Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech M705 muis haalt laptop uit slaapstand

Pagina: 1
Acties:

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Na aanschaf van en logitech M705 lazer muis, wordt mijn laptop steeds uit slaapstand gehaald na een kleine beweging aan de muis.

Overal op internet vind je de oplossing:

apparaatbeheer > muis > eigenschappen > tabblad "energiebeheer" > vink weg gehaald bij "Dit apparaat mag het systeem uit slaapstand halen"

Achter na dit uitgevoerd te hebben, is het probleem nog steeds aanwezig.

Ik zelf dacht dat het misschien te maken heeft met de usb poort. Nogmaal gesproken kun je in de bios de usb wake - up aan en uit zetten, Maar dit kan ik in mijn toshiba laptop niet vinden,

Iemand een oplossing ?

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 10:35

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb hiermee ook vaak problemen gehad, wel of juist niet uit slaapstand komen door hardware. Het programma MCE standby tool loste het op, ook voor niet-mediacenters te gebruiken en gratis: http://slicksolutions.eu/mst.shtml

Bij devices kun je kiezen wat je pc wel of niet wakker mag maken. Dit werkt beter en overzichtelijker dan via je device manager.

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Het moet toch ook zonder een programma op te lossen zijn.
Als wij voor elk probleem een programma gaan draaien, is in de kortste tijd mijn laptop over vol.

Als nood oplossing is zo'n programma wel fijn. Maar ik zoek een oplossing in windows 7