Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Dat vergeet ik dus steeds dat je alles opnieuw kan rollenSeroczynski schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Ik gebruik Eternal Life/Basalt/Quicksilver/Silver/Diamond flash die ik ieder met Glassblower's Bauble, Orb of Transmutation en Orb of Alternation heb gecraft tot de stats die ik zocht.
Dat eerst maar eens regelen dan.
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 16-10-2017 11:34 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Afijn. Dark Pact totems speelt wel lekker solide, poging 2! Het weekend relatief vlot doorgespeeld, gisteren met een random meegelift op Tul breachstones waar je gewoon 30-40% xp krijgt in de 70 range. Uiteindelijk gisteravond geland op level 82. Ik zei bij mijn vorige character dat ik daarmee de 90 ging halen voor de achievement als er geen gekke dingen gebeuren, daar ben ik nog steeds van overtuigd.
Op het gemakje doorstomen naar 90 en dan aan de laatste paar achievements werken voor 120/120.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Uber lab wil ik nu op z'n minst ook eens proberen, moet nog een trial zien te vinden. De laatste 4 gingen eigenlijk wel prima (ik ging niet dood).
Ik heb het idee dat ik qua drops best wel eens geluk kan hebben, tot nu toe 5 exalts gevonden en nog een extra verkregen uit shards. Moet nu alleen nog bedenken waar ik deze voor kan gebruiken (speel ssf).
Ook over het linken van items heb ik niets te klagen, twee keer een 5 link met minder dan 20 fusings elk.
Mogelijk een beetje off topic. Mijn 27" monitor is defect dus ik speel nu noodgedwongen op mijn 2e monitor, een Eizo FlexScan L887.
Helaas gaat dit niet echt lekker samen met PoE. De tekst van loot is nauwelijks te lezen als ik beweeg, ongelofelijk veel blur icm met bleed van het kader. Tekst in de ui is wel prima te lezen.
Het vreemde is dat dit alleen speelt met PoE. Met bv Grim Dawn heb ik hier geen last van.
Onder het mom van 'plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden':enira schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:06:
Ik zei bij mijn vorige character dat ik daarmee de 90 ging halen voor de achievement als er geen gekke dingen gebeuren, daar ben ik nog steeds van overtuigd.
Op het gemakje doorstomen naar 90 en dan aan de laatste paar achievements werken voor 120/120.
https://imgur.com/a/BRofe
'Nuff said.
Ik stap het allereerste mapje binnen, kreeg niet eens fatsoenlijk kans om mijn totems neer te zetten of ik lag al..

Denk dat het hierbij blijft voor deze league in HC, denk niet dat ik het kan opbrengen om een 6e character (3x SC, en 2x HC tot nu toe) boven de 80 te tillen deze league. Relatief gezien zou het nu wel makkelijker moeten gaan, aangezien ik gewoon wat currency en wat leveling gear heb liggen, maar toch.. uurtje of 12 tot Kitava en dan weer voorzichtig mappen. Zeker met het vooruitzicht op de templeagues die eraan komen.
Welke mods zaten er op deze map?enira schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:40:
[...]
Onder het mom van 'plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden':
https://imgur.com/a/BRofe
'Nuff said.Level 88 en 35%..
Ik stap het allereerste mapje binnen, kreeg niet eens fatsoenlijk kans om mijn totems neer te zetten of ik lag al..![]()
Denk dat het hierbij blijft voor deze league in HC, denk niet dat ik het kan opbrengen om een 6e character (3x SC, en 2x HC tot nu toe) boven de 80 te tillen deze league. Relatief gezien zou het nu wel makkelijker moeten gaan, aangezien ik gewoon wat currency en wat leveling gear heb liggen, maar toch.. uurtje of 12 tot Kitava en dan weer voorzichtig mappen. Zeker met het vooruitzicht op de templeagues die eraan komen.
Ik mijd tempchains, extra fire/cold/lightning damage, en critchance/multiplier. Enige wat het zou kunnen zijn is extra projectiles of iets dergelijks. Ik heb werkelijk geen idee. Daar zou GGG iets aan moeten doen. Niet zozeer hoeveel damage je gekilled heeft, maar wel de source van de damage, dan kan je al veel afleiden.
Oh well..
Afgelopen vrijdag toch maar weer gestart met het character. Zaterdag weinig kunnen spelen, toch voor de piety waypoint in act 3 aangekomen. Gisterochtend met frisse moed begonnen, uiteindelijk in act 9 belandt en level 66 geworden. Vanavond nog even 1 of 2 levels Oasis farmen, dan maar eens richting Kitava clearen. Voordeel van 3x dezelfde build (darkpact totems) spelen is dat je exact weet wat voor een content lastig gaat zijn, of waar je doorheen stoomt. Hopelijk blijft deze wél in leven..enira schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:40:
[...]
Denk dat het hierbij blijft voor deze league in HC, denk niet dat ik het kan opbrengen om een 6e character (3x SC, en 2x HC tot nu toe) boven de 80 te tillen deze league.

Ben weliswaar rijker in HHC dan HSC, dus gear kopen waar je makkelijk mapjes mee kan doen is geen enkel probleem gelukkig.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2027191
There is a new boss in Act Nine
We have the first ever socketable belt coming
Green and black are the colours of a new league
We've prepared a new stash tab type for this expansion
There are 4 new skill gems and 6 support gems coming
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Heb al bijna 2 maanden niet gespeeld en ga misschien toch maar eens een race spelen.
Is er iets van een tweakers guild in game? Ik heb het topic vluchtig doorgespit maar kwam zo snel niets tegen. Ik zou graag met wat anderen spelen, dat maakt dit soort games alleen maar leuker.
Zeker is die er.Imo62 schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:26:
Is er iets van een tweakers guild in game? Ik heb het topic vluchtig doorgespit maar kwam zo snel niets tegen. Ik zou graag met wat anderen spelen, dat maakt dit soort games alleen maar leuker.
Kijk even in onderstaand topic wie je kan contacteren:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1168682
Afgelopen dagen weinig gespeeld, afgezien van gister eventjes. Gisteren ook de eerste exalt in HC na 3 lvl 85+ chars.. Inmiddels zitten we weer op lvl87 en 40%. Tijd om weer een keer te rippen dus..enira schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:47:
[...]
Afgelopen vrijdag toch maar weer gestart met het character. Zaterdag weinig kunnen spelen, toch voor de piety waypoint in act 3 aangekomen. Gisterochtend met frisse moed begonnen, uiteindelijk in act 9 belandt en level 66 geworden. Vanavond nog even 1 of 2 levels Oasis farmen, dan maar eens richting Kitava clearen.

De turmoil league laat ik schieten, het voegde niet zo superveel toe. Misschien dat ik Mayhem wel probeer.
Edit: lvl 89! Nog 1tje..
74%, klaar...

Liep een kamer in, maar wilde eerst de buitenkant/ring doen. Ik shieldcharge uit het huisje, recht een ander huisje in. Hey een pack,

Afijn, Als mayhem niks wordt ga ik iig de 5e keer een darkpact totem in elkaar klikken. Dit kan ik inmiddels wel dromen.
Op het moment speel ik nog met een flame golem build in standard wat me erg bevalt. Ice shot raider is ook leuk maar ik ben geen fan van vaal pact / no life regen builds.
Blijft toch altijd zoeken naar de class/build die bij je past.
Ben nu een stukje in act 1 met een Ranger met Ice Shot.
Kans bestaat dat ik ook nog andere classes ga proberen.
Binnenkort eens zoeken naar een aantal newbie friendly builds en guides.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Iemand die nog Mayhem gaat spelen? Nog heel bijzondere builds ofzo bedacht? Nog de laatste restjes van Vaal Pact meenemen?
mayhem skip ik. void league vond ik in het verleden al niets aan dus waag ik me niet weer aan. Ook is 10 dagen gewoon te weinig imo. (of misschien juist te lang gezien ik races van een paar uur wel weer leuk vind)
Mayhem pak ik wel mee, DP Beserkerlauranvh schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:31:
@SMD007 Gefeliciteerd nog met die ontzettend dikke belt. Dat was jij toch op reddit? Heb hem/haar/belt gisteren ook nog in-game gezien.
Iemand die nog Mayhem gaat spelen? Nog heel bijzondere builds ofzo bedacht? Nog de laatste restjes van Vaal Pact meenemen?
Denk ook dat ik de nieuwe league niet ga spelen maar lekker SSF Standard ga spelen. Ben op het moment niet super onder de indruk. Vind het eerlijk gezegd wel lekker om gewoon die trials niet meer hoef te doen en alle masters enzo.
[ Voor 5% gewijzigd door lauranvh op 23-11-2017 15:21 ]
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2023527Seroczynski schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:25:
Heeft iemand zin om mij in één zin uit te leggen wat Mayhem precies is / doet?
Ook 6-8 exiles tegelijk tegenkomen is erg geinig.
Maar goed... Nog 13 dagen wachten ofzo.
of je gaat even door tot lvl 35 zodat je tenminste zon mistery box hebtKaw schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:11:
Ik ben begonnen met Mayhem en nu op lvl 19 heb ik het wel weer gezien. Als het geen voidleague was, dan vond ik het wel heel geinig. 20 ghosts in een kleine ruimte geeft een hele nieuwe dimensie aan hoe moeilijk bepaalde zaken zijn.
Ook 6-8 exiles tegelijk tegenkomen is erg geinig.
Maar goed... Nog 13 dagen wachten ofzo.
Mja, zou ik eigenlijk wel even moeten doen he?SMD007 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:02:
[...]
of je gaat even door tot lvl 35 zodat je tenminste zon mistery box hebt
Ik heb het ook gedaan dus ja moet jij ookKaw schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:30:
[...]
Mja, zou ik eigenlijk wel even moeten doen he?
Wat me opvalt is dat het soms voorkomt dat als je teruggaat naar een bepaalde zone deze gereset lijkt, met een nieuwe map en alle mobs weer terug. Is er een voorwaarde waardoor dit optreedt?
Als je naar de volgende of andere zone gaat, blijft de vorige 10 minuten open. Als je daarna weer naar de zone gaat dan wordt een nieuwe zone geopend._Peter2_ schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:50:
Ik speel nu weer eventjes PoE, zit aan het begin van Act 2 (dus ben nog niet zo heel ver).
Wat me opvalt is dat het soms voorkomt dat als je teruggaat naar een bepaalde zone deze gereset lijkt, met een nieuwe map en alle mobs weer terug. Is er een voorwaarde waardoor dit optreedt?
Als je CTRL ingedrukt houdt wanneer je van zones verandert, dan krijg je een lijst te zien met alle actieve instanties voor jou. Op die manier kan je ook bijvoorbeeld 5 verschillende instanties van The Ledge open hebben als je die aan het farmen bent om maar iets te noemen._Peter2_ schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:50:
Ik speel nu weer eventjes PoE, zit aan het begin van Act 2 (dus ben nog niet zo heel ver).
Interessant!Arachnan schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:00:
[...]
Als je CTRL ingedrukt houdt wanneer je van zones verandert, dan krijg je een lijst te zien met alle actieve instanties voor jou. Op die manier kan je ook bijvoorbeeld 5 verschillende instanties van The Ledge open hebben als je die aan het farmen bent om maar iets te noemen.
Ik speel op dit moment met een ED / Contagion build. Die speelt wel erg soepel weg.
Ik maak gebruik van deze guide
Wat voor mij nog zoeken is, is wat voor soort gear ik het best kan gebruiken tijdens het levelen (vooral als je de aangeraden leveling uniques nog niet hebt).
Kun je beter een 1 hander met een Shield gebruiken (en dan een met Enegry Shield of juist block) of juist een 2 hander?
Op dit moment gebruik ik een kite shield met 3 linked sockets en een Bronze Sceptre.
Of mis ik wellicht nog een echte newbie guide voor dergelijke vragen?
Van de wikilauranvh schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:18:
[...]
Als je naar de volgende of andere zone gaat, blijft de vorige 10 minuten open. Als je daarna weer naar de zone gaat dan wordt een nieuwe zone geopend.
"All areas in Path of Exile are instanced. When you enter an area, a new instance is created. Once you leave the area, the instance will remain in its current state for 15 minutes for main areas - if 15 minutes passes with no players entering the instance, it will be closed. Entering the same area again will create a new instance with a new randomly generated map. Areas without side areas attached (any area with two or less exits) has a shorter timer, and will only last 8 minutes while empty."
Als het druk is kan het zelfs korter zijn
Done...
En nu weer terug naar Path of Building voor de next league!
Niet aan het wachten op de patch notes?Kaw schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:49:
[...]
Done...
En nu weer terug naar Path of Building voor de next league!
Ik wil graag freezing Pulse inquisitior gaan spelen maar wil nog even wachten op wat patch notes.
[ Voor 17% gewijzigd door lauranvh op 29-11-2017 21:30 ]
Ik probeer een frenzy charge spell build te maken. Ik ben het niet zo micro aan het managen dat ik verwacht dat patch notes een groot effect zullen hebben op mijn build idee. Het gaat om de grote lijnen hierin. Kan een Ranger fatsoenlijke spell dps leveren?lauranvh schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:29:
[...]
Niet aan het wachten op de patch notes?
Ik wil graag freezing Pulse inquisitior gaan spelen maar wil nog even wachten op wat patch notes.
Intussen uitgevonden wat het best werkt_Peter2_ schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:09:
[...]
Interessant!
Ik speel op dit moment met een ED / Contagion build. Die speelt wel erg soepel weg.
Ik maak gebruik van deze guide
Wat voor mij nog zoeken is, is wat voor soort gear ik het best kan gebruiken tijdens het levelen (vooral als je de aangeraden leveling uniques nog niet hebt).
Kun je beter een 1 hander met een Shield gebruiken (en dan een met Enegry Shield of juist block) of juist een 2 hander?
Op dit moment gebruik ik een kite shield met 3 linked sockets en een Bronze Sceptre.
Of mis ik wellicht nog een echte newbie guide voor dergelijke vragen?
ED en Contagion doen niks met de damage op een weapon, dus daarom een wand met +Spell damage% en een Shield met +Spell damage% gevonden / opgezocht.
In principe kan alles.. Maar de beste keuze zal het niet zijn.. Als t een projectile spell is kom je nog wel een eind denk.Kaw schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:50:
[...]
Ik probeer een frenzy charge spell build te maken. Ik ben het niet zo micro aan het managen dat ik verwacht dat patch notes een groot effect zullen hebben op mijn build idee. Het gaat om de grote lijnen hierin. Kan een Ranger fatsoenlijke spell dps leveren?
Maar waarom zou je dat willen?
De int classes gaan altijd een beter resultaat geven.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
*newbie mode*Marcvz schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:27:
[...]
In principe kan alles.. Maar de beste keuze zal het niet zijn.. Als t een projectile spell is kom je nog wel een eind denk.
Maar waarom zou je dat willen?
De int classes gaan altijd een beter resultaat geven.
Waarom is een trickster dan wel goed voor een ED/Contagion build? Dat is toch ook een AGI-class?
Ik zei niet dat trickster goed is voor ED/Contagion._Peter2_ schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:42:
[...]
*newbie mode*
Waarom is een trickster dan wel goed voor een ED/Contagion build? Dat is toch ook een AGI-class?
Wat betekent AGI?
Shadow is een agility/intelligence hybrid eigenlijk_Peter2_ schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:42:
[...]
*newbie mode*
Daarom zit die ook tussen de witch (intelligence) en ranger (agility) in op de passive tree.
Net zoals duelist een strength/agility class is volgens de tree.
Edit: en trickster is met name goed door de ascendancy Swift Killer
[ Voor 12% gewijzigd door Arachnan op 05-12-2017 08:42 ]
De term 'agility' komt in heel PoE niet voor volgens mij....
https://imgur.com/a/MQulDMarcvz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:34:
Waarom noemen we dat dan geen DEXI? Dan had ik t misschien ook kunnen ontcijferen.
[ Voor 83% gewijzigd door SMD007 op 05-12-2017 13:43 ]
My bad...Marcvz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:34:
Waarom noemen we dat dan geen DEXI? Dan had ik t misschien ook kunnen ontcijferen.
Speel nog niet zo lang en gebruikte onterecht de term AGI ipv DEX
Ik zag dat de huidige league is afgelopen. Speel denk ik toch even door met mijn chatr om eens verder te komen dan act 3
Ga voor de tweede keer een eigen gemaakte build uitproberen maar wil nog even weten of er voor mij iets gaat veranderen.
Wordt een Freezing Pulse Inquisitor. Tree t/m lvl 80 gemaakt en ga in de SSF standard league spelen denk ik.

heb 3 paar liggen.

Ik sla denk ik de league over en ga me op standaard vermaken. Door de elder en shaper items is std nu ook weer interessant, dan vind je weer nieuwe items die ook voor std spelers interessant kunnen zijn. De league en alle nerfs staan me niet aan. Ik houd het lekker bij mijn RotF shield en RF build.
Nog eens even kijken of ik deze week snel wat uber runs kan doen en hopen dat er nog een setje gloves droppen
Oh zo had ik het nog niet bekeken. Maar ik dacht dat de legacy gloves ook aangepast werden.SMD007 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:35:
legacy atzi gloves![]()
heb 3 paar liggen.![]()
Ik sla denk ik de league over en ga me op standaard vermaken. Door de elder en shaper items is std nu ook weer interessant, dan vind je weer nieuwe items die ook voor std spelers interessant kunnen zijn. De league en alle nerfs staan me niet aan. Ik houd het lekker bij mijn RotF shield en RF build.![]()
Nog eens even kijken of ik deze week snel wat uber runs kan doen en hopen dat er nog een setje gloves droppen
Hmm ik moet ff uber setjes halen
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Ik dacht dat ik het in de post van Chris had gelezen. Maar goed jij moet het beter weten. Ik ben blij dat ik een +2 barrage Devoto heb.SMD007 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:54:
Staat in de notes van vandaag. Gloves go legacy! :-)
Anyway ik ga proberen vanavond een aantal uber runs te doen. Kijken of die nog wil droppen. Wat doet een setje tegenwoordig op std?
ik zie het al 4 ex. das wel stroef.
[ Voor 4% gewijzigd door kevinl op 06-12-2017 11:03 ]
@!&%#$^!@%#Your minions (and their minions) will no longer deal or take damage while you are dead.
Daar gaat mijn legacy..Queen of the Forest: Now has 200 to 240% increased Evasion Rating (down from 240 to 380%). This change can be divined. The movement speed bonus this item can provide has been capped at 100% for all versions. Changes to evasion basetypes in The Fall of Oriath both pushed the evasion rating of this item too high, and took the movement speed this item granted to extremes.
[ Voor 63% gewijzigd door kevinl op 06-12-2017 11:14 ]
kevinl schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:10:
[...]
volkomen terecht
[...]
dit is wel jammer ja, maar ook wel terecht.
[ Voor 11% gewijzigd door SMD007 op 06-12-2017 13:41 ]
Zou het liefst een mooie bow build bouwen, maar er is al te lang veel te weinig nieuws voor de bow builds ..
En die nieuwe Mirage Archer gem gaat dat echt niet goed maken...
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Laat maar.. totem nerf.Luxurydiver schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:51:
Na het lezen van de patch notes heb ik weer zin om me weer in de league te storten. Ga ditmaal een RF Totem build maken.
Zou het liefst een mooie bow build bouwen, maar er is al te lang veel te weinig nieuws voor de bow builds ..
En die nieuwe Mirage Archer gem gaat dat echt niet goed maken...
[ Voor 8% gewijzigd door kevinl op 07-12-2017 08:58 ]
huh? wat lees jij in de patch notes wat ik niet lees?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Nee was pre 3.0 patch.JohnnyV76 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:28:
[...]
huh? wat lees jij in de patch notes wat ik niet lees?
Ik stelde dark pact totem build voor. Maar wist niet dat dat niet meer kon omdat voor 3.0 totem life gehalveerd is. Dus craperoni.
Ik ga league een kinetic blast/barrage wanderer maken. Nooit een fast clearer gemaakt. Dus hopelijk lukt het. En is wel nice met die scheuren in de map waar mobs uitkomen in grote getalen
shit zie een broken build. Skeletons hebben een buff gekregen. Skeleton mages
[ Voor 7% gewijzigd door kevinl op 07-12-2017 12:54 ]
haha die van 30% less damage naar 50% more damage? Dat is wel een hele beste buff he...kevinl schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:00:
[...]
shit zie een broken build. Skeletons hebben een buff gekregen. Skeleton mages
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
JohnnyV76 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:00:
[...]
haha die van 30% less damage naar 50% more damage? Dat is wel een hele beste buff he...
Je bent ook dit vergeten. skelly overleven beter.Minion Life Support now affects Minion Life multiplicatively (it now provides 30% MORE Minion Life rather than 30% increased Minion Life) at level 1 of the gem (up to 49% more life at level 20).
Misschien dat de mages beter zijn, maar zelfs met die buffs zie ik skeletons nog niet echt hele toffe dingen doen. Je moet ze casten en dan staan ze eerst 2-3 seconden als zombie voor de tegenstander klappen op te vangen. Vervolgens loop je naar de volgende groep en zie je ergens achter je de skeletons een beetje random rondsukkelen. Meh.kevinl schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:23:
[...]
[...]
Je bent ook dit vergeten. skelly overleven beter.
Maar het is wel duidelijk. GGG wil skeleton builds zien in 3.1. Misschien dat ze als kanonvoer kunnen dienen.
Gisteren voor het eerst het Labyrinth unlocked en dacht dat eventjes te doen. Poeh, dat viel tegen. Lijkt bijna een hele act die je in 1x uit moet spelen, en daar had ik geen tijd meer voor.
Hoe lang doe je ongeveer over het labyrinth?
Dit is mijn huidige character
Dat verschilt heel erg van dag tot dag en je build speelt ook een grote rol._Peter2_ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 07:49:
Nog steeds een noob hier
Gisteren voor het eerst het Labyrinth unlocked en dacht dat eventjes te doen. Poeh, dat viel tegen. Lijkt bijna een hele act die je in 1x uit moet spelen, en daar had ik geen tijd meer voor.
Normaal wil je zo snel mogelijk naar de aspirant trial toe om de baas van het labyrinth (Izaro) te bevechten. Izaro kun je heel sterk laten worden voor betere rewards.
Een goed startpunt voor alles omtrent het lab kun je vinden op: http://www.poelab.com/
sommige mensen doen het lab binnen 5 min. normaal doe je er 10 - 15 min over. Als noobje zal je er misschien wel 30 min over doen, maar als je de site gebruikt die Neles je linkte kan je dat al wel flink terug brengen._Peter2_ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 07:49:
Nog steeds een noob hier
wat helpt is van te voren bedenken wat je wilt. Je kan namelijk op 2 manieren lab runnen
1. je wilt je ascendency halen --> ga voor zo snel mogelijk en schakel zoveel mogelijk bij izario uit. Pak eventueel alleen de dark shrines die je op de route hebt liggen.
2. je wilt de phat loot aan het einde --> Zoek en pak alles uit lab op en laat het Izario gevecht de fases alles zo vele mogelijk heel.
Op dit moment is mijn build een Shadow met ED/Contagion/Wither.
Mijn skill gems wijken nog wat af van de guide op https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1625254, omdat ik nog niet alle gems daarvoor heb.
Op dit moment heb ik nog Fire toten en Decoy totem als actieve skills op mijn bar staan.
Wellicht dat ik moet kijken voor meer HP om iets beter te kunnen overleven of wellicht betere potions (seething?)
voor gems check de vendors. die hebben vaak een 2de tab vol met gems. Wanneer je in act 6?! aankomt heb je een vendor die alle skillgems verkoopt._Peter2_ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:46:
Dank voor de info.
Op dit moment is mijn build een Shadow met ED/Contagion/Wither.
Mijn skill gems wijken nog wat af van de guide op https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1625254, omdat ik nog niet alle gems daarvoor heb.
Op dit moment heb ik nog Fire toten en Decoy totem als actieve skills op mijn bar staan.
Wellicht dat ik moet kijken voor meer HP om iets beter te kunnen overleven of wellicht betere potions (seething?)
Dus nog even geduldSMD007 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:06:
[...]
voor gems check de vendors. die hebben vaak een 2de tab vol met gems. Wanneer je in act 6?! aankomt heb je een vendor die alle skillgems verkoopt.
Normale areas clearen erg snel met deze build. Wellicht nog zoeken naar een item net 2x blauw + 2x groene socket verbonden zodat ik piercing support, void manipulation support en unbound ailments support kan linken aan mijn ED.
Is probeer nu al normale items te sparen met 4 linked sockets om betere supports te kunnen linken. Maar is dit de moeite waard?
(Voel me ook een echte noob met al mijn vragen
Pak een leuk item en gebruik er jeweller orbs op tot je 4 sockets hebt. Daarna kun je met orb of fusing er een 4link van maken. Een 4link is over het algemeen niet heel duur. Kleuren kun je aanpassen met een chromatic orb. Wil je 2x blauw 2x groen is een Evasion + Energy Shield item het makkelijkste._Peter2_ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:12:
[...]
Dus nog even geduldBen net in act4 aangekomen.
Normale areas clearen erg snel met deze build. Wellicht nog zoeken naar een item net 2x blauw + 2x groene socket verbonden zodat ik piercing support, void manipulation support en unbound ailments support kan linken aan mijn ED.
Is probeer nu al normale items te sparen met 4 linked sockets om betere supports te kunnen linken. Maar is dit de moeite waard?
(Voel me ook een echte noob met al mijn vragen)
als je in act 4 zit heb je toch al 4 vendors die jou gems verkopen_Peter2_ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:12:
[...]
Dus nog even geduldBen net in act4 aangekomen.
(Voel me ook een echte noob met al mijn vragen)
Ja, die ken ik, dat zijn de vendors die ook flasks en wands verkopen.SMD007 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:49:
[...]
als je in act 4 zit heb je toch al 4 vendors die jou gems verkopen(1 per town)
Sommige skills zijn gewoon nog niet beschikbaar.
Volgens mij is het ook zo dat sommige skills pas beschikbaar komen als je een bepaalde (side) quest hebt gedaan.
Alle gems die je normaliter via quests kan verkrijgen inderdaad, maar niet alle beschikbare gems.Nephalem schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:18:
En in de act 3 library zit ook nog een quest npc die alles verkoopt meen ik.
Niet dat ik weet.. Er zijn vorige league wel heel wat slots toegevoegd maar niet voor frags volgens mij.kevinl schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:13:
Ik kan nog niet meedoen met deze league. Maar hebben ze de currency tab veranderd waardoor je sac fragments in kwijt kan?
Sowieso zijn die niet stackable toch?
net zoals maps niet stackable zijn, maar er schijnbaar toch een tabje voor komtlauranvh schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:25:
[...]
Niet dat ik weet.. Er zijn vorige league wel heel wat slots toegevoegd maar niet voor frags volgens mij.
Sowieso zijn die niet stackable toch?
met andere woorden: wat niet is kan nog komen
[ Voor 6% gewijzigd door SMD007 op 11-12-2017 11:33 ]
Verbaasd mij niets, dat is een instant buy voor zowat elke speler die een beetje endgame doet.SMD007 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:32:
[...]
net zoals maps niet stackable zijn, maar er schijnbaar toch een tabje voor komt
Las op reddit dat het per ongeluk in de shop heeft gestaan. Voor een korte tijd. Je kon het niet kopen. Maar het zou wel instabuy zijn voor mij. Gelet op feit dat zeker 1/3 van mijn tabs maps bevatten.Arachnan schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:21:
[...]
Verbaasd mij niets, dat is een instant buy voor zowat elke speler die een beetje endgame doet.

Ze hebben het balanceteam in een hok opgesloten en zijn helemaal los gegaan. Knettergek...
Merk dat de ervaring met de build echt scheelt bij het spelen. Gaat een stuk soepeler.
Zit nu een stukje in Act 3, nog 2 trials en Lab is weer unlocked.
Ben zelf aan t rommelen als Inquisitor (templar) en wilde graag de nieuwe skills proberen maar niet zeker hoe viable die nu al zouden zijn. Beetje half gelevelled met flame totem en Volatile Dead en begin de speelstijl nu een beetje door te krijgen. Genereren van corpses en dan projectielen genereren is soms wat clunky maar het went en gaat steeds soepeler. Weet niet hoe het straks in maps zal gaan maar met wat goede gear moet het werken.
Wat bedoel je knettergek? In positieve zin of ...Kaw schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:56:
Andere mensen ook last van het feit dat POE nu te veel mogelijkheden bevat?Complete 'mind is blown'-beleving...
Ze hebben het balanceteam in een hok opgesloten en zijn helemaal los gegaan. Knettergek...
Ben je een broken build aan het spelen?
Ik speel een Shadow (Trickster to be) met ED/Contation buildJohnnyV76 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:27:
Goed bezig! Welke build speel je?
Ben zelf aan t rommelen als Inquisitor (templar) en wilde graag de nieuwe skills proberen maar niet zeker hoe viable die nu al zouden zijn. Beetje half gelevelled met flame totem en Volatile Dead en begin de speelstijl nu een beetje door te krijgen. Genereren van corpses en dan projectielen genereren is soms wat clunky maar het went en gaat steeds soepeler. Weet niet hoe het straks in maps zal gaan maar met wat goede gear moet het werken.
Zelf ben ik begonnen met een Scion DP totem build maar gisteren een Icestorm Zerker aan het levelen geslagen. Even kijken hoe die bevalt als ik op 39 mijn whispering ice staff equip en cwc-sr in de staff link
Op reddit lees ik dat je max 1224 mapjes in kwijt kan per tab. Maar ik heb er nu al zeker 1200 mapjes ingepompt en het einde is nog niet in zicht. Kan toch niet max 72 mapjes per tier zijn?
Ik heb echt al teveel geld uitgegeven aan deze game. Maar even wachten op stash sales en dan maar eens kijken of 200 punten genoeg gaat zijn voor Map, Essence en Divination tabs.
Als ze nou ook een functie zouden aanbieden om mijn 220+ tabs kunnen omzetten naar quad zou ik heel blij zijn. Nu is het niet fijn. Ik zou bijna een nieuwe account aanmaken met alleen deze premium tabs.lauranvh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:12:
Damn... Map stash tab
Ik heb echt al teveel geld uitgegeven aan deze game. Maar even wachten op stash sales en dan maar eens kijken of 200 punten genoeg gaat zijn voor Map, Essence en Divination tabs.
Dat is gewoon echt iets doms wat je zelf doet.kevinl schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:17:
[...]
Als ze nou ook een functie zouden aanbieden om mijn 220+ tabs kunnen omzetten naar quad zou ik heel blij zijn. Nu is het niet fijn. Ik zou bijna een nieuwe account aanmaken met alleen deze premium tabs.
Ben er wel erg blij mee, maakt het mappen in ieder geval een stuk overzichtelijker.
Ach niet omdat het moet, maar omdat het kan.enira schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:44:
[...]
Dat is gewoon echt iets doms wat je zelf doet.Net of je die 300 tier 1 mapjes nog gaat spelen.. Verkoop/uptrade gewoon een deel totdat er 20, misschien 30 van iedere tier over hebt, en je kan met nieuwe characters ook gewoon uit de voeten. Het heeft 0,0 nut om zoveel te bewaren.
Ben er wel erg blij mee, maakt het mappen in ieder geval een stuk overzichtelijker.
En ik ben het met je eens dat het totaal onnuttig is om nieuwe map tabs te kopen voor legacy maps. Ga niet voor twee andere leagues tabs kopen. Nog niet althans. Zijn zeker 50 tabs met legacy maps/frags.
Je bedoelt 72 per type. Je kunt er 72 van ieder type map kwijt.kevinl schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:47:
Mensen hier al de nieuwe map tab aangeschaft?
Op reddit lees ik dat je max 1224 mapjes in kwijt kan per tab. Maar ik heb er nu al zeker 1200 mapjes ingepompt en het einde is nog niet in zicht. Kan toch niet max 72 mapjes per tier zijn?
Hoeveel dat er per tier zijn hangt af van de hoeveelheid mapjes die er zijn van dat level.
Even voor de volledigheid, voor t geval je iemand van een aanschaf afhaalt door een typo 😁
Solved:Imo62 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:45:
Sommige mensen op Reddit crashen onmiddelijk als ze een map openen nadat ze de nieuwe map stash tab hebben aangeschaft. Ongetwijfeld wordt die bug snel gefixed, tot die tijd wacht ik even met kopen.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2044117
Dat zou ik niet doen. Die tab is een instant buy. Maar ik lees dat die tab best goedkoop is. Je krijgt nml 17 quad tabs aan ruimte voor 150 punten.Marcvz schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:59:
[...]
Je bedoelt 72 per type. Je kunt er 72 van ieder type map kwijt.
Hoeveel dat er per tier zijn hangt af van de hoeveelheid mapjes die er zijn van dat level.
Even voor de volledigheid, voor t geval je iemand van een aanschaf afhaalt door een typo 😁
Denk ook dat 1200 max in tab niet klopt.
Shard voor upgrade:

De normal wand heeft 3 linked blue sockets. Mijn huidige wand heeft er 2 en heeft 20% increased spell damage en als attribute nog eens +10%. De uiteindelijke winst wordt dus +2%-+11% spell damage en een extra linked socket.
Huidige wand:

Voor de volledigheid een link naar mijn char:
Leonardussius
[ Voor 25% gewijzigd door _Peter2_ op 14-12-2017 08:03 . Reden: plaatjes toegevoegd ]
Verder nog hij re-rollt ook je volledige item en geeft je alleen die ene stat gegarandeerd. en de lagere shards kan je alleen op witte gear gebruiken dus moet je eerst je huidige wand scouren en daarna die shard erop doen. Dat is tijdens lvlen gewoon echt compleet zonde om zoveel currency te gebruiken voor een item upgrade die je vaak na een paar lvls alweer vervangt.
Hij heeft een aparte wand liggen dus hoeft niet te scouren. Dan nog vind ik Essences echt gebruiksmiddelen dus ik gebruik ze wel eens vaker om wat leuks te maken voor het levellen. Heb vorige league al eens geprobeerd om gemakkelijk essences te krijgen maar dat wilt niet echt.SMD007 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:58:
niet gebruiken nog. Die shard's als je 3 de zelfde hebt kan je ze 1 tier upgraden tot en met max tier 7. Deze tier 7 zou je dan kunnen gebruiken op goede ilvl gear (ilvl 80+) of verkopen.
Verder nog hij re-rollt ook je volledige item en geeft je alleen die ene stat gegarandeerd. en de lagere shards kan je alleen op witte gear gebruiken dus moet je eerst je huidige wand scouren en daarna die shard erop doen. Dat is tijdens lvlen gewoon echt compleet zonde om zoveel currency te gebruiken voor een item upgrade die je vaak na een paar lvls alweer vervangt.
Heb Act 3 ook afgerond en lab unlocked. Nu nog eens zien of ik eindelijk eens Ascandency kan halen
Goed bezig_Peter2_ schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:39:
En intussen heb ik ook een tier hoger van dezelfde Essence gevonden.
Heb Act 3 ook afgerond en lab unlocked. Nu nog eens zien of ik eindelijk eens Ascandency kan halen
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]