Dag,
Ik ben al een aantal dagen aan het zoeken voor een oplossing om de photobucket API werkend te krijgen.
Op google is heel veel te vinden over verschillende fout meldingen die we krijgen alleen de opplossing die kunnen we nergens terug vinden.
Ook hebben we naar andere API's gezocht maar elke keer werkt het niet en krijgen we steeds andere foutmeldingen.
Hier op GoT kan ik geen topic's vinden over photobucket vandaar ook mijn topic.
Ik hoop dat iemand mij op het rechte pad kan zetten en dat ik weer verder kan.
De bedoeling is dat de API afbeeldingen upload in een fotoalbum naar photobucket.
De fout:
Ik ben al een aantal dagen aan het zoeken voor een oplossing om de photobucket API werkend te krijgen.
Op google is heel veel te vinden over verschillende fout meldingen die we krijgen alleen de opplossing die kunnen we nergens terug vinden.
Ook hebben we naar andere API's gezocht maar elke keer werkt het niet en krijgen we steeds andere foutmeldingen.
Hier op GoT kan ik geen topic's vinden over photobucket vandaar ook mijn topic.
Ik hoop dat iemand mij op het rechte pad kan zetten en dat ik weer verder kan.
De bedoeling is dat de API afbeeldingen upload in een fotoalbum naar photobucket.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| include "PBAPI-0.2.3/PBAPI.php"; /**Prepare Initial Variables **/ $secret_key = "***"; $oauth_timestamp = time(); $oauth_consumer_key = "***"; $oauth_nonce=md5(rand()); $oauth_signature_method="HMAC-SHA1"; /** Create parameters list **/ $oauth_params = array ( "oauth_timestamp" =>$oauth_timestamp, "oauth_consumer_key" =>$oauth_consumer_key, "oauth_nonce" =>$oauth_nonce, "oauth_signature_method"=>$oauth_signature_method, "oauth_version" =>"1.0", ); /** Declare the Variable **/ $api = new PBAPI($oauth_consumer_key,$secret_key); /**Now we can use the rest of code documented in the documentation of photobucket**/ $resp = $api->album('uploads')->upload(array('type' => 'image', 'uploadfile' => '@/image/1283362699.jpg', 'title' => 'my upload'))->post(); print '<pre>'.$resp.'</pre>'; |
De fout:
code:
1
| Fatal error: Uncaught PBAPI_Exception (26): "CURL: failed creating formpost data" Method: Params: thrown |
[ Voor 0% gewijzigd door moto-moi op 02-09-2010 07:29 . Reden: met highlighter ziet je posting er nog toffer uit :P ]