Lekker zijn is een gave :)
Kan je met de policy editor van je cd. Zorg dat je windows.adm bij de hand hebt en poledit.exe en stop F3 van Find.
Anoniem: 7791
Ja, idd, waarom?
Als je wilt dat irritante etters niet in je pc willen komen rommelen kun je beter Novell oid instaleren.
Dit is (bijna) waterdicht, tot het moment dat je office instaleert.
Als je wilt dat irritante etters niet in je pc willen komen rommelen kun je beter Novell oid instaleren.
Anoniem: 18475
Bedankt voor de tip heh van die F3 toets.... wist ik niet eens.... kan ik op school de zoek-functie nog gebruiken
Kan bijna met elk progje... als er maar een "Open" of "Save as..." in de menubalk staat...Op maandag 12 maart 2001 18:23 schreef Toverstaf het volgende:
Ja, idd, waarom?
Op die manier moest ik ook telkens weer IE opstarten op school... Er stond eigelijk alleen maar Netscape 4.05 in het Window scherm... gare flut versie btw.
C:\>_
we hebben een novel client draaien hier maar gaat nog steeds niet met de policies.
maar weet je misschien een goed programma?
maar weet je misschien een goed programma?
hey ppl
dit alles werkte helaas niet heeft iemand nog tips en sugesties?
dit alles werkte helaas niet heeft iemand nog tips en sugesties?
Ik kijk momenteel naar een programma 'Fortres 101', te downloaden op [url="http://www.fortres.nl."]www.fortres.nl.[/url] Daar kan je echt alles mee dichtzetten, zelfs CTRL-ALT-DEL.
onder win95?
weet je ook waar ik de password kan vinden van dat fortres101?
weet iemand nog een ander programma om de f3 uitteschakelenof misschien een patch?
Ik ben nu aan het experimenteren met Windows Security Officer. Daarmee kun je ook je hele computer dichtspijkeren. Is wel een leuk programma: kan zelfs inbelverbindingen tegenhouden en je desktop locken. Maar het verwijdert dus ook alles (naar believen...) uit het Startmenu. Is te downloaden op http://www.mybestsoft.com/officer.html .
ja ook bedankt allemaal ik heb het nu voorelkaar gekregen
mijnbaas vind het niet zo een goed idee om 3 ruggen neer te leggen voor een f3 toets te disablen iemand anders nog iets?
weet iemand nog wat anders?
ROFL!Op dinsdag 13 maart 2001 15:41 schreef lordspacie het volgende:
we hebben hier een netwerk dat beschermt moet worden tegen gebruikers
dusseehh... als ik nou met mn notebookje binnenkom (waar nog wel een F3 toets op zit) dan is je hele beveiliging naar de kloten?
hmm... vertel je me het eerst als jij bij de nederlandsche bank gaat werken?
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Ik gebruik Winboost 2001 gold, die zet ergens in het register een code die de complete zoekfunctie uitschakelt, dus uit het start menu en ook de F3 werkt dan niet meer. Die code moet wel te achterhalen zijn, misschien weet iemand 'm zo.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
ten eerste moet je dan nog wel ff de novel tree en zo weten!!!
zou jij nog kunnen uit zoeken waar je hem vandaan heb??
zou jij nog kunnen uit zoeken waar je hem vandaan heb??
sorry ik bijt nagels
Pagina: 1