[Suggestie] Shopfilter in de PW?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:44
Het probleem wat ik (en velen anderen waarschijnlijk) heb, is dat ik graag zoveel mogenlijk producten bij 1 webshop bestel, vanuit extra geld van verzendkosten. Tot aan gemak met RMA Ect.

Mijn idee was dus om een filter toe te voegen, welke toestaat 1 of meerdere webshops te selecteren. Want momenteel moet ik een product eerst aanklikken, voordat ik weet of het wel/niet verkrijgbaar is bij de webshop welke ik wou (En of het bij die webshop ook verkrijgbaar is voor het bedrag wat ik invulde)

[ Voor 0% gewijzigd door D4NG3R op 01-09-2010 18:00 . Reden: grammatica ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Uhmm.. waarom ga je dan niet gewoon in de webshop die jij wilt shoppen ipv de pricewatch :?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
-Thunder- schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:01:
Uhmm.. waarom ga je dan niet gewoon in de webshop die jij wilt shoppen ipv de pricewatch :?
Omdat de PW 10x zo snel/overzichtelijk is als de gemiddelde webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets?
http://tweakers.net/pwlev.dsp?leverancier_id=6743

Overigens kan je bij een winkelmandje al meer instellen wat betreft minimaal aantal producten bij 1 winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:13:
Zoiets?
http://tweakers.net/pwlev.dsp?leverancier_id=6743

Overigens kan je bij een winkelmandje al meer instellen wat betreft minimaal aantal producten bij 1 winkel.
Weet ik, maar dan kom ik er 9/10x achter dat een aantal producten veel te duur zijn bij 1 specifieke webshop.. Dus dat kost tijd, en is vervelend :x