P4SP-MX nog de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik zit met een dilemma:
ik heb hier nog een (relatief) oude desktop staan, was ooit een verjaardagscadeau.
er zit een Asus P4SP-MX moederbord in, 512MB ram, een ati radeon 9250 128MB en een HDD van 80GB.
Ik vraag me af of het nog wel de moeite is om hier nog tijd en geld in te steken, aangezien ik denk dat ik snel de limiet zal bereiken met dit mobo.
Is het beter om te investeren in een nieuw systeem of is het de moeite waard om hier nog even verder mee te doen?
Ik heb de pc namelijk al een jaar niet meer gebruikt en wilde er nog iets nuttigs mee doen, maar begin er ondertussen aan te twijfelen.
Elke tip/mening is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:00
Hangt er vanaf wat je ermee wilt gaan doen. Als internet/office PC voldoet deze prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er geen tijd en geld meer insteken. Misschien alleen wat extra geheugen want met 512MB kom je niet ver meer tegenwoordig (zelfs in XP). Dit systeem ligt ondertussen weer een paar generaties achter op de moderne machines.

Als tik bak zal het nog prima voldoen maar voor moderne games en films niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is idd bedoeld als home pc en om enkele oude spellen nog eens terug te spelen :)
Een geheugenuitbreiding was ik zoiezo al van plan, maar daar zal ik het dan bij laten.
Bedankt voor de snelle reacties.