Toon posts:

1 van 2 Corsair CM2X2048-8500C5D defect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2x 2Gb geheugen in mijn PC zitten. Het is als set gekocht, Corsair CM2X2048-8500C5D.
Nu is 1 van de 2 reepjes defect.

Ik kreeg steeds BSOD en na wat testen met het geheugen, 1 er in 1 er uit, wisselen, ander slot etc. komen de BSOD alleen voor bij als dat ene reepje geheugen in de PC zit. Dus helaas deze is defect.

Nu wil ik dus gewoon 1x2GB kopen om totaal weer op 4Gb te zitten.

Kan ik daar elk willekeurig 2Gb reepje naast plaatsen (mits timings en mhz gelijk) of krijg ik dan weer andere problemen?

• Jingietjai
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-06-2025
wat je eerst kan doen die even de memory support list van je moederbord na checken, en kijk welk geheugen geschikt is voor jouw moederbord. Daarna kan je advertentie maken dat je opzoek bent naar het type geheugen.

Uit eigen ervaring kan je elk willekeurig 2GB reepje naast prikken mits timing op automatisch staat.

Verwijderd

Geeft corsair niet levenslange garantie op geheugen? Zelf een weekje terug een triple channel setje voor rma opgestuurd. Weekje of twee later ~ stond een zekere UPS meneer met een doos waar nieuw setje in zat.

Verwijderd

Topicstarter
Idd, Corsair geeft levenslang garantie.

Ik ging er van uit dat garantie op geheugen nog steeds niet langer dan een maand of 3 was.
RMA ingevuld en nu afwachten.