Logitech Dual Action op PS3?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind er niet echt veel info over op google, maar blijkt dat sommige usb controllers voor pc ook werken op ps3, of heb ik dat helemaal verkeerd voor?

En als dat zo zou zijn, zou dat dan ook werken voor Logitech Dual Action?

Ik kan het altijd wel eens bij een vriend proberen die een ps3 heeft, maar ik vraag het toch maar eens. Misschien moet ik iets speciaal doen...

Ik heb een dual action, dus voor fifa ofzo met 4 te spelen zou dat wel heel handig zijn, ipv 4 ps3 bakjes aan te schaffen.

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Er zijn een paar Logitech controllers die werken op de PS3 (ik weet niet welke).
Probeer het gewoon. Als het werkt zal de controller het meteen doen.
Meer weet ik niet, heb dit ooit eens op internet gelezen.

[ Voor 38% gewijzigd door Ike. op 01-09-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb zelf een Saitek P880(0?) (en nog een paar andere controllers) die op mijn PS3 alleen bij Warhawk werkt, en dan werkt het ook nog eens nauwelijks. Het probleem is namelijk dat bij PC controllers de rechter joystick als 2 assen (Z en nog één) herkent wordt, terwijl de PS3 die rechter joystick als een volledige joystick gebruikt. Hierdoor werkt de rechter joystick niet goed met PC controllers op de PS3.

Ik weet niet of Logitech zelf iets heeft geregeld met Sony, of speciale ondersteuning voor de PS3 heeft met hun controllers, maar voor zover ik weet hebben de controllers die zowel op PS3 als PC werken, een switch ergens zitten zodat die rechter joystick aangepast wordt.

Maar het staat je natuurlijk vrij om het te proberen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens proberen en als ik het niet vergeet zal ik het laten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squatto
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 13:30
Mijn Logitech Rumblepad2 werkt gewoon bij spellen die geen sixaxis ondersteuning of dergelijke hebben.
Dus ik denk dat het bij de dual action hetzelfde zal zijn.