[iPod touch] Specs backcamera nieuwe model

Pagina: 1
Acties:

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
Kan iemand me meer vertellen over de camera van de nieuwe iPod
Van de apple site:
"Video recording, HD (720p) up to 30 frames per second with audio; still photos (960 x 720) with back camera."

Betekent dit:
1. dat het video formaat ook 960x720 (4x3) en geen 1280x720 (16x9) wat er toch anders uitziet.
2. dat je foto's alleen maar kunt maken op de zeer lage resolutie van 960x720 of hebben de foto's een hogere dpi dan 72 bv 300dpi zodat ze makkelijk groter te maken zijn?

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
960x720 pixels blijft 960x720 pixels, dat heeft niets met DPI te maken. Dus het lijkt er inderdaad op dat je alleen foto's van een lage resolutie kunt maken.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
en de video's waarschijnlijk op HD 720p zoals het er staat, dus 1280x720, anders mag je het eigenlijk geen HD 720P noemen.

[ Voor 36% gewijzigd door StanTheMan op 02-09-2010 10:31 ]

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
Bedankt!
De video opties klinken erg interessant, maar de foto's is me toch een veel te lage resolutie... Wellicht dat de iPod volgend jaar foto's op een iets normalere (hogere) resolutie kan nemen, met dit formaat heb ik d'r niet veel aan.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Ik zou niet veel van de camera verwachten. Die van de iPhone is ook niet zo prachtig, en dan zit er nog een scheve cover voor ook. Wat zorgt voor rare spiegelingen.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 14:02

Apache

amateur software devver

jeroen3 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:11:
Ik zou niet veel van de camera verwachten. Die van de iPhone is ook niet zo prachtig, en dan zit er nog een scheve cover voor ook. Wat zorgt voor rare spiegelingen.
http://www.gsmarena.com/n...s_and_video-news-1753.php

Ik ben uitermate tevreden over de kwaliteit van de camera, ik ben blij dat ze niet deelnemen aan de MP race maar echt wel gaan voor kwalitatieve foto's/video's.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Dat betreft een 3G/3GS. De iPhone 4 heeft geen scheve cover oid.

If it aint fixed, it's broken.

Verwijderd

HuHu schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:27:
960x720 pixels blijft 960x720 pixels, dat heeft niets met DPI te maken. Dus het lijkt er inderdaad op dat je alleen foto's van een lage resolutie kunt maken.
Ongetwijfeld dat er binnen een week een app beschikbaar komt om gewoon foto's te nemen in 3,2 MP. Lijkt me niet dat 720p de maximale resolutie is van de camera.
Tja... Je moet ook niet veel verwachten van een mobiele camera, het is niet bepaald een spiegelreflex ;). Gewoon een leuke gadget voor momenten waarop je niet een camera bij je hebt (denk aan partypictures etc.)
Pagina: 1