Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PHP] File uploaden naar verschillende dirs

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik werk momenteel aan een script waarbij het nodig zou zijn om 1 bestand up te loaden naar verschillende dirs op de server. Ik heb hiervoor een foreach loop geschreven, maar helaas werkt die loop enkel de eerste maal, daarna wil hij de file niet meer in de andere dirs kopiëren.

*relevante code post je hier, in code tags*

[ Voor 11% gewijzigd door MueR op 02-09-2010 15:04 ]

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Doet UploadFile het bestand stiekum niet verplaatsen? Daarnaast is het handiger dat je het stukje code even hier op tweakers plakt..

Maar wat heb je al geprobeerd om het probleem zelf op te lossen?

If it isn't broken, fix it until it is..

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:56
Zij die 8 regels code alles? Hier kan niemand aan zien wat er nu fout gaat, omdat de functie die wordt aangeroepen onbekend is.

Je unset van de dirs vind ik niet netjes. Dit doe je waarschijnlijk om de '.' en '..' te filteren, ik raad je aan om dit op die manier te filteren.

Als er gebruik gemaakt wordt van move_uploaded_file, dan gaat dit maar één keer goed, omdat het bestand wordt verplaatst. Beter zou zijn om copy te gebruiken $_FILES['uploadfile']['tmp_name'].

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

Verwijderd

Topicstarter
heb al geprobeerd om het verplaatste bestand daarna met copy() te verplaatsen..
heb ook al geprobeerd om eens te kijken met print_r of het bestand wel nog in de temp folder staat na de eerste keer en dit is het geval...
Ik zit al een tijdje vast op de probleem..

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik ga je even wijzen op onze Quickstart en het lokale beleid. Je dumpt nu een probleem met heel summiere code, niet eens de helft van wat er nodig is. Die foreach loop is echt niet zo bijster boeiend. Die uploadfile functie van je daarentegen wel. Maar met bovenstaande tip van Niemand Anders en de manual moet je dit makkelijk zelf kunnen. Dit topic is veel te basic en gaat dus op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.