Versie imp : 8.1.7.0.0
imp / file=database_full.dmp log=imp_schema.log fromuser=a,b,c touser=a,b,c rows=y
De dump-file is aangemaakt als een full export (full=y).
Bij de import worden alleen de schema's a, b en c geïmporteerd.
In de log-file 'imp_schema.log' komen echter de volgende foutmeldingen voor :
Op de plaats van de drie puntjes staan de parameters voor 'sys.dbms_ijob.submit'.
Het object SYS.I_JOB_JOB is een index die bestaat uit het jobnummer. Blijkbaar is het jobnummer reeds aanwezig in de database.
Aangezien ik niet expliciet het schema SYS importeer vraag ik me af of het normaal is dat er toch geprobeerd wordt om objecten uit het schema SYS te importeren.
imp / file=database_full.dmp log=imp_schema.log fromuser=a,b,c touser=a,b,c rows=y
De dump-file is aangemaakt als een full export (full=y).
Bij de import worden alleen de schema's a, b en c geïmporteerd.
In de log-file 'imp_schema.log' komen echter de volgende foutmeldingen voor :
code:
1
2
3
4
5
6
| IMP-00017: following statement failed with ORACLE error 1: "BEGIN sys.dbms_ijob.submit( ... ); END;" IMP-00003: ORACLE error 1 encountered ORA-00001: unique constraint (SYS.I_JOB_JOB) violated ORA-06512: at "SYS.DBMS_IJOB", line 210 ORA-06512: at line 1 |
Op de plaats van de drie puntjes staan de parameters voor 'sys.dbms_ijob.submit'.
Het object SYS.I_JOB_JOB is een index die bestaat uit het jobnummer. Blijkbaar is het jobnummer reeds aanwezig in de database.
Aangezien ik niet expliciet het schema SYS importeer vraag ik me af of het normaal is dat er toch geprobeerd wordt om objecten uit het schema SYS te importeren.