PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
PRG >> WSS
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Achter ^nieuws/(.*)/?$ staat een [L] en dus wordt er niet meer verder gekeken nadat de eerste match gevonden is. Als je de onderste twee regels bovenaan zet werkt het waarschijnlijk wel.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Het verschuiven heeft idd geholpen, hij staat nu op regel 3 en 4.Devil schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:02:
^nieuws/(.*)/?$ is hetzelfde als ^nieuws/pagina-(.*)/?$
Achter ^nieuws/(.*)/?$ staat een [L] en dus wordt er niet meer verder gekeken nadat de eerste match gevonden is. Als je de onderste twee regels bovenaan zet werkt het waarschijnlijk wel.
Wat me opviel is dat ik mijn pagina's van nieuws/$id naar http://www.site.nl/nieuws/$id moest veranderen om het totaal goed te laten werken.
Bedankt voor hulp.
Iemand nog een suggestie hoe je van "Een pagina" via mod_rewrite automatisch "Een_pagina" maakt?
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Ik zou eens beginnen met de documentatie te lezen; dit zijn dingen die je prima zelf kunt oplossen. Verder zou je ook gewoon eens kunnen googlen.MrJey schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:33:
Iemand nog een suggestie hoe je van "Een pagina" via mod_rewrite automatisch "Een_pagina" maakt?
[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 01-09-2010 00:23 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij