ik heb hier nog zon oude pc staan
compaq met een 2.4ghz p4 en 1gb ddr geheugen
onbekend moederbord
alleen nu heeft de computer sinds kort problemen gekregen
bij het opstarten zie je allemaal rare strepen en kleuren in beeld
en na het opstarten krijg ik spontaan blauw scherm of reboot hij voordat ik in het windows xp inlog scherm kom
verder als ik in veilige modus opstart krijg ik nog steeds de zelfde problemen alleen geen blauw scherm..
alleen kwam ik er ook achter dat de grafischekaart niet hoger wilde dan 4bit kleuren
ik heb dus de 7600GS (die passief gekoeld is) eruit gehaald en dus de monitor op de onboard video gezet
geen raar beeld meer.....
alleen nog steeds spontaan blauw scherm of spontaan reboten bij het inlogscherm
zelfs als ik een poging doe om windows opnieuw installeren op C of een andere schijf gaat de computer spontaan uit (geen blauw scherm) en gebeurd er niks meer
dit gebeurd dus elke keer als ik weer probeer windows te installeren....................
dus ... ik zat zo te denken wegsmijten die computer??
compaq met een 2.4ghz p4 en 1gb ddr geheugen
onbekend moederbord
alleen nu heeft de computer sinds kort problemen gekregen
bij het opstarten zie je allemaal rare strepen en kleuren in beeld
en na het opstarten krijg ik spontaan blauw scherm of reboot hij voordat ik in het windows xp inlog scherm kom
verder als ik in veilige modus opstart krijg ik nog steeds de zelfde problemen alleen geen blauw scherm..
alleen kwam ik er ook achter dat de grafischekaart niet hoger wilde dan 4bit kleuren
ik heb dus de 7600GS (die passief gekoeld is) eruit gehaald en dus de monitor op de onboard video gezet
geen raar beeld meer.....
zelfs als ik een poging doe om windows opnieuw installeren op C of een andere schijf gaat de computer spontaan uit (geen blauw scherm) en gebeurd er niks meer
dus ... ik zat zo te denken wegsmijten die computer??