Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Hijackthis] kan hijackthis niet runnen als administrator

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ik hijackthis uitvoer krijg ik halverwege de scan de melding:

"For some reason your system denied write access to the hosts file. If any hijacked domains are in this domain, hijackthis might NOT be able to fix this.

If that happens, you need to edit the file yourself. To do this, click Start, Run and type:

notepad c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

and press enter. Find the lines hijackthis reports and delete them. Save the file as 'hosts.' (WITH quotes), and reboot.

For Vista, simply run rightclick on the hijackthis icon and choose run as administrator."

Logischerwijs probeerde ik het laatste aangezien dat het gemakkelijkst is en ik vista draai, maar er verschijnt dus geen "run as administrator" keuze. Wel bij andere programma's, vreemd genoeg.

Wat nu?

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Geen idee. Wellicht is het een goed idee eerst wat te zoeken wat mogelijke oplossingen zijn en deze te proberen.(vorodat je een topic opent.) Vermeld ook wat je geprobeerd hebt in de topic start.

Dit zijn namelijjk de verwachtingen die wij hebben als je een topic opent. Dit kan je ook in Het algemeen beleid vinden.

Aangezien je topic niet aan het beleid voldoet gaat hij op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.