Ik heb sinds kort een Asus laptop aangeschaft, maar ik wordt lichtelijk gek. Als ik de computer opstart en ik kies voor een eigen bureaublad kiest ie netjes de achtergrond. Ook de taalbalk is altijd zichtbaar. Als ik de computer vervolgens opnieuw opstart is de taakbalk en achtergrond nog steeds zichtbaar. Zodra ik echter Internet Explorer open verdwijnt opeens de taakbalk en wijzigt de achtergrond naar de standaard Asus achtergrond.
Wanneer ik dan weer "taakbalk verbergen" uit zet springt de taakbalk weer terug en ook bij het kiezen van een andere achtergrond pakt ie weer de nieuwe achtergrond. Bij opnieuw opstarten kiest ie weer de achtergrond van Asus en verbergt ie de taakbalk.
HEb wat zitten googlen maar ik krijg het maar niet gevonden hoe het komt, heel vervelend.
Ik hoop oprecht dat iemand me hier kan helpen. De lol gaat er voor mij een beetje af.
Wanneer ik dan weer "taakbalk verbergen" uit zet springt de taakbalk weer terug en ook bij het kiezen van een andere achtergrond pakt ie weer de nieuwe achtergrond. Bij opnieuw opstarten kiest ie weer de achtergrond van Asus en verbergt ie de taakbalk.
HEb wat zitten googlen maar ik krijg het maar niet gevonden hoe het komt, heel vervelend.
Ik hoop oprecht dat iemand me hier kan helpen. De lol gaat er voor mij een beetje af.