Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WORD 2010: verschillende kop en voettekst

Pagina: 1
Acties:

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 22:37
Beste,

ik heb het volgende probleem. Ik wil in word 2010 verschillende kopteksten toepassen. Bv bij elk nieuwe hoofdstuk wil ik dat er in de koptekst wordt verwezen naar hoofdstuk 1 (zodat je halverwege hoofstuk 1 weet dat je bij hoofdstuk 1 zit).
Nu weet ik wel dat je met 'eindmarkering' en dan 'volgende pagina' verschillende kopteksten kan gebruiken. Het probleem is nu dat als mijn hoofdstuk 1 bv uit 5 pagina's bestaat dat alleen op de eerste pagina de koptekst te zien is en de andere pagina's niet.
Als ik nu bij hoofdstuk 2 weer een nieuwe eindmarkering toevoeg dan begint hier wel weer netjes een nieuwe koptekst. Het probleem zit hem dus alleen in dat de eerste pagina na een eindmarkering wel een koptekst zichtbaar is maar de komende pagina's (die bij die eindmarkeing horen) niet.

Ik doe het volgens mij wel goed, heb gegoogled en gedaan wat er op de verschillende sites word gezegd maar niks werkt.

Iemand een idee?

Kan ik hier ook een bestandje uploaden, dan kan ik laten zien wat ik bedoel?

->Reactie gehad op het forum van Microsoft:
>>>Je hebt blijkbaar een vinkje staan bij 'Eerste pagina afwijkend'. Het gevolg is dat alleen het eerste blad van de sectie een koptekst heeft. Afvinken en herbeginnen.

->Er kan een slotje op!.

[ Voor 10% gewijzigd door sinasappel op 02-09-2010 21:27 ]