Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyon_NL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-08 14:56
Hallo,

Ik kan niet vinden waar ik anders dit topic moet starten maar toch hier dan maar de vraag:

Ik ben opzoek naar een goede gaming headset op USB. Ik heb e.e.a. aangesloten op mijn geluidskaart qua audio apparatuur en wil dit niet telkens loshalen om een headset op aan te sluiten.

Ik heb lopen zoeken op internet maar ik kom niet heel erg veel nuttige reviews tegen wat betreft een beetje goede headsets in een 'normale' prijsklasse. (Zo'n €50,-)

Ik had een Steelseries Steelsound 3H USB in bestelling staan maar door enorm veel gezeur met levering bij Salland en Selektvracht heb ik deze gecanceled. Het liefst bestel ik ook de komende tijd niet bij Salland (ze hebben mij niet goed genoeg behandeld om snel een vervolg bestelling te plaatsen) Nu heb ik deze ook een klein beetje impulsief gekocht en niet helemaal goed reviews gezocht e.d.

Hebben jullie een advies wat ik het beste kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xasus
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik heb zelf een Sennheiser USB 36 Headset.

Zeer tevreden over, mooi geluid en 'redelijke prijs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De Creative Fatal1ty staat elke keer in de best buy guide ;).

pricewatch: Creative Fatal1ty HS-1000

Deze heb ik zelf en bevalt zeer goed! De microfoon kan je ook gemakkelijk los halen als je hem enkel als koptelefoon wilt gebruiken.

[ Voor 26% gewijzigd door Skating_vince op 01-09-2010 13:28 ]

• Lyon_NL
Dank voor de adviezen! Ik ga mij even inlezen over de producten.

Verwijderd

Ik heb die van Steelseries, echt een top ding. Headset en microfoon, en top geluid!

• Lyon_NL
Hmz... Dat maakt het een stukje lastiger... Het nadeel is dat die Steelseries overal ruimt 15 euro duurder uit komt. (Ik koop namelijk alleen bij shops die ik ken of waar dat vrienden van mij goede ervaringen hebben...)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik spam maar weer eens met mijn jabra bt3030 gewelding ding en draadloos (bleutooth)
enige nadeel is dat er een batterij inzit die (best lang, 8 uur oid ?) meegaat. dus wel opladen af en toe

Iperf

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:37
Ik heb zelf een pricewatch: Logitech ClearChat Pro USB waar ik erg tevreden over ben, dat heb ik ook beschreven in deze review

[ Voor 21% gewijzigd door loewie1984 op 02-09-2010 13:33 ]

discogs

• Lyon_NL
Ik kom net van de telefoon met Salland.

Na een omslachtige manier, veel bellen en gezeur, hebben ze mij een nette oplossing aangeboden om toch mijn headset morgen te kunnen ontvangen. Het wordt dus toch de Steelseries Steelsound 3H.

Mocht het desondanks toch nog fout gaan, dan ga ik, denk ik, voor de Creative Fatal1ty.

Dank jullie voor alle reacties!

offtopic:
Kies NOOIT voor een Selektvracht verzending bij Salland! Salland zelf is opzich niets mis maar Selektvracht is een absolute afrader!!

[ Voor 18% gewijzigd door Lyon_NL op 02-09-2010 16:40 ]

Pagina: 1