Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Elektrische auto opladen, hoe/waar?

Pagina: 1
Acties:

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10 09:27
Beste mede-tweakers,

Ik heb een praktisch probleem.. Ik kan binnenkort een week in een elektrische auto rijden, maar ik weet niet hoe/waar ik hem kan gaan opladen. Voor mijn huis (in Leiden) mag ik niet parkeren, en in de garage van mijn werk (Zuid-as, Amsterdam) is geen oplaadpunt. Het opladen duurt een paar uur, dus ik kan er niet even bij blijven wachten, en is ook niet bepaald geruisloos..

In Amsterdam zijn wel oplaadpunten, maar die zijn minstens een half uur van m'n werk vandaan (plus ik neem aan dat daar parkeerkosten aan verbonden zijn). In Leiden heb je helemaal geen oplaadpalen :/

Is ergens in Amsterdam parkeren [nadelen: extra reistijd + parkeerkosten] de handigste oplossing of weet iemand iets beters? :)

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 21:58
Kijk even op http://www.e-laad.nl/, en dan aan de linkerzijde 'oplaadkaart'.

Zie je direct waar ze in A'dam staan.
Let op: dit zijn openbare palen waar je een pasje voor nodig hebt. Voor zover ik weet, staan er ook palen van Nuon IN de stad, en werken die weer anders...

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
In Amsterdam ééntje gepland en ééntje buiten bedrijf, dat schiet ook niet op ;)

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10 09:27
Op Oplaadpunten.nl staan er ook wel redelijk wat.. Maar die zijn dus allesbehalve handig en dichtbij :)