Samen met een compagnon zijn wij van plan een webshop te starten. Wij willen graag telefonisch bereikbaar zijn en oriënteren ons nu op de mogelijkheden. Als startende onderneming wil je graag besparen waar dit kan, zonder dat dit ten koste van de kwaliteit gaat. Skype lijkt een mooie optie om een normaal nummer te nemen met minimale kosten. Is dit geschikt voor zakelijk gebruik?
Het lijkt me geen probleem om met een headset te telefoon te beantwoorden, zelfs wel makkelijk (hands-free). Eventueel kan ik een VoIP telefoon aanschaffen mocht dit niet werkbaar blijken.
Mijn compagnon woont in een andere stad. Is het ook mogelijk dat hij op bepaalde uren de telefoon connectie in gebruik heeft? Dus dat we deze lijn op meerdere plaatsen kunnen beantwoorden?
Ook is het mogelijk om een Skype link te plaatsen op de website. Dit lijkt mij handig, maar staat dit professioneel of lijkt dit amateuristisch.
Eisen: Vast nummer
-kunnen bellen naar mobiel
-bellen naar vast
-af en bellen naar buitenland (Europa, soms Amerika/Canada)
-stabiel
-normale geluidskwaliteit
-Eventueel op meerdere locaties kunnen gebruiken.
Andere opties zijn natuurlijk ook welkom.
Het lijkt me geen probleem om met een headset te telefoon te beantwoorden, zelfs wel makkelijk (hands-free). Eventueel kan ik een VoIP telefoon aanschaffen mocht dit niet werkbaar blijken.
Mijn compagnon woont in een andere stad. Is het ook mogelijk dat hij op bepaalde uren de telefoon connectie in gebruik heeft? Dus dat we deze lijn op meerdere plaatsen kunnen beantwoorden?
Ook is het mogelijk om een Skype link te plaatsen op de website. Dit lijkt mij handig, maar staat dit professioneel of lijkt dit amateuristisch.
Eisen: Vast nummer
-kunnen bellen naar mobiel
-bellen naar vast
-af en bellen naar buitenland (Europa, soms Amerika/Canada)
-stabiel
-normale geluidskwaliteit
-Eventueel op meerdere locaties kunnen gebruiken.
Andere opties zijn natuurlijk ook welkom.