Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ziggo communiceert niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.008 views

Verwijderd

Topicstarter
Ziggo communiceert niet naar de klanten. Ze zouden op hun site gewoon de voortgang van de uitrol van 120/10 moeten vermelden. Ook de evt problemen. Maar ja...... klantvriendelijkheid????? Bestaat dat nog?
Dat heb je met een monopolie.

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
En toen?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 02:06:
Ziggo communiceert niet naar de klanten. Ze zouden op hun site gewoon de voortgang van de uitrol van 120/10 moeten vermelden. Ook de evt problemen. Maar ja...... klantvriendelijkheid????? Bestaat dat nog?
Dat heb je met een monopolie.
Dat doen ze toch ook?

https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo-verhoogt-snelheden/

Kijk anders eens op de website van het gebruikers forum, ook daar valt genoeg over dit onderwerp te lezen.

www.ziggo-gebruikers.nl

Bovendien, volgens de wet heeft Ziggo geen monoplie...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:23
Wat is het doel van dit topic? Informeren, overhalen (tot actie) of een vraag stellen?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• bananenbennie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05-2021
freakingme schreef op donderdag 02 september 2010 @ 02:13:
Wat is het doel van dit topic? Informeren, overhalen (tot actie) of een vraag stellen?
nee, zeiken, zeiken, zeiken en nog meer zeuren

Verwijderd

Topicstarter
Doel is Ziggo tot actie oproepen. Zal wel niet lukken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 02:29:
Doel is Ziggo tot actie oproepen. Zal wel niet lukken.
En daarom dump je het hier, in plaats van bij Ziggo of de politieke partijen? Heeft dat enige zin of is het niet meer dan frustratie?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Bij Ziggo heeft geen zin. Krijg je alleen maar nietszeggende antwoorden. Maar ik hoopte hier medestanders te vinden. Jammer dus. Die site van Ziggo geeft niets extras.

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 02:40:
Die site van Ziggo geeft niets extras.
jawel hoor, een hele trage "mijn ziggo" :O

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dit is toch wel het leukste topic van dit jaar.
Gefeliciteerd.
Afbeeldingslocatie: http://carlaophorst.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/10/20/bloemen1.gif
* Kecin zingt: Dat verdient een bloemetje.

Maar serieus, er is hiervoor al een speciaal topic; [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

bananenbennie schreef op donderdag 02 september 2010 @ 02:27:
[...]

nee, zeiken, zeiken, zeiken en nog meer zeuren
En terecht. Het is voor mij gedwongen winkelnering, ik zou UPC eens willen proberen maar dat kan niet. En Sicko is qua TV-aanbod dramatisch, hopeloos <vul overige superlatieven in>. Voeg dat bij de constatering dat je in het Sicko gebied achter loopt op de mensen die in het UPC gebied wonen ....

In een vrije ecoomie had je als consument voor de concurrent gekozen, maar de kabel is geen vrije economie. En daar zit hem de crux en het antwoord voorr TS; Want sicko hoeft niets te verantwoorden, op te geven of te verbeteren, want je kan bijna niets anders als je in het tot Sicko-veroordeelde postcodegebied woont.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is geen monopolie. Je hebt alternatieven voor alle diensten van ZIggo. Dat is net zoiets als zeggen dat de NS een monopolie heeft omdat je perse als persoon over het spoor vervoert wilt worden omdat je er dan sneller bent. Nou de NS heeft ook geen monopolie, je kan ook met de bus, taxi, auto, fiets naar je bestemming gaan.

Ze communiceren wel slecht, dat is ook de reden dat ik alles de deur uit heb gedaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

vind eerder dat ziggo sloom is kwa updates.
als ik na storingen check staan alleen storingen van 1 dag geleden op.
nooit vermelding van er is op momment storing in uw buurt dat zie je dan 1 dag later pas dat er storing was.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:12
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 04:41:
vind eerder dat ziggo sloom is kwa updates.
als ik na storingen check staan alleen storingen van 1 dag geleden op.
nooit vermelding van er is op momment storing in uw buurt dat zie je dan 1 dag later pas dat er storing was.
Er is geen enkele provider die dat wel op tijd en/of volledig meld op de site.

If it ain't broken, tweak it!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

FatalError schreef op donderdag 02 september 2010 @ 04:50:
[...]

Er is geen enkele provider die dat wel op tijd en/of volledig meld op de site.
Nee, het is altijd een afweging of het niet meer vragen oplevert. Zeker kleine storingen zullen niet gemeld worden omdat er dan veel mensen gaan bellen die helemaal geen last van de storing hebben.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Of ze met de klanten communiceren weet ik niet, maar er is naar mijn mening genoeg informatie te vnden op de website van ziggo noch op het gebruikers-forum.

Daarin tegen is mijn snelheid zeker wel verhoogt, in de maand juli. Er is 1MB bij gekomen.
En als je vragen hebt, kun je gewoon gratis Ziggo bellen en informatie aanvragen. Per mail of per brief. Doen ze beide volgens mij.

Wesley'; ja precies, daar ben ik het helemaal mee eens O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2010 09:47 ]

• WesleyB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 17:14
En dan nog, ze bieden de snelheidsverhogingen altijd gratis aan, dus waarom zal je een klacht hebben, je hebt je ingeschreven voor een abbo met de snelheid die toen vaststond, dus niemand heeft een reden om te klagen.

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn tig Ziggo gebruikers die dagelijks meerdere malen hun modem resetten om te zien of ze inmiddels 120/10 hebben. En daar ook over communiceren met Ziggo. Dat is een belasting voor de helpdesk. Dus publiceer de postcodes die een upgrade hebben gehad. Dan kan je ook nagaan of je eigen netwerk helemaal in orde is. Laat zien wat je doet! Ik heb bijvoorbeeld ipv 81/8 nu 91/8. Dus denk ik dat er iets gebeurd is met de verbinding. Maar wat? Openheid roept minder vragen op. Die 120/10 komt er toch wel voor iedereen.
Overigens.. ik wacht wel af.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2010 23:58 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:52:
Er zijn tig Ziggo gebruikers die dagelijks meerdere malen hun modem resetten om te zien of ze inmiddels 120/10 hebben. En daar ook over communiceren met Ziggo. Dat is een belasting voor de helpdesk. Dus publiceer de postcodes die een upgrade hebben gehad. Laat zien wat je doet! Ik heb bijvoorbeeld ipv 81/8 nu 91/8. Dus denk ik dat er iets gebeurd is met de verbinding. Maar wat? Openheid roept minder vragen op. Die 120/10 komt er toch wel voor iedereen.
Overigens.. ik wacht wel af.
Kijk aan, speciaal voor jou... http://www.3-in-1.nl/ziggo/ziggo-snelheid doe de postcode check en je ziet alsof jou woonplaats de verhoging al heeft gehad.

Op de voorgaande links die ik gepost heb kan je meer info vinden, je had zelf google ook even kunnen gebruiken. (even zoeken, ook een van de forum regels die hier... afijn.... lama.....)

Verwijderd

Topicstarter
Dit is heel erg nieuw! Net in de lucht!

Verwijderd

ik schijn 120 te hebben, maar mijn router kan niet meer dan 100 aan , dus dat wordt nieuwe router kopen :(

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:05:
ik schijn 120 te hebben, maar mijn router kan niet meer dan 100 aan , dus dat wordt nieuwe router kopen :(
en dan 5 mbit up zeker?

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 22:39

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Dat is toch gemakkelijk te testen

/me plugt draadje in modem

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:00:
Dit is heel erg nieuw! Net in de lucht!
Nee, een dergelijk iets zonder postcode check staat op de Ziggo website.
Iedereen behalve de plaatsen die daar genoemd zijn zouden reeds de 120Mbit moeten hebben of op korte termijn moeten krijgen.

Maar goed, je begin vraag is dus volledig beantwoord.....

Nog meer vragen?

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 03-09-2010 00:20 ]

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 10:39
Ongelofelijk, wat een gezeur zeg.. gooien ze de snelheid omhoog (GRATIS) ga je piepen dat je een nieuwe router moet kopen! Het is ook nooit goed he.. ;(

Ziggo heeft vanaf 1 september de snelheid van de Alles-in-1 Extra abonnementen in zo goed als het hele dekkingsgebied omhoog geschroefd naar 120/10 Mb. Als je huidige router dat niet aan kan, dan moet je idd een nieuwe kopen. Zo gaat dat als je met verouderde hardware werkt.. Ik zie het probleem niet..

Verder zie ik het nut van dit topic ook niet echt in.. Toegegeven, de communicatie vanuit Ziggo kan beter. Maar is dat bij andere ISP's zoveel beter?
Maar het gaat ook al een stuk beter dan 1,5 jaar geleden. Er zit tenminste een stijgende lijn in.

Ik hoop dat de TS zijn frustratie een beetje kwijt is. Zo niet, ga dan, zoals hierboven al gezegd is, even een bezoekje brengen aan het Ziggo gebruikers forum. Als je daar je ongenoegen op een constructieve wijze uit, wellicht zal het Webcare team je roep om aandacht dan serieus nemen en er wat mee gaan doen. Die gasten willen echt wel wat voor je doen. Ik kan je 1 ding verzekeren, met ongefundeerd gejank (excuse my language) kom je hier echt niet ver.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Genji schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:22:
[...]

Ongelofelijk, wat een gezeur zeg.. gooien ze de snelheid omhoog (GRATIS) ga je piepen dat je een nieuwe router moet kopen! Het is ook nooit goed he.. ;(

Ziggo heeft vanaf 1 september de snelheid van de Alles-in-1 Extra abonnementen in zo goed als het hele dekkingsgebied omhoog geschroefd naar 120/10 Mb. Als je huidige router dat niet aan kan, dan moet je idd een nieuwe kopen. Zo gaat dat als je met verouderde hardware werkt.. Ik zie het probleem niet..

Verder zie ik het nut van dit topic ook niet echt in.. Toegegeven, de communicatie vanuit Ziggo kan beter. Maar is dat bij andere ISP's zoveel beter?
Maar het gaat ook al een stuk beter dan 1,5 jaar geleden. Er zit tenminste een stijgende lijn in.

Ik hoop dat de TS zijn frustratie een beetje kwijt is. Zo niet, ga dan, zoals hierboven al gezegd is, even een bezoekje brengen aan het Ziggo gebruikers forum. Als je daar je ongenoegen op een constructieve wijze uit, wellicht zal het Webcare team je roep om aandacht dan serieus nemen en er wat mee gaan doen. Die gasten willen echt wel wat voor je doen. Ik kan je 1 ding verzekeren, met ongefundeerd gejank (excuse my language) kom je hier echt niet ver.
Hulde.... _/-\o_

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Mag wel duidelijk zijn waarom deze dichtgaat. Een topicstart van niks, en duidelijk alleen maar bedoeld om even te ranten over $isp. Niet de bedoeling dit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.