Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
En per topic is lijkt mij ook gewoon nodig, bijv als een topic tegen de policy is oid
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dat is voor de lezer van de TR verreweg het makkelijkst. Soms wordt alleen de user genoemd waar de TR over gaat en dan moet je als mod even zoeken.
De reden waarom het er niet is kan ik alleen maar raden. Kosten / baten is denk ik de belangrijkste.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ah, dat maakt het duidelijk
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Ik weet wel dat het niet veel moeite is om te koppie peesten, maar ja, gemak dient te mens en het got forum is al van zoveel gemakken voorzien. 1 button erbij per post kan denk ik geen kwaad, aangezien iedereen direct ziet waar die button voor dient. Maar ok. Ik heb dat topic even doorgelezen en begrijp het ook wel. Ik hoop stiekem dat het toch ooit in de pijplijn zal komen ipv een "wontfix"
[ Voor 72% gewijzigd door Deathchant op 02-09-2010 15:39 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)