Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht toch is even dit vragen in een Topic hiero, hoop dat het op de goeie plek staat..
Ik heb met mijn Sony Ericsson xperia de laatste tijd een "VAAG" probleem, het toestel verliest de
communicatie met de simkaart of iets in die richting.. Als ik een sms krijg en beantwoord deze,
heb ik dus soms ineens geen signaal meer, dan krijg ik een uitroepteken door de antenne.. Als je dan
erop klikt, krijg je "geen service" ik heb mijn telefoon nu net 2 weken terug van dynafix, ivm
meerdere dingen kapot. en was dus ook weg om deze klacht.. Ik wist eigenlijk wel dat het zou
blijven aangezien het niet altijd is. Maar nu blijkt dat mijn collega precies hetzelfde probleem heeft
en dit is een totaal ander toestel.. met oude Windows mobile.

Dus ik vraag me af hebben meerdere mensen dit??
het probleem is ook weer even weg als je bij comm manager de telefoon functie uit en weer
aan zet.

(op mijn oude HTC Touch, heb ik dit probleem niet gehad, toen de xperia in reparatie was)

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-11 16:43
Ik zou het gooien op de Xperia (X1 neem ik aan?) i.p.v. op Windows Mobile.

Sta na 2 jaar nergens meer van te kijken namelijk. Ook bij mij valt de verbinding regelmatig opeens weg.

Heb je al een hardreset geprobeerd?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid