Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[OL2003] printscreen in mail plakken mislukt *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet of ik in de goede groep zit, dus als ik dit elders moet plaatsen, lees ik het wel.

In een Windows XP SP3 omgeving maak ik met (r.alt+)printscreen een schermafdruk,
om die vervolgens in een mail (MS-Outlook 2003) te plakken.
Dan krijg ik slechts een rood x'je te zien.

Plak ik nu dezelfde schermafdruk eerst in bijv. MS-Word en copy/paste dan naar Outlook, is er geen probleem.
De clipboard functie op zich lijkt dus goed te werken, maar alleen niet direkt naar Outlook.

Outlook format is HTML, Word is NIET de standaard editor voor mail.

Heeft iemand dit al eens eerder gezien? en opgelost?

PS: Dit is een bedrijfs PC met policies dus ik kan beperkt dingen wijzigen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je dat op 1 PC of op alle (zelfde geldt in principe voor 1 users vs. meerdere)? Wat als je Outlook format omzet naar Word / RTF, werkt het dan wel goed?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Afhankelijk van een antwoord op bovenstaande vragen: het zou gewoon moeten werken (al kan ik dat alleen testen op machines met OFF2k7). Misschien een recht wat te strikt beperkt. Kijk met Process Monitor (http://technet.microsoft....ysinternals/bb896645.aspx) even of/welke foutmeldingen je krijgt. Stel dan wel eest in dat je alleen foutmeldingen krijgt te zien.

Ook: kijk uit nieuwsgierigheid even in de broncode van de html-mail. Wordt daar misschien een externe link gegeven zoals %tmp%\...?

Ik pas de topictitel wat aan (was: clipboard naar mail).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het opgelost door lokaal en aan de serverkant het profiel van de gebruiker te hernomen en haar opnieuw in te laten loggen.

Wat het nou geweest is? Afijn, het werkt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Pffft. :P

Thanks@update.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)