Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastelaovend89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04 12:39
Laatst heb ik van een vriend een HTC touch HD (1) simlock vrij gekregen. Echter had ik geen abonnement dus heb ik dit via mijn provider Ben aangevraagd. Het abonnement gaat vandaag, 1 september in en heb ook een sms ontvangen met daarin de settings.
zie ook http://www.ben.nl/vragen/...iel+voor+internet%3f.html

Echter kan iemand mij helpen om dit abonnement/ netwerk in te stellen in mijn gsm?? Ik heb de handleidingen van zowel Ben als het toestel doorgenomen maar kom er helaas niet uit. Ook krijg ik steeds de provider T-mobile in beeld terwijl de provider niet geselecteerd.

PS. is het ook mogelijk om de taal van Engels naar Nederlands over te zetten??

Voorheen heb ik altijd "eenvoudige" gsm`s waarmee je alleen kunt bellen en sms`en zoals de Swing 200 :D
en ben dus een digibeet in gsm`s.

Bij voorbaat dank.

[ Voor 3% gewijzigd door Vastelaovend89 op 01-09-2010 21:05 ]

Eng en streng

• Vastelaovend89
Ik ben er inmiddels achter dat Ben gebruik maakt van het T-mobile netwerk.

Eng en streng

Anoniem: 282457

Ik kreeg op mijn HTC met kpn internet ook niet aan de gang, na het aan en uit zetten van mijn htc werkte internet wel. Heb je al eens geprobeerd de HTC volledig uit en aan te zetten?

• Vastelaovend89
Ja ik heb zelfs al een harde reset uitgevoerd. Ik heb nu wel verbinding met het T-mobile netwerk en ook internet. Maar is mij onduidelijk welke settings die van ik moet gebruiken. Ik ben bang dat ik anders een peperdure telefoonrekening krijg.

Eng en streng