Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ben opzoek na een nieuwe gsm/smartphone (goedkope) abonnement, nu heb ik even rond gekeken wat goed bij mij past kwa prijs,bundel etc..Nu heb ik 3gsm's gevonden waar ik wel interesse in heb gekregen. Alleen ik ben zelf echt een leek als het gaat om telefoons voor smartphones. En ik moet een keuze maken tussen deze 3 alleen ik weet echt niet welke beter is of werkt als de ander.

De telefoon hoeft voor mij niet speciale dingen te hebben. Enige wat ik eigenlijk wil is dat hij snel reageert, degelijk merk is, en dat ik snel een sms kan typen en versturen dmv touchscreen of qw-toetsenbord. De 3 die ik gevonden heb zijn:

Link: inventaris: GSM/smartphone

1. Samsung Beat DJ M7600
Mooie telefoon grappig design en ben een muziekliefhebber. Merk zelf samsung is volgens mij ook niet verkeerd. Amoled touchscreen wat hij nog meer heeft zegt mij niet veel. Iemand ervaring hier mee??

2. HTC Smart
Goed merk als ik het zo lees denk ik. 2.8 inch touchscreen, de rest weet ik niet veel over deze gsm. Iemand ervaringen mee? Of nog iets aanvullend..

3. Samsung Monte S5620
Design vind ik erg mooi, groot 3inch scherm, resolutie is niet zo geweldig lijkt mij.

Dit zijn de 3 gsm die ik gezien heb. nu is de vraag wat is de beste keuze tussen deze 3 als het gaat om ondersteuning,apps,degelijkheid,snelheid etc...Misschien dat een van jullie ervaring heeft met een van bovenstaande en het afraad of aanraad.

Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk reply's

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

1. Uitlopend toestel

2. Drama, totaal niks met HTC te maken. Doe je zelf een lol en skip deze. Zowel soft- als hardware matig kan deze zich absoluut niet meten aan andere HTC toestellen.

3. Relatief gezien best net toestel, maar een zeer gesloten OS (mocht het je interesseren).

Mijn tips:
Wacht op die LG met Android die er aan zat te komen, ik dacht dat het de Optimus was. In ieder geval een low budget Android. Of kijk even naar de Nokia 5230 bijvoorbeeld.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT dat je dit soort dingen zelf kan beantwoorden. Niemand kan bepalen wat een goeie telefoon is voor jou, dat kun je alleen zelf. Je kan zelf prima de verschillende eigenschappen van de drie telefoons opzoeken en ervaringen zoeken door op GoT rond te kijken en met Google te zoeken.

Natuurlijk kan het zo zijn dat je na het zoeken van ervaringen nog met specifieke vragen zit. Dan kun je die of in de telefoonspecifieke topics posten, of alsnog een eigen topic openen waarin je uiteenzet waarom je er niet uitkomt en wat je wilt weten. Dit soort topics zijn echter niet de bedoeling, en daarom gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.