Hoi,
Ik ben n online pokerspeler en ik zoek de beste oplossing qua moederbord en videokaart(en) voor het matchen bij dit systeem:
Harde schijf Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
Processor AMD Phenom II X4 955
Geheugen GeIL GV34GB1333C9DC
Cpu-koeler Scythe Mugen 2 Rev. B
Optische drive Sony AD-7240S
Behuizing Lancool Dragon Lord PC-K62
Schermen zijn n lg 30 inch en 2 dell 20 inch
Het gaat me dan met name om de prijs/kwaliteit in relatie tot doeleind van mijn gebruik-->online poker
Dus geen overgekwalificeerde specs tav videokaart omdat ik geen andere 'games' ermee ga spelen. Ivm 3 schermen, beste om 2 videokaarten te nemen, zoja welke? Wat voor moederbord is optimaal?
En tot slot wat voor voeding heb ik hiervoor nodig?
Ik ben nieuw op dit forum en ik zou het erg waarderen als er wat zinnige suggesties zouden kunnen worden gegeven om me uit de brand te helpen hiermee.
Bvd!
Ik ben n online pokerspeler en ik zoek de beste oplossing qua moederbord en videokaart(en) voor het matchen bij dit systeem:
Harde schijf Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
Processor AMD Phenom II X4 955
Geheugen GeIL GV34GB1333C9DC
Cpu-koeler Scythe Mugen 2 Rev. B
Optische drive Sony AD-7240S
Behuizing Lancool Dragon Lord PC-K62
Schermen zijn n lg 30 inch en 2 dell 20 inch
Het gaat me dan met name om de prijs/kwaliteit in relatie tot doeleind van mijn gebruik-->online poker
Dus geen overgekwalificeerde specs tav videokaart omdat ik geen andere 'games' ermee ga spelen. Ivm 3 schermen, beste om 2 videokaarten te nemen, zoja welke? Wat voor moederbord is optimaal?
En tot slot wat voor voeding heb ik hiervoor nodig?
Ik ben nieuw op dit forum en ik zou het erg waarderen als er wat zinnige suggesties zouden kunnen worden gegeven om me uit de brand te helpen hiermee.
Bvd!