Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Computer loopt vast en gebruikt 1000 procent processor??

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
hoi,
mijn computer heeft de laatste tijd af en toe vreemde buien. Dan ben ik gewoon op internet aan het surfen, en opeens doet ie helemaal niets meer. Het lampje dat aangeeft of je harde schijf bezig is, brandt dan volcontinu (knippert dus niet!) en alles wat ik aanklik doet niets. Broncontrole en Taakbeheer geven beide aan dat er geen vreemde processen aan de gang zijn. Maar als ik bij Broncontrole kijk naar het CPU gebruik van bepaalde processen (perfmon.exe , Steam.exe, Chrome.exe etc.) dan staat daar dat de processor voor bijvoorbeeld 1200 procent wordt gebruikt... dit lijkt me enigzins onmogelijk...
MBAM , SUPERantispyware, Norton en Ad-Aware zeggen allemaal dat er niets aan de hand is, maar ik geloof er geen reet van. Het is niet normaal wat mijn pc doet, en het is bovendien zwaar irritant. Vreemd is wel, dat de computer het nooit doet terwijl ik Call of Duty speel. Bij Company of Heroes loopt ie soms wel vast, maar bij CoD niet...

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is??
mvg,
Harold

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
We kunnen hier moeilijk wat over zeggen. We weten niet om wel OS het gaat, wat voor PC je hebt ect ect.
Daarnaast kan ik ook niet echt terugvinden wa tje zelf al gezocht en geprobeerd hebt. Wat wij wel verwachten wanneer je een topic start. Zie Het algemeen beleid.

Daarom gaat je topic op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.