer een enorme boost aan DPS geven als ik BBBRG weet te rollen op t armor.. of item rarity erin.
Zo enorm OP is deze gear toch ook weer niet?
Ik wil wel een poging voor je wagen om te linken hoor
[ Voor 4% gewijzigd door SMD007 op 19-09-2014 10:04 ]
Verwijderd
Herald of Ash/Ice is super. Ik ben Herald of Ice al vanaf t begin af aan mee aan t levellen maar heb m eigenlijk nog niet gebruikt omdat t toch een flinke hap uit mn life neemt... als ik erover nadenk kan dit wss een veel grotere DPS boost geven dan welke node uit mn tree dan ook. Ik heb al Blood Magic dus mortal conviction is maar 1 skill point en als ik Herald of Ice link met reduced mana dan valt het reserved life enorm mee. Vanmiddag maar eens kijken wat voor DPS boost dat geeft.
Rarity geen mana multiplier en culling slechts 10% (110%). Zo heb je voor een beperkte life reservation een flinke sloot DPS erbij en meteen item rarity zonder dat je een link voor je main skill hoeft op te geven of een aparte totem hoeft neer te zetten met culling en rarity. Zie ik iets over t hoofd?
Power Siphon + beide Heralds werken in ieder geval.JohnnyV76 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:19:
ik bedenk me net wat.... Herald of Ice + Culling Strike + Item Rarity. Dat zou toch moeten werken?
Rarity geen mana multiplier en culling slechts 10% (110%). Zo heb je voor een beperkte life reservation een flinke sloot DPS erbij en meteen item rarity zonder dat je een link voor je main skill hoeft op te geven of een aparte totem hoeft neer te zetten met culling en rarity. Zie ik iets over t hoofd?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
? die culling strike koppelen aan harald of ice? en niet aan de flame totem?JohnnyV76 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:19:
ik bedenk me net wat.... Herald of Ice + Culling Strike + Item Rarity. Dat zou toch moeten werken?
http://www.reddit.com/r/p...ing_strike_herald_of_ice/
T werkt alleen op de explosie van herald of ice... niet op de gewone toegevoegde damage....
Ik heb een char die één in de groep in 1 klap 12k damage geeft en Herald of Ash met ele. prof. doet de rest.
Dat werkt wel als de ignite als de damage van de ash wordt gezien. Denk 't wel.Kaw schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:33:
En iiq&iir on Herald of Ash?
Ik heb een char die één in de groep in 1 klap 12k damage geeft en Herald of Ash met ele. prof. doet de rest.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Tuurlijk... t werkt prima met dual totems. Maar verder dan Herald of Ice (Flame Totem) of Herald of Ash (physical totems) icm reduced mana heeft wss niet veel zin afgezien van ele prolif voor ash.kevinl schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:35:
Punt of je hier herald kan gebruiken bij een dual totem setup.
Zoals ze in t topic ook al zeggen... als t wel zo zou werken zou je eigenlijk bijna gratis van je 6L een 9L kunnen maken.
Voelt wel degelijk een beetje als een +2 link achtige skill.
Hey trouwens, hoe leuk ik de OP ook vind om naar terug te keren (al die mooie 2010 / 2011 content), wordt het niet eens tijd dat de OP naar een ander wordt overhandigd? Misschien een deel 2 beginnen?
[ Voor 27% gewijzigd door djunicron op 19-09-2014 14:19 ]
Power Siphon, Increased Elemental Damage, Ele. prol., incr. lightning, incr. chaos
Herald of Ash, Ele. prol., incr. area, red. mana
Power Siphon doet fire en lightning damage met 80% crit, wat 80% kans geeft dat de mob in 1 klap dood is en de omgeving doet branden en shocken.
En dan Herald of Ash er overheen.
Low level zoals The Docks werkt het prima. Maar 12k crit. damage in bijv. the cathacombs is alweer een stuk minder effectief.
[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV76 op 20-09-2014 16:48 ]
"Probleem" is dat ik niet zo heel vaak achter mijn pc kan zitten dus ook veel op de laptop beneden speel met meestal 3 kids om me heen. Het kan dus zijn dat ik ineens moet stoppen en dan vind ik het zonde als ik net een map begonnen ben.
Dus.. als ik even 10m wil/kan spelen dan doe ik even docks of catacombs maar dat is dan meer om gems te levellen en wat currency nog te scoren wellicht dan xp te pakken.
YouTube: Uber Atziri with Double strike / Reave
Even serieus, echt heel tof dat je nu toch op een punt bent gekomen dat het lukt man! Je bent sowieso de eerste uit de guild die überhaupt een paar pogingen hebt gedaan en ook al heeft het wat deaths en XP gekost, je hebt d'r wel tot toe twee keer verslagen. Petje af hoor.
Ik ga zeker nog een paar pogingen doen waarin ik niet meer dood ga.
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]