Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
http://www.nintendo.nl/NO...endo_ds_lite_159_154.html
ofwel RTFM
Lees daar verder voor mogelijke andere oplossingen......
6. Gebruik de stylus en tik op het rode vierkantje dat op het scherm verschijnt. Doe dit telkens wanneer het vierkantje zich verplaatst.
* Je dient het rode vierkantje precies aan te tikken op elk van de drie posities, anders zal de test telkens opnieuw beginnen
......
ofwel RTFM
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
50 keer is te veel.
Wat als je de DS opnieuw start?
Als je de batterij eruit haalt en een tijdje (minimaal 10min.) eruit laat worden alle instellingen gereset.
Wat als je de DS opnieuw start?
Als je de batterij eruit haalt en een tijdje (minimaal 10min.) eruit laat worden alle instellingen gereset.
Ben niet gek hoorleuk_he schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:16:
http://www.nintendo.nl/NO...endo_ds_lite_159_154.html
[...]
Lees daar verder voor mogelijke andere oplossingen.
ofwel RTFM
Nu ik de ds een stuk uit elkaar heb gehaald en de druk van het scherm gaat lukt het na 6x. Als ik vervolgens met die chatmodus ga testen merk ik dat de nauwkeurigheid verschilt. Op sommige plekjes klopt het goed. Andere plekken niet. Soms 1 mm naar boven en de afwijken ik compleet de andere kant op.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
RTFM blèren is niet de bedoeling, zeker niet wanneer dit niet geheel terecht is.
Dit topic krijgt wel een schopje in de juiste richting: SPV
Dit topic krijgt wel een schopje in de juiste richting: SPV
-Ik had ook niet ENKEL rtfm neergezet, maar een link daarheen, met een relevante quote.TheZeroorez schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:06:
RTFM blèren is niet de bedoeling, zeker niet wanneer dit niet geheel terecht is.
-TS had niet aangegeven dat dat hij daar uberhaubt gekeken had, enkel dat hij 50x geklikt had.
De oplossing om te kijken of er stof aan de randen zat stond ook op de nintendo doc site, en zoals twazerty al merkt wordt het niet altijd perfect meer.
Als mods in topic terecht gaan wijzen, dan reageer ik ook daar.
[ Voor 12% gewijzigd door leuk_he op 01-09-2010 10:20 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Pagina: 1