[iPod nano 5G] Bestellen en graferen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Debian23
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hallo tweakers,

Ik vroeg mij af of je nog een oude Ipod Nano via de apple shop kunt bestellen. (want ik wil graag iets op de achterkant graferen). Dit omdat ik niet zo'n fan ben fan touchscreens en liever een lekker click-wheel heb. Ik heb wat op de apple store site zitten te zoeken, maar ik kan het echt nergens vinden. Kunnen jullie mij misschien helpen?

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:03

Wish

ingwell

No drama

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:32
^^ lezen 8)7 vanwege het graferen

Ik ben bang dat dat helaas niet meer mogelijk is, ze zullen ook geen uitzondering maken voor 1 persoon lijkt me, alhoewel ook ik het zonde vindt dat die nano "bars" weg zijn. Maar er zijn alternatieven lijkt me. Weet niet of de achterkant van de iPod geschikt is om te graferen bij een juwelier, maar anders kun je wellicht een transparante sticker maken met wat tekst erop. Zo sla je 2 vliegen in een klap, je hebt en je tekst nog op dat ding en je iPod is enigzins beschermt tegen krassen op de achterkant :)

[ Voor 3% gewijzigd door loewie1984 op 02-09-2010 13:13 ]

discogs

• Wish

Wish

ingwell

Doe ik, maar bedankt voor de opbouwende kritiek. Graveren hoeft niet perse in een appleshop te gebeuren.

No drama

• loewie1984
Wish schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:14:
[...]

Doe ik, maar bedankt voor de opbouwende kritiek. Graveren hoeft niet perse in een appleshop te gebeuren.
excuus is wel op zijn plek van mijn kant, maar ik heb nog nooit gehoord dat ik een iPod elders kan laten graveren. Noem eens een plek dan?

@ onder, Ahh maar dat zei ik ook al. Ik was in de veronderstelling dat jij aan zou komen met een MediaMarkt achtig bedrijf die die dingen after market voor je grafeert. Naar een juwelier toe gaan had ik al verzonnen :p maar dan nog een sticker achterop is ook zo gek nog niet, het biedt bescherming.

[ Voor 29% gewijzigd door loewie1984 op 02-09-2010 14:44 ]

discogs

• Wish

Wish

ingwell

Bij een beetje bewerkingsbedrijf (al dan niet een juwelier) kan dit al.

Google leidt mij onder andere naar deze plek en je zou dit nog kunnen verfijnen naar de woonplaats van de TS. Aangezien dit in zijn profiel niet is ingevuld heb ik dat even niet gedaan :)

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Wish schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:45:
Bij een beetje bewerkingsbedrijf (al dan niet een juwelier) kan dit al.

Google leidt mij onder andere naar deze plek en je zou dit nog kunnen verfijnen naar de woonplaats van de TS. Aangezien dit in zijn profiel niet is ingevuld heb ik dat even niet gedaan :)
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Apple is nog gratis ook. Alleen je moet wat langer wachten. ;)

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:13
Het graveren van een iPod zal niet rap gedaan worden door andere firma's. Is ook niet zo eenvoudig, en zeker niet goedkoop.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Beta schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:05:
[...]

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Apple is nog gratis ook. Alleen je moet wat langer wachten. ;)
Had je ook gelezen dat ie een iPod wilt die nu niet meer in de store te koop is, vanwege een update op alle iPod's?

discogs

Pagina: 1