Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Heb twee weken geleden een Logitech Marathon Mouse M705 gekocht..
In het pakketje zat zo'n Logitech Unifying reciever. Leuk en aardig, maar ik wil weten of de pricewatch: Logitech Cordless Rumblepad 2 daar ook op aangesloten kan worden? De reciever die erbij zit is namelijk erg groot en ik zie het voordeel dan ook niet echt om mijn normale Rumblepad II (met draad) daarvoor in te wisselen...

Er is wel een pagina met Unifying compatible products, maar daar staan slechts 9 producten op.
De vraag is of dat daadwerkelijk klopt, aangezien het volgens de klantenservice wel gewoon zou moeten werken.

Dus iemand die toevallig deze combinatie heeft en mij kan laten weten of het werkt?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22:58
Ik heb het ook allemaal even doorgelezen, ik denk (weet zeker) dat het niet gaat werken. De unifyer is gericht op laptop gebruikers, om van het gerommel met meerdere receivers af te komen als men het vervelend vind om met een touchpad en laptop-toetsenbord te werken. Als een product compatible is, dan moet dan aangegeven zijn bij het bewuste product, zo te zien valt gamegear daar totaal niet onder. Het zijn dus volgens mij echt alleen die 9 producten in het huidige assortiment van Logitech welke compatible zijn.
Ik dacht het zelf ook, maar de klantenservice zij dat het wel werkte, daarom de dubbelcheck...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22:58
quote:
CLB schreef op donderdag 02 september 2010 @ 18:27:
Ik dacht het zelf ook, maar de klantenservice zij dat het wel werkte, daarom de dubbelcheck...
De klantenservice van wat? Logitech? Ehhh..?

Ik zal je een kleine quote geven vanaf het logitech forum:

vraag:
quote:
I have 2 Logitech Wireless Rumblepad 2, and they are great!

I was wondering. is it possible to use the controller at all with a different USB receiver as the one that comes with the controllers
antwoord:
quote:
Unfortunately, while cool, no :smileysad: The receivers usually tied to a specific device. We're breaking this pattern with things like the Unifying receiver for mice/keyboards, but with the gamepads, you have to use the specific receivers.
dit antwoord komt van iemand van het product team van logitech zelf... en de vraag is ook nog maar een paar maanden oud. Thread is net een paar maanden oud, ik verwacht niet dat het nu ineens wel zo is...

linkje naar het topic: http://forums.logitech.co...s-Rumblepad-2/td-p/416949

[Voor 64% gewijzigd door MicGlou op 02-09-2010 21:47]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True