Ongelofelijk, wat een gezeur zeg.. gooien ze de snelheid omhoog (GRATIS) ga je piepen dat je een nieuwe router moet kopen! Het is ook nooit goed he..
Ziggo heeft vanaf 1 september de snelheid van de Alles-in-1 Extra abonnementen in zo goed als het hele dekkingsgebied omhoog geschroefd naar 120/10 Mb. Als je huidige router dat niet aan kan, dan moet je idd een nieuwe kopen. Zo gaat dat als je met verouderde hardware werkt.. Ik zie het probleem niet..
Verder zie ik het nut van dit topic ook niet echt in.. Toegegeven, de communicatie vanuit Ziggo kan beter. Maar is dat bij andere ISP's zoveel beter?
Maar het gaat ook al een stuk beter dan 1,5 jaar geleden. Er zit tenminste een stijgende lijn in.
Ik hoop dat de TS zijn frustratie een beetje kwijt is. Zo niet, ga dan, zoals hierboven al gezegd is, even een bezoekje brengen aan het Ziggo gebruikers forum. Als je daar je ongenoegen op een constructieve wijze uit, wellicht zal het Webcare team je roep om aandacht dan serieus nemen en er wat mee gaan doen. Die gasten willen echt wel wat voor je doen. Ik kan je 1 ding verzekeren, met ongefundeerd gejank (excuse my language) kom je hier echt niet ver.