Verwijderd

Topicstarter
In een vlaag van nostalgie mijn GhostRecon (+DS + IT) cd's weer eens uit de kast getrokken.
Maar die wil dus niet draaien op Windows 7 (32-bit).

Krijg de melding GRecon.exe has stopped working.
Die kom ik op Google genoeg tegen, en heb alle compatibility voorstellen van MS geprobeerd, zonder resultaat.
ATI radeon kaart is voorzien van de laatste drivers.
Directx 9.0c geinstalleerd, maar no go.

Bummer!

Iemand ideeën?

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Probeer eens windows XP mode?

[ Voor 66% gewijzigd door Gytax op 02-09-2010 14:43 . Reden: Toevoeging ]

Verwijderd

Topicstarter
ja, is een mogelijkheid. Maar ik wil hem eigenlijk gewoon in W7 hebben draaien, wat met andere oude games overigens prima lukt.

http://www.ghostrecon.net...amp;id=116&artlang=en

Been there, done that.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 23:51
Hij heeft het over Windows XP-compatibiliteitsmodus, niet over het spel daadwerkelijk in Windows XP draaien ;)

The devil is in the details.

• Gytax
Mute schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:25:
Hij heeft het over Windows XP-compatibiliteitsmodus, niet over het spel daadwerkelijk in Windows XP draaien ;)
Niet precies.
Windows 7 heeft een Windows XP mode.
Dat houdt in dat je een virtuele pc met winXp erop draait op jouw Windows 7 machientje.
Je start die virtual machine, installeert Ghost Recon en vervolgens maak je een snelkoppeling op je Windows 7 bureaublad.
Als je vervolgens op deze snelkoppeling klikt wordt achter de schermen je virtuele machientje geladen en draait het programma in feite op XP in Windows 7.
Ik ga even voor je googlen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gytax op 02-09-2010 17:06 ]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Topicstarter
Gytax schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:06:
[...]

Niet precies.
Windows 7 heeft een Windows XP mode.
Dat houdt in dat je een virtuele pc met winXp erop draait op jouw Windows 7 machientje.
Je start die virtual machine, installeert Ghost Recon en vervolgens maak je een snelkoppeling op je Windows 7 bureaublad.
Als je vervolgens op deze snelkoppeling klikt wordt achter de schermen je virtuele machientje geladen en draait het programma in feite op XP in Windows 7.
Ik ga even voor je googlen.

toon volledige bericht
Ik had hem ook geinterpreteerd als de Virtual Windows XP Mode, maar dat wil ik dus eigenlijk niet.
Overigens de Compatibilitymodi zijn wel geprobeerd, zoals in mijn startpost te lezen is. :)

• Gytax
Alright. Waarom wil je hem niet in xp modus draaien? Het enige verschil zit hem onder de motorkap.
Als de suggesties op Google ook niet helpen zie ik geen andere mogelijkheid. Misschien kan je wat ini files tweaken?
Volgens mij draait gr1 op de unreal engine dus ini's genoeg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 18:00:
[...]

Ik had hem ook geinterpreteerd als de Virtual Windows XP Mode, maar dat wil ik dus eigenlijk niet.
Overigens de Compatibilitymodi zijn wel geprobeerd, zoals in mijn startpost te lezen is. :)
De Virtual Windows XP Mode gaat ook nieteens werken. Het is een virtuele PC waarnaar je verbind via RDP en dus gebruik je dan ook de RDP videodriver ipv de die van de echte videokaart (en je dus ook geen Direct3D hebt aangezien Windows XP geen RDP 7.0 protocol kan gebruiken, offtopic: met de volgende update van Windows Server 2008 R2 kan het volgens MS overigens wel).

[ Voor 15% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 03-09-2010 13:37 ]

Xbox360 gamerprofile

Pagina: 1