Toon posts:

specificaties 32 inch TV met ethernetaansluiting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een 32inch tv (van rond de 500 euro) met ethernetaansluiting. Nu heb ik de keuze al beperkt tot:

Sony KDL-32EX500
Samsung UE32C510
Samsung LE32C550
LG 32LD750

Het probleem met het maken van de keuze is de grote tegenstrijdigheid in specificaties op verschillende sites (van zowel fabrikanten als vergelijkingssites). Bijvoorbeeld het energieverbruik verschilt enorm tussen de sites en zelfs de aanwezigheid van de ethernetaansluiting komt niet overal overeen.

Hebben mensen ervaring met 1 van deze tv's (wat is het verbruik, hoe werkt de ethernetaansluiting --> kun je een video van je NAS via het netwerk op je tv kijken? etc.)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:04
Zoek de handleidingen wel even op om te kijken wat en hoe er precies afgespeeld kan worden via de netwerkaansluiting, want dat verschilt nogal eens. Andere optie is om een losse mediaplayer van rond de € 100,- te halen, heb je qua tv's veel meer keus.

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:08:
Zoek de handleidingen wel even op om te kijken wat en hoe er precies afgespeeld kan worden via de netwerkaansluiting, want dat verschilt nogal eens. Andere optie is om een losse mediaplayer van rond de € 100,- te halen, heb je qua tv's veel meer keus.
Het nadeel daarvan is dat ik of een externe harde schijf moet aanschaffen, of dat mijn pc moet blijven draaien om de film af te spelen. Via DLNA zou de tv gewoon direct van bijvoorbeeld een WD myBook world editition moeten kunnen afspelen..