Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Secondary Screen gaat uit na restart of fullscreen...

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Dell Laptop met daarop een 2e scherm aangesloten.
Als ik me laptop opnieuw aanzet dan gaat dat 2e scherm niet aan, en moet ik heb handmatig aanzetten.

Hoe kan ik zorgen dat bij het opstarten automatisch mijn 2e scherm aangaat?

En dan nog een vraag:
Als ik een programma opstart met fullscreen (games) dan gaat dat 2e scherm ook uit.
Kan ik ook zorgen dat dat blijft aanstaan?
Als ik dat programma in fullscreen weer afsluit dan gaat hij niet aan en moet ik hem ook weer handmatig aanzetten met de windows sneltoets op mijn laptop.

Drivers zijn geupdate. Videokaartmerk = ati.
Weet niet wat voor type maar wel een goedel.

Rick

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat voor monitor configuratie heb je ingesteld (Span of Extend of Duplicaten).
Kun je Hydrovision eens downloaden en het daarmee eens proberen, dat is de ATI Software voor meedere schermen?

En kun je iets meer uitleggen hoe je monitor precies is verbonden aan je notebook (wat voor kabels etc)?

[ Voor 22% gewijzigd door Turdie op 01-09-2010 00:35 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:10

TheVMaster

Moderator WOS
Welkom bij GoT!

Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of the GoT Search.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Owja...we sturen elkaar hier geen mailtjes he, het is een forum...dus groeten hoeft ook niet :+ Dank u!

Dit topic is gesloten.