Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik heb een tijdje geleden deze pc gekocht: http://tweakers.net/aanbo...3ghz-4gb-radeon-3450.html

opzich niks mis mee, maar wat je ook in de advertentie leest is dat hij soms niet opstart en dat dat waarschijnlijk aan het moederbord ligt.(Asus P5B)

vandaag heb ik er een nieuw moederbord ingeschroefd (Intel DP35DP).
Alles goed en wel, totdat ik hem wou opstarten. Ik druk de power button in, pc start op maar valt binnen 2 seconden weer uit. Daarna heeft hij de neiging om zonder het indrukken van de power button, op te starten om vervolgens weer binnen 1/2 seconden uit te vallen.

Nu is dat moederbord (Intel) net weer terug van RMA (van Intel zelf) nadat hij een soortgelijk probleem had.

Ligt dit aan mijn moederbord of wellicht aan mijn PSU?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:18:
Ligt dit aan mijn moederbord of wellicht aan mijn PSU?
Dat kun je zelf uitzoeken: ga testen aan de hand van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:20:
[...]

Dat kun je zelf uitzoeken: ga testen aan de hand van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.
gedaan, ligt niet aan de PSU die werkt prima.
ligt dus waarschijnlijk aan het moederbord, er gaat dus weer een email naar intel....

hier kan een slotje op ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het echt niet aan de voeding liggen? ik zelf had een slechte cpu die mijn moederbord eigelijk van binnen had doorgebrand :@ (was trouwens een sweex voeding)