Hallo mensen,
Ik plaats dit topic maar hier aangezien het wel met werk te maken heeft.
Ik heb een eigen bedrijf en word regelmatig ingehuurd door andere bedrijven om voor ze te werken.
Zo ook 2 weken geleden:
Ik had een bedrijfsbus mee van het bedrijf waar ik de opdracht voor deed, waar ik al eerder op gereden had, en heb deze (na het uitladen) op een parkeerplaats gezet.
Nu is er ,terwijl de bus geparkeerd stond, schade ontstaan aan deze auto.
ik had dit zelf niet door en werd de volgende ochtend gebeld door mijn opdrachtgever.
Deze schade moet dus aangebracht zijn terwijl ik aan het werk was,
Ik heb mijn WA verzekering gebeld en deze zeggen mij hier niks te kunnen doen aangezien ik op pad was met een ander zijn auto,
Wat kan ik het beste doen?
mijn opdracht gever heeft mij laten weten dat ik eventueel kan werken om de schade te betalen ( € 750)
en wil me daarin dan ook wel in tegemoet komen
Ik plaats dit topic maar hier aangezien het wel met werk te maken heeft.
Ik heb een eigen bedrijf en word regelmatig ingehuurd door andere bedrijven om voor ze te werken.
Zo ook 2 weken geleden:
Ik had een bedrijfsbus mee van het bedrijf waar ik de opdracht voor deed, waar ik al eerder op gereden had, en heb deze (na het uitladen) op een parkeerplaats gezet.
Nu is er ,terwijl de bus geparkeerd stond, schade ontstaan aan deze auto.
ik had dit zelf niet door en werd de volgende ochtend gebeld door mijn opdrachtgever.
Deze schade moet dus aangebracht zijn terwijl ik aan het werk was,
Ik heb mijn WA verzekering gebeld en deze zeggen mij hier niks te kunnen doen aangezien ik op pad was met een ander zijn auto,
Wat kan ik het beste doen?
mijn opdracht gever heeft mij laten weten dat ik eventueel kan werken om de schade te betalen ( € 750)
en wil me daarin dan ook wel in tegemoet komen
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi