hoi,
gisteren een philips 42PFL7655 gekocht.
Echter na installatie gisteren en ook vandaag, gaat de tv automatisch versrpingen naar andere zenders.
heb de remote control bewust uit de buurt gehouden. omdat ik dacht dat het daar aan lag. Vandaag zelfs de harmony one geinstalleerd om alle apparaten met 1 afstandsbediening te beheren, maar probleem is niet verholpen.
maw aan de afstandbedieningen ligt het niet.
ook tv meermaals opnieuw geinstalleerd.
Toen bedacht ik me om de laatste firmware update op de tv te installeren, zo gezegd zo gedaan.
Stille hoop dat dit het probeelm zou doen verhelpen. Tegendeel is waar.
Overdag (vandaag) heb ik er bijna geen last van gehad, heb het idee dat vanaf begin van de avond het alleen maar erger wordt.
Ook gaat het volume van tijd tot automatisch harder en zachter (zie je op de tv mbv volume indicator), zonder dat ik de remote control bedien.
De tv is voorzien van CI+ module voor digitale zenders te bekijken via ZIGGO.
lijkt net alsof deze tv een eigen leven lijdt:(
Niet echt prettig tv kijken en zeker niet als het een nieuwe is.
Iemand een idee wat de oorzaak van het probleem kan zijn en een oplossing kan aandragen?
Alvast bedankt voor de reactie
lorenzo
gisteren een philips 42PFL7655 gekocht.
Echter na installatie gisteren en ook vandaag, gaat de tv automatisch versrpingen naar andere zenders.
heb de remote control bewust uit de buurt gehouden. omdat ik dacht dat het daar aan lag. Vandaag zelfs de harmony one geinstalleerd om alle apparaten met 1 afstandsbediening te beheren, maar probleem is niet verholpen.
maw aan de afstandbedieningen ligt het niet.
ook tv meermaals opnieuw geinstalleerd.
Toen bedacht ik me om de laatste firmware update op de tv te installeren, zo gezegd zo gedaan.
Stille hoop dat dit het probeelm zou doen verhelpen. Tegendeel is waar.
Overdag (vandaag) heb ik er bijna geen last van gehad, heb het idee dat vanaf begin van de avond het alleen maar erger wordt.
Ook gaat het volume van tijd tot automatisch harder en zachter (zie je op de tv mbv volume indicator), zonder dat ik de remote control bedien.
De tv is voorzien van CI+ module voor digitale zenders te bekijken via ZIGGO.
lijkt net alsof deze tv een eigen leven lijdt:(
Niet echt prettig tv kijken en zeker niet als het een nieuwe is.
Iemand een idee wat de oorzaak van het probleem kan zijn en een oplossing kan aandragen?
Alvast bedankt voor de reactie
lorenzo