Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Modulair van Zalman, Coolermaster en Enermax

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben aan het uitvlooien voor een nieuwe voeding. Maar ik snap er echt geen reet van hoe dat allemaal werkt.
Dit komt namelijk omdat ik in de war raak.
Op de site vanCoolermaster zie ik namelijk staan 9x sata. Zegt coolermaster dat ik dan 9x sa-ta voeding kabels krijg die ik kan aansluiten?
En op de site van Enermax zie ik staan dat ze maar 1x (voor de 500 watt voeding) sa-ta kabels. Betekent dat ik maar 1x een sata kan aansluiten?
En op de site van Zalman zie ik staan dat ze 2x een sata leveren.

Ik heb namelijk 2x een harde schijf die op sata voeding word aangesloten, en 1x een DVD-speler die door sa-ta voeding word gevoed, en nog 2x een dvd-rom spelers die door ide zijn aangesloten. (dus zeg met die 3 rondjes als voeding.) Wat moet ik nou doen. Ik vind die zalman wel heel erg mooi. Ik BTW een asus p5b mobo met daarop een Intel core 2 DUO @2.53 ghz clocked op een 3.42ghz en een Nvidia 8600 GTS
Me pa wil ook een nieuwe en hij heb alleen maar sa-ta aansluitingen als voeding. Dus wat welke kan ik het beste kiezen.

Groet,

Johann Sebastian Bach

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

Nivida_intel schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:05:

En op de site van Enermax zie ik staan dat ze maar 1x (voor de 500 watt voeding) sa-ta kabels. Betekent dat ik maar 1x een sata kan aansluiten?

Groet,
ik kijk en zie toch duidelijk staan SATA modular connectors = x6
bij die voeding zit dus zo een kabeltje EMC019-G en ook dit kabeltje EMC021-G 1 maal en daar zitten in totaal 6 sata voedingspoorten op :)

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• uzafun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 19:56
als je het pdf-je download dan kan je zien op blz 5 welke aansluitingen er allemaal opzitten
voor jou setup zitten hier alle aansluitingen wel op , al is deze voeding wel een beetje overkill voor je huidige systeem :)

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
oke sorry heb ik niet gezien, maar nou heb ik nog een vraag, wat is een ODD?

Johann Sebastian Bach

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 00:47
Een Optical Disk Drive

En de Zalman heeft 9x S-ata zo te zien :)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nivida_intel schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:05:
Ik heb namelijk 2x een harde schijf die op sata voeding word aangesloten, en 1x een DVD-speler die door sa-ta voeding word gevoed, en nog 2x een dvd-rom spelers die door ide zijn aangesloten. (dus zeg met die 3 rondjes als voeding.) Wat moet ik nou doen. Ik vind die zalman wel heel erg mooi. Ik BTW een asus p5b mobo met daarop een Intel core 2 DUO @2.53 ghz clocked op een 3.42ghz en een Nvidia 8600 GTS
Me pa wil ook een nieuwe en hij heb alleen maar sa-ta aansluitingen als voeding. Dus wat welke kan ik het beste kiezen.
Groet,
Dat soort vragen stellen we in [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 25

Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.