I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
NM. Heb zo'n orb gebruikt op een normal bow. Instant rare ftw.
[ Voor 39% gewijzigd door pingkiller op 27-01-2013 00:40 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Helaas, net weg en was mijn enige, rest van de wapens heb ik wel veel keuzepingkiller schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:21:
Iemand op softcore nog een rare level 24-28 bow liggen?
Pff, dat ging niet best vanavond.Sexy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:07:
Nu snap ik de term hardcore, ik zou echt de tijd en de moeite er niet voor hebben om even drie chars te lvlven, en stressen dat ze niet dood gaan.
Mn shadow overleden in act 2 (level 23 ofzo)
Nieuwe gemaakt, rushen door act 1.. Kon ik vast te zitten bij eindbaas van act 1.. Daar ging mijn verse L15 shadow..
Nadeel is dat ik zo nogal hard door mn opgebouwde stash heen ga ^^
Maar goed, heb even een nieuwe gemaakt en tot t waypoint voorbij de medicine chest missie gespeeld.
Morgen middag act 1 even doen en dan zijn we weer op t punt waar we waren..
Kan natuurlijk gewoon met mn ranger verder. Maar een high attack speed shadow speelt zo tof...
Ondanks dat t wel een pak lastiger is..
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Verwijderd
Vraag me echter nu wel af hoe een armor wat zowel evasion en armor heeft werkt met Iron Reflexes. Wordt het evasion gedeelte wel omgezet naar armor. Lijkt me toch wel??
Ben benieuwd wat er gebeurt als straks de reviews ook nog eens positief gaan uitvallen...
Zelfs in het weekend een patch
Version 0.10.0c (Current Version)
Hotfixed a complete realm crash. Please be aware that if the realm does crash, players may see no characters on their account if they immediately log back in. If this ever happens to you, just log in again.
Fixed a bug where setting a premium stash tab's colour back to the default brown resulted in you not being able to edit that premium tab again.
Fixed a game server crash that could occur when using Shield Charge.
Fixed some bugs with the Act Three boss fight including one where it would pause from time to time in its Avatar of Fire form.
Fixed a bug where items in trade would appear too faded out.
Corrected a problem with the quest rewards for the Merciless difficulty "Intruders in Black" quest for the Witch.
Slightly brightened the purchasable weapon effects so that they stand out better in dark areas.
Fixed some problems with microtransaction effects on staves.
Fixed some confusing quest text related to the Merveil quest and the Maligaro's Spike quest.
Added more videos to the shop to complete the range for purchasable weapon effects and skill effects.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Speel nu ook met een shadow en kom soms moeizaam er doorheen..Marcvz schreef op zondag 27 januari 2013 @ 04:26:
[...]
Pff, dat ging niet best vanavond.
Mn shadow overleden in act 2 (level 23 ofzo)
Nieuwe gemaakt, rushen door act 1.. Kon ik vast te zitten bij eindbaas van act 1.. Daar ging mijn verse L15 shadow..
Nadeel is dat ik zo nogal hard door mn opgebouwde stash heen ga ^^
Maar goed, heb even een nieuwe gemaakt en tot t waypoint voorbij de medicine chest missie gespeeld.
Morgen middag act 1 even doen en dan zijn we weer op t punt waar we waren..
Kan natuurlijk gewoon met mn ranger verder. Maar een high attack speed shadow speelt zo tof...
Ondanks dat t wel een pak lastiger is..
Ik weet eigenlijk niet of de class na act 1 beter word?
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ja is goed invite me maar "Bibje" (vriend invite)SMD007 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:45:
Wil iemand mij helpen met de (eind) baas van act 2?
spoiler:Die grote machine in de top van de pyramide
Ja dit werkt nog wel, ik heb een armor met +/- 130 armor + evasion en als ik bij mn tab kijk krijg ik er ~300 armor bij wanneer ik deze equip in samenwerking met de iron reflexes node.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 08:31:
Vraag me echter nu wel af hoe een armor wat zowel evasion en armor heeft werkt met Iron Reflexes. Wordt het evasion gedeelte wel omgezet naar armor. Lijkt me toch wel??
Ben level 30 inmiddels.
[ Voor 21% gewijzigd door pingkiller op 27-01-2013 13:32 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
lvl?pingkiller schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:25:
Heeft iemand weapon elemental damage@softcore?
Even wat algemene informatie:Neles7 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:38:
Heb weer een boel items verzameld. Nog steeds beschikbaar voor wie wil
De playerbase sheet staat nu in de TS, dus deze is iets makkelijker te vinden.
Een trading topic komt er in de toekomst als PoE het einde van de beta nadert.
Zo en dan nu verder met me duelist level in act 2
Ach, het zal niet lang duren voordat alleen het beste van het beste nog getrade gaat worden
Iemand kan toch gewoon een topic aanmaken?
Dat is wat psychoclown tegen mij zei.Frozen-North schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:52:
Waarom het einde van de beta pas?
Iemand kan toch gewoon een topic aanmaken?
quote: psychoclownAls Path of Exile (bijna) uit beta komt/is dan wil ik daar best wel (of iemand anders zoals jij) een Trading Topic voor openen of toestaan.
Nou, dat ligt aan je speelstijl denk.Sexy schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:19:
[...]
Speel nu ook met een shadow en kom soms moeizaam er doorheen..
Ik weet eigenlijk niet of de class na act 1 beter word?
Feit is dat ranged makkelijker is.
Als je een ranged shadow maakt zul je weinig problemen hebben, maar, dan kun je beter een witch of templar beginnen denk..
Een melee char is al lastiger. En een melee shadow, waar in het begin weinig tot geen defensive passives beschikbaar zijn is erg tricky.
Maar, de dmg is huge. Je bent super snel. Dus t is echt leuk.
Beetje als een melee demonhunter
Ik ga het dit keer iets voorzichter doen. Zorg in ieder geval dat ik een level voorloop op t gebied.
En ik pak de passives die mn energy shield boosten, die heb ik vorige keer links laten liggen.
Als je trouwens whriling blades nog niet op je skillbar heb staan. Dat is wel een aanrader in t begin hoor. En dan vooral als escape skill.
Ben ook nog opzoek naar lightning arrow.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Zeker naar boven gelopen aan het begin en niet meteen naar de town?
Als je het nog niet weet: als je van act 2 naar 3 gaat, zit er in de zone voor de act3 town een boss die bear traps spammend en je daarna redelijk snel dood maakt. Als je zoveel mogelijk onder in de zone blijft, ontloop je hem.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Merveil is echt verschrikkelijk als melee. Ga niet proberen zonder 2 frost resist ringenmercapto schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:06:
Net Merveil gedaan. De nieuwe versie is een stukje lastiger gelukkig
Een 30% ring en wat kleine beetjes op armor, totaal 50% cold resist.
Echt dichtbij kon ik niet komen op de tweede incarnatie, maar met een beetje tactisch denken ging dat ook prima toen dat kreng eenmaal uit een hoekje was gekomen waar ze de eerste 5 minuten in stond, ugh.
1x een gebied opnieuw moeten doen is leuk maar na een paar keer ben ik wel ff klaar mee.
Verwijderd
Acalypso.
Dadelijk me rollback is bijwerken zag dat me level up nog niet geteld is en site laad me inventory niet dus we zien wel wat er nog is.
Eerste paar keer werd ik hard ge-owned, maar uiteindelijk ging het me toch redelijk makkelijk af.
Poison Arrow + Lesser Multiple Projectiles + Fork is ook erg leuk.Metalkai schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:23:
Laatst Lesser Multiple Projectiles gelinked aan mijn Lightning Arrow. Het resultaat is redelijk destructief te noemen. Grote groepen van 10-11 enemies zijn in twee schoten allemaal neer. I am pleased.
Ik gebruik nu zelf als aoe Split Arrow + Fork + Faster Projectiles. Werkt ook aardig, vooral omdat ik me op physical damage richt.
(lvl 28 ranger)
Verwijderd
Verwijderd
Ga maar gerust naar de snackbar, kans is vrij groot dat als je er in komt er snel weer uitknalt en weer in de queue komt tenzij je mazzel hebt
Verwijderd
Ah ok, dat zijn duidelijke woordenBrutal1ty schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:05:
Eerste weekend na ''beta launch'' er zullen queues zijn, er zullen crashes zijn, er zal gehuild worden.
Ga maar gerust naar de snackbar, kans is vrij groot dat als je er in komt er snel weer uitknalt en weer in de queue komt tenzij je mazzel hebt
Impressive wat een open beta doet met een stuk software!
Closed beta had dit eigenlijk nooit. Nooit meegemaakt in ieder geval.
Mee eens, maar wel leuk moeilijk. Totdat je die klote plek inkomt (quest na de medicine box. Moet je plekje ontruimen van creatures) Opeens 4 hondjes op je met pentagram oid onder zich. 3 hits en je bent dood ><Ryatzu schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:05:
Tot nu toe vind ik het spel best wel moeilijk. Nog maar lvl 4 maar damn.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Tot dat gewoon voor 8 uur of na twaalven spelen en het gaat goed.
Van twitter.
Hopelijk zijn ze de servers aan het upgraden atm
www.tinyurl.com/PoEHyaxin
For those interested, player concurrency hit 69850 players before it was high enough to take down the realm
Lijkt me dat je voor Physical bow gaat of niet?Neles7 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:59:
Heb maar even een build gemaakt voor me ranger, ik moet hem nog even nauwkeurig beoordelen maar denk dat hij al aardig in de goede richting zit
www.tinyurl.com/PoEHyaxin
zelf vind ik die acrobats quite useless, en zoveel dodge en extra bow dmg heb je echt niet nodig en die extra fysieke dmg nodes zijn te klein.

Geen Iron Reflexes?
Zou Heavy Draw en Deadly Draw nemen
Wel Heartpierce en later Nullification
Leather and Steel? schaalt er goed met IR
Dit is wel puur fysiek
Physical heeft meer dedication nodig in begin zeg maar dan elemental bows, maar later wel beter overlevingskans
Je gaat later voor Diamond skin, Master Fletcher (meer dmg overall), Reflexes (meer armour, want WAAR is je armour??? heb je echt nodig
Alle rangers zijn zowieso OP
[ Voor 36% gewijzigd door kihon op 27-01-2013 23:51 ]
Mijn build-in-progress: http://tinyurl.com/abry7xj
Niet meer. Je krijgt geen 16% armour van 8% armour en 8% evasion van leather and steel, maar 1x 8% armour met IR.kihon schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:41:
Leather and Steel? schaalt er goed met IR
Ben jij ranger dan, zie je niet op de spreadsheetGundogan schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:23:
[...]
Niet meer. Je krijgt geen 16% armour van 8% armour en 8% evasion van leather and steel, maar 1x 8% armour met IR.

Ohh...Ja ik speel gen ranger meer.
Maarja iig heb je VEEL health en Resistances nodig voor later difficulties
[ Voor 7% gewijzigd door kihon op 28-01-2013 00:32 ]
M'n ranger voorbij.wat nette gear gevonden. Helemaal tevreden.. Nu weer op t gemakje spelen voor ik weer t lootje leg.. ^^
Een probleem waar koen en ik wel tegenaan lopen, is dat t een pak rustiger is op de stream sinds we praktisch geen Diablo 3 meer spelen.
Zou natuurlijk wel tof zijn als er ook een leuk PoE groepje ontstaat. Wat meedenken met elkaar, items uitwisselen, en ondertussen met een schuin oog naar onze hardcore avonturen kijken (als je 2 schermen hebt)
ik denk iets meer want zag in de stream van NL_kripparian dat die al in party zat met mensen van level 78 enzo. maargoed level 100 is wel chillMetalkai schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:37:
Naar mijn weten is de levelcap 100, maar dat duurd waarschijnlijk zeer lang om te bereiken. Als ik het goed heb loopt de content maar tot level 69 ofzo.
Daarvoor krijg je nog talloze bug fixes, pvp updates (echte pvp) Hardcore races, misschien zelfs Cutthroat-Open PvP league etc etc etc.
Ze hebben een enorm drukke agenda eigenlijk voor zo'n klein team!
ik blijf het een leuk spel vinden, al ben ik nog niet echt ver.
Wel lastig dat je niet echt weet welke skils je in de toekomst nodig hebt, maar aldoende leert mijn ranger dat wel
Maar ik vraag me wel af hoe ze dit ooit willen kosten dekkend willen krijgen, ik had iets van 100 punten bij mijn beta gekregen, Op wat extra stash plaatsen na is er niets boeiends te vinden, en ik vermoed dat die stash ook meer voor de diehards zal worden. heb er dus maar een krekel van gehaald.
Lijkt me dat dat toch nooit genoeg kan zijn om al die ontwikkelkosten terug te krijgen
[ Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 28-01-2013 11:15 . Reden: x ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Wel ze hebben een paar voordelen hoor. Ze zijn zelf maar met 15 man, loonkosten zijn dus laag. Ze hebben veel geld verdient tijdens de Closed Beta. Er waren meer dan 200 diamond supporters en dus alleen daarvan al 200.000$. Ik dacht dat ze in totaal meer dan 2miljoen dollar hadden verdient. Ze moeten geen verantwoording afleggen bij een grote publisher aangezien ze hun zelf de baas zijn.[b][message=39665168,noline]
Maar ik vraag me wel af hoe ze dit ooit willen kosten dekkend willen krijgen, ik had iets van 100 punten bij mijn beta gekregen, en daar maar een krekel van gehaald.
Op wat extra stash plaatsen na is er niets boeiends te vinden, en ik vermoed dat die stash ook meer voor de diehards zal worden.
Lijkt me dat dat toch nooit genoeg kan zijn om al die ontwikkelkosten terug te krijgen
Toch zullen ze er niet groot geld aan verdienen. Ik denk niet dat de helft van de personen ook maar een beetje geld gaat uitgeven aan het spel. Het wordt afwachten...
6 Zombies met de volledige capaciteit, damage/hp en die het werk laten doen of denken jullie dat dit gewoon tijd verspilling is?
http://goo.gl/IfXO5
Zit nu aan een deftige 2,2k Health met een ~1,5k aan armor, in combinatie met een granite flask met nog eens extra increased armor doet melee mij niet zoveel. Ben nu ook compleet overgeschakeld op ice shot, zowel voor single als multi target. Freeze is erg handig in hardcore! Mede door de slow welke in feite een dikke attack, cast en movement debuff is.
Wat voor spells gebruik je naast de zombies? Ik (lvl 10) kan nu ook 4 skeletons summonen (naast 4 zombies). Wat spells betreft heb ik een cold AOE (frost nova achtig) spell en een cold spear spell.Cthulhu schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:39:
Heb ook een Summoner, met 5 zombies nu, lvl28
Summoner is redelijk veilig qua build. In het begin lijken ze wat zwak, maar ze vormen nog steeds een afleiding.rafler schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:36:
Ik zit een beet je te klungelen met de skill tree, ik ga misschien wel voor de gein een volledige summon Witch opzetten. Iemand nog ideeën?
6 Zombies met de volledige capaciteit, damage/hp en die het werk laten doen of denken jullie dat dit gewoon tijd verspilling is?
http://goo.gl/IfXO5
Ik zou wel Minion Instability nemen. Dit geeft zoveel extra dps.
Ik ben nu bezig met een wand summoner op HC. Zover ben ik nu en hier wil ik ongeveer naar toe.
Ik gebruik ook Spark naast m'n summons voor de shock stacks. Wordt later uiteraard Power Siphon + lesser multiple projectiles + chain/pierce (de support gems heb ik nog niet). Single target wanding met summons is niet te doen omdat je ook je summons kan targetten, waardoor je dus vaak mist of niet vuurt.
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/71110
[ Voor 52% gewijzigd door Cthulhu op 28-01-2013 11:58 ]
Geen idee wat ik er moet op bouwen, ik heb net die lightning bolt gem gekregen en die is wel heel leuk!
Ik wil een nieuwe Witch gaan starten op HC met deze build.
Heeft iemand idee of het ook mogelijk is om de gehele skill tree een reset te geven eenmalig of kan het alleen via die punten?
Trouwens aan die skeletons heb je ook vrij weinig, aangezien ze alleen op dat moment wat doen, ze lopen niet mee.. dat is toch wel jammer want dan had je toch wel een flinke groep kunnen hebben.
8 Zombies en 9 Skeletons
Gundogan schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:55:
[...]
Summoner is redelijk veilig qua build. In het begin lijken ze wat zwak, maar ze vormen nog steeds een afleiding.
Ik zou wel Minion Instability nemen. Dit geeft zoveel extra dps.Verder misschien wat extra life in plaats van energy shield, maar als je op softcore speelt hoeft dat ook niet echt. Verder zou ik via Deep Wisdom gaan in plaats van beginnen aan de andere kant. Geeft je één punt extra.
Ik ben nu bezig met een wand summoner op HC. Zover ben ik nu en hier wil ik ongeveer naar toe.
Ik gebruik ook Spark naast m'n summons voor de shock stacks. Wordt later uiteraard Power Siphon + lesser multiple projectiles + chain/pierce (de support gems heb ik nog niet). Single target wanding met summons is niet te doen omdat je ook je summons kan targetten, waardoor je dus vaak mist of niet vuurt.
[ Voor 6% gewijzigd door rafler op 28-01-2013 12:14 ]
Skellies worden erg goed later als Minion Instability bombs. Ook kan je mana besparen door ze te linken aan een spell totem. Doet de totem het summonen voor je. Verder kan je bosses en andere moeilijke mobs met skellies omringen*. Dan doen ze ook vrij weinig meer en maken ze zichzelf af als ze je skellies aanvallen.rafler schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:08:
Bedankt voor de tip, jou build ziet er inderdaad een stuk beter uit. Ik heb momenteel een lvl 22 op sc.
Ik wil een nieuwe Witch gaan starten op HC met deze build.
Heeft iemand idee of het ook mogelijk is om de gehele skill tree een reset te geven eenmalig of kan het alleen via die punten?
Trouwens aan die skeletons heb je ook vrij weinig, aangezien ze alleen op dat moment wat doen, ze lopen niet mee.. dat is toch wel jammer want dan had je toch wel een flinke groep kunnen hebben.
8 Zombies en 9 Skeletons
*Piety op cruel/merciless schijnt wel pittig te zijn btw.
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 28-01-2013 13:14 ]
Moet zeggen dat de game voor mij al aardig compleet aanvoelt, echter het diablogevoel loslaten wil nog niet echt lukken.
Een aantal dingen is handig opgelost, maar een aantal dingen ook niet.
voorbeeld: Alt indrukken om de drops op de grond te laten zien.
Zou het mooi vinden als ze de tekstvakken transparant maken en de letters dan donker bv.
Daarnaast is de map niet helemaal duidelijk voor mij. Wel mooi afgekeken van Diablo 2, maar iets te vaag en zeker als het druk is bij vijanden werkt het niet echt mee.
AH mis ik zelf persoonlijk niet, alhoewel je wel meer afhankelijker bent van drops.
Vervaning van gold had voor mij persoonlijk niet gehoeven.
- Gems te upgraden.
- Meerdere gems tegelijk te equippen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Je kan drops ook constant zichtbaar maken met de Z toets.Henkje.doc schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:54:
Een aantal dingen is handig opgelost, maar een aantal dingen ook niet.
voorbeeld: Alt indrukken om de drops op de grond te laten zien.
Zou het mooi vinden als ze de tekstvakken transparant maken en de letters dan donker bv.
Meerdere gems = meerdere skills die je kan gebruiken. Lvl'en doen ze idd allemaal.Phyxion schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:18:
En meerdere gems tegelijk te equippen dan?
Hoe meer je ze gebruikt hoe sneller ze lvl'en volgens mij.
Leuk wordt het als je 5 of 6 gelinkte sockets hebt....
Gebruiken van je gems is helemaal niet nodig om ze te levellen.Magic666 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:47:
[...]
Meerdere gems = meerdere skills die je kan gebruiken. Lvl'en doen ze idd allemaal.
Hoe meer je ze gebruikt hoe sneller ze lvl'en volgens mij.
Leuk wordt het als je 5 of 6 gelinkte sockets hebt....
Bij mijn weten komt de xp die je char krijgt ook gewoon bij je gems. Of je ze nu vaak gebruikt of niet.
Ik loop vaak rond met een wapen (2e wapenset) met een hoop sockets zodat ik extra gems kan levellen.
Zo heb ik altijd wat hogere level gems bij de hand zodat ik verschillende builds kan uitproberen.
[ Voor 8% gewijzigd door Marcvz op 28-01-2013 15:07 ]
Ja dit werkt gewoon.Terence(x) schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:19:
Krijg je XP dan voor gems in je tweede wapen set ?
Ik spam mijn character dus ook altijd vol met gems. Zeker nu er geen wipe meer komt is dat handig en voor later erg nuttig. Je wilt namelijk niet je Spark lvl 1 op lvl 70 nog levelen.
YouTube: Marc vz
De ranger die ik speel in de video waar Koen en Bert sneuvelen is mijn eerste char.
Dus officieel is mijn eerste karakter in de game nog steeds alive.
Maar ik denk dat mijn shadow voor nu mijn main wordt. Deze speelt zo onwijs tof.
Mijn eerste shadow was eigenlijk just for fun. Full DPS, nergens naar kijken, en dat is niet echt handig op hardcore.
Ik dacht, mijn ranger is toch mijn main, en level deze gewoon voor de ervaring en om Koen en Bert wat gezelschap te houden tijdens t opnieuw levellen.
Deze sneuvelde dus vrij vlot in act 2.
Toen wilde ik natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe. Dus als een malle door act 1 gerend. En gesneuveld bij Merveil.. Hardlopers zijn....
Gister opnieuw begonnen. Het dit keer meer serieus en HC aangepakt.
De build is vrij lastig, maar dan heb je ook wat. Ik vlieg als een Demon Hunter over t scherm en sla zo snel als een Monk ^^
Doordat ik dit keer wat meer geinvesteerd heb in defense, wat nog niet meevalt met een Shadow, loop mijn dps nog wat achter.
Het killen in de Pyramid voelt te traag aan. Dus voor we Vaal bezoeken ga ik eerst nog wat grinden in de hoop een beter wapen te vinden.
Als iemand een mooie Claw in de aanbieding heeft, let me know.
Ik gebruik nu een claw die ik bij de vendor gehaald heb. Upgraden naar magic gaf me het geluk van een 67% physical dmg roll.
Daarmee ging ik iets vooruit op mijn vrij goede rare sword met lot's of stats..
Desalniettemin kan het stukken beter. Zeker voor een L30 char.
Bij deze een screenie:

(ik zoek dus physical dmg, daar bouw ik de build omheen.)
Need better Items NOAW
[ Voor 14% gewijzigd door kihon op 28-01-2013 16:06 ]
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]