classic games

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06-2025

lange

Boom Boom?

Topicstarter
weet iemand van jullie een sit waar je de echt eoldtimers kan downloaden (dus niet in java) ben o.a. op zoek naar :pong,pac-man,wings of fury en space invaders....
thnx!

• lange
  • Laatst online: 10-06-2025

lange

Boom Boom?

Topicstarter
whooops sorry ik had het forum nog niet helemaa doorgelezen, ik zal er niet meer naar vragen :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Maar, maar... Abandonware dan? Al die ouwe proggies en OSsen als Paint Shop Pro, Wolfenstein3D, DOS 4 en Windows 3.11 mag toch wel?

Nee. Een programma is pas vrij te kopieren als de fabrikant dat zelf expliciet aangeeft. Ondanks het feit dat bijvoorbeeld Microsoft geen support meer op Windows 3.11 geeft, is het geen software dat zomaar verspreid mag worden. Dus linkjes naar dergelijke programmas mogen ook niet, tenzij de maker ervan zelf aangeeft dat het vrij verspreid mag worden.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:03
Ik kan je er niet aan helpen, maar ik neem aan dat pacman en space invaders vast wel ergens als freeware versies te vinden zijn. Is geen abandon-warez, en absoluut niet illegaal.

Zoek eens met google!

omniscale.nl

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

kijk anders naar MAME. Veel van die games zijn origineel ontstaan als spelkasten vanwaar later tig-clones op diverse computers uitkwamen.

Gewoon ff op internet zoeken naar de MAME emulator + ROMS .. daar vind je vast ook wel die hele pure klassiekers.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Zie quote Bulldog.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.