Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Heb een vraagje over een BlackBerry in combinatie met T-mobile Web&Walk Standaard. Ik ben vandaag naar de T-mobile winkel geweest en je krijg bij je mobiel nu Web&Walk Standaard gratis, maar de verkoper zei dat dat niet werkte op een BB. Toen naar de Telecombinatie gegaan en daar gevraagd, hij zei dat het wel kon, maar dat je dan geen push mail had en geen ping. Dus toen stond het 1-1, toen T-mobile Klantenservice zelf gebeld en die zei toen dat het wel kon.. 8)7

Ik wil hier mijn BB kopen en vroeg me af hoe het nou zat, ik hoef niet te pingen maar ik wil gewoon op de browser kunnen en in apps zoals Hyves en Twitter kunnen werken: http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=0

Heeft iemand een antwoord op m'n vraag of zijn er mensen die dit zo hebben en mij kunnen vertellen dat dit gewoon werkt of juist niet..

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Als je de officiële applicaties wilt gebruiken van BlackBerry, zoals mail, de browser en twitter dan behoor je een BIS of BES abonnement te hebben. Echter zijn er wel alternatieven voor bovenstaande programma's.

Persoonlijk zou ik er gewoon een BIS/BES bijnemen, aangezien dat tegenwoordig niet al te veel meer kost. Bij Vodafone heb je zelfs een prepaid BIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Oke het kan dus niet, tenzij ik daarbuiten een Instant E-mail abonnement bij afsluit. Dat is jammer, dan gaan we voor de HTC Legend, die dat dus wel kan. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Vitruvius op 31-08-2010 20:32 ]