Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een Flex SIM Only abonnement bij T-Mobile lopen. Binnenkort verloopt mijn contract, en mag ik dus gaan verlengen.

Aangezien T-Mobile officieel geen Flex abonnementen meer aanbiedt, vraag ik mij af of dat ik straks gewoon mijn Flex abonnement kan verlengen, of wordt ik genoodzaakt om over te stappen naar een Relax abonnement?

Zijn er meerdere mensen die hier recentelijk 'tegen aan gelopen zijn'?

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:15
volgens mij kan je alleen verlengen tegen de nieuwe voorwaarden. Ik heb er enkele maanden geleden met veel moeite nog wel wat extra korting uitgehaald ( wel met sim only)

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Je kunt gewoon je Flex stilzwijgend laten doorlopen, totdat T-Mobile jou zegt dat die abonnementsvorm verdwijnt. Door niet te verlengen kun je dan per maand opzeggen.

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:15
maar dan krijg je geen nieuwe telefoon/korting dan kan je nog beter overstappen

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:17
Flex kan je nog wel verlengen met Flex. Ga naar de T-Mobile shop, sommige webwinkels bieden het ook wel aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ruudvanelk schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:53:
maar dan krijg je geen nieuwe telefoon/korting dan kan je nog beter overstappen
Ik heb een SIM Only abonnement, en wens deze ook graag te behouden :)

• Jimster
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:56:
[...]
Ik heb een SIM Only abonnement, en wens deze ook graag te behouden :)
Dan kan je die gewoon door laten lopen zonder te verlengen toch.

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:59:
[...]

Dan kan je die gewoon door laten lopen zonder te verlengen toch.
Ik wist niet dat dit kon. Ik dacht dat je meteen geacht werd om je abonnement te verlengen nadat deze was verlopen.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Nee hoor, ik heb ook jaren Flex laten doorlopen totdat ik een nieuw toestel wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26
Met een Relax abonnement kan je tegenwoordig ook onbeperkt je beltegoed bewaren en valt bellen en sms-en binnen je bundel, wat voorheen alleen bij een Flex abonnement was.
Als ik het goed heb bel je met Relax ook nog eens voordeliger per minuut, dus is een Flex abonnement helemaal niet interessant meer.

Ik stap eind van het jaar over van Flex naar Relax online (icm met nieuw toestel), weet iemand ofdat hierbij je resterende beltegoed 1:1 meegenomen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Bij Flex vallen andere zaken zoals 0900 en buitenland ook binnen je bundel. Dat kan wel een voordeel zijn voor sommigen.
Ja als je van Flex naar Relax gaat, neem je je tegoed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:54

psy

Zelfs internet in buitenland valt daaronder wat ik een enorme pré vind, nergens anders hebben ze dat voor zover ik weet.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 16:22
psy schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:58:
Zelfs internet in buitenland valt daaronder wat ik een enorme pré vind, nergens anders hebben ze dat voor zover ik weet.
Alleen gaat het met internet in het buitenland zo hard, dat welke bundel ook binnen no-time helemaal op is.

Ontopic: Flex is eenmalig te verlengen. Heb het zelf in maart gedaan, toen Flex net was afgeschaft voor nieuwe abonnees. De korting is echter behoorlijk minder dan bij Relax, dus overweeg nog even goed of je dat Flex ook echt nodig hebt. Alleen als je regelmatig naar een 0900 nummer belt of af en toe in het buitenland belt (of bv regelmatig een mms verstuurt) dan heb je er echt iets aan. Doe je alleen bellen en sms-en in NL dan is Relax meestal voordeliger vanwege de hogere korting op je nieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad gekozen voor Flex omdat dit echt werkt als een beltegoed.

Alles wordt uit je bundel betaald, dus 09xx nummers, 088 nummers (jaja, bij een Relax abonnement worden deze buiten de bundel gerekend!), internet in het buitenland, bellen in en naar het buitenland, dus genoeg voordelen om Flex te behouden!

Bedankt voor jullie reacties so far. T-Mobile gaf allemaal tegenstrijdige antwoorden aan de telefoon, maar heb inmiddels van iemand die er al wat langer zit, te horen gekregen dat ik mijn abonnement gewoon met 2 jaar kan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 11:05

rg-mohwa

Phoe Hé

ik zit op het moment met hetzelfde ik heb een flex 25 met nog 220 euro tegoed, naar ik kan nergens meer een aanbieding krijgen met korting op internet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rg-mohwa schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 07:20:
ik zit op het moment met hetzelfde ik heb een flex 25 met nog 220 euro tegoed, naar ik kan nergens meer een aanbieding krijgen met korting op internet :'(
Gewoon 1200 bellen vanaf je mobiel. Je kunt je Flex abonnement gewoon via T-Mobile verlengen.
Er zijn geen Flex abonnementen meer te vinden met korting via derden.

Ik kreeg vanmorgen trouwens nog een SMSje van T-Mobile:
Beste T-Mobile klant, op 03-09-2010 heeft u t.z.v. uw Flex bundel gebeld. Voor u blijven dezelfde tarieven in Nederland gelden. Groet, T-Mobile

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

PhilipsFan schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:58:
[...]

Alleen gaat het met internet in het buitenland zo hard, dat welke bundel ook binnen no-time helemaal op is.
Maximaal 5 euro per dag...meestal kan je daarna nog een tijdje op normale snelheid doorsurfen ook al zeggen ze van niet.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
psy schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:50:
[...]

Maximaal 5 euro per dag...meestal kan je daarna nog een tijdje op normale snelheid doorsurfen ook al zeggen ze van niet.
Dat is sinds 1 juli niet meer van toepassing. Tegenwoordig betaal je €2 per MB met een maximum van €59,50 per maand. Daarna wordt je verbinding gewoon geblokkeerd.

Als je meer wilt gebruiken kun je via de klantenservice de blokkade laten opheffen. Dit is een EU-regel.

Bron: http://www.t-mobile.nl/se...nternet-in-het-buitenland

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 17:02 ]

• flkrt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Ook een reden om een sim only relax te nemen is dat je als je een 2 jarig contract neemt je gratis het gewone web en walk erbij krijgt, de snellere kost 5 euro per maand extra.
Als je een jaar sim only belt heb je 6 maanden internet gratis, en daarna betalen wat in verhouding tot je abo kosten relatief duur is vind ik.
Of dit ook het geval bij flex is weet ik niet, bellen met 1200 brengt wel uitkomst.
En ik vind flex ook geen voordeel meer hebben je betaald al snel 20% meer per minuut, beter je 'beltegoed' een keer opmaken en overschakelen denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door flkrt op 09-09-2010 09:51 ]

• psy

psy

Flex probeert men echt eruit te drukken door een vervelend hoge prijs en weinig/geen toestelkorting...helaas. Ze hebben natuurlijk veel liever Relax en dan liever nog Online abonee's.

Pagina: 1