Aanbiedingsknaller/OneTimeDeal komt beloftes niet na

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:20
Het volgende is het geval. Op 8-8-2010 was er op aanbiedindsknaller.nl een aanbieding van een Philips tv voor een leuke prijs. (zo'n 70 euro onder de normale webwinkel prijs). Die zelfde dag betaald (ideal) en ook netjes betaling bevestigd.
Levertijd zou 1 tot 5 werkdagen zijn dus wors-case zou het 16-8 verzonden moeten zijn (dat is eigenlijk werkdag # 6 ) maar wat bleek, op 12-8-2010 een TNT tracktrace code beginnend met 3SIM1. Nu blijken ze alleen nooit iets met de TNT te verzenden (logo website -> ups en telefonisch is dat ook bevestigd). En zoals je kunt verwachten werkt deze code dus ook niet. Niet 13-8-2010 en zelfs vandaag niet. Die code klopt dus van geen kanten. Na verschillende waardeloze beloftes besloten geld terug te vragen.
Dit was afgelopen donderdag (26-8-2010) en daarbij werd beloofd dat het geld er vrijdag op zou staan en uiterlijk maanden (vandaag). Maar dat geld staat er dus niet op. En toen er vanmiddag over gebeld was, was natuurlijk die persoon van de overboekingen niet aanwezig (familie omstandigheden -> dus niet te controleren <- kan ook de waarheid zijn)

Wat is nu wijsheid om te ondernemen wat een bedrag van 666 euro is natuurlijk een hoop geld en achter aanbiedingsknaller zit een veel groter moederbedrijf genaamd. Onetimedeal.nl en ook het contact via hun webformulier levert niks op.

1: normaal krijg je 3SKR codes maar in me eigen gmail historie ben ik ook 1x een 3SIM code tegen gekomen (deze zijn ook langer dan 3SKR). Deze kwam qua lengte overéén met die van de website

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Alle correspondentie schriftelijk houden is sowieso stap 1. Op die manier kun je dossier aanleggen van alle communicatie tussen jou en bedrijf. Geen idee of je rechtsbijstand verzekering hebt en of die je sowieso kan helpen, maar dat zou bij mij stap 2 zijn, advies inwinnen.

Succes in ieder geval!

Verwijderd

als je het hebt rechtsbijstand in schakelen

• The-Source
  • Laatst online: 24-01 17:20
Nou het mocht een tijdje duren maar na veel herhaaldelijk bellen is het geld toch over gemaakt.
Maar voor mij was het gelijk de 1e en laatste keer dat ik daar probeer zaken te doen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

zelfde gezeik hier, althans, ongeveer...ik kreeg voor mijn verjaardag van vrienden een PS3 kado, aanbieding van 16/8. Ondanks dat er een 3SY code beschikbaar is voor de verzending, tot op heden helemaal niks geleverd...aandringen levert alleen maar t commentaar op "nog even geduld"

kansloos :/

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Ik ben eens even rond gaan kijken, maar even dit doornemen was misschien handig geweest :)
Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten

Ik bedoel, je bestelt iets bij een bedrijf met KvK-nummer A, maar de domeinnaam is van een ander bedrijf met KvK-nummer B. Er is zelfs informatie dat ook incasso door een ander bedrijf gebeurt dan waarvan je de algemene voorwaarden accepteert (en uiteraard wel beiden op hetzelfde adres) :+

Nog een goede reden om weg te blijven: ze regelen blijkbaar ook dingen voor SBS home shopping... brrrr...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 00:13 ]

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07-2025

VDM

Voor de volledigheid: alle TNT codes beginnen met 3S gevolgd door 4 letters, dit is het klantnr van de verzender bij TNT. Kan je verder weinig uit afleiden :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:55:
Ik ben eens even rond gaan kijken, maar even dit doornemen was misschien handig geweest :)
Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten
Het is toch algemeen bekend, wanneer er een aanbieding is welke een enorm stuk onder de 'normale marktprijs' ligt, mensen compleet hun gezond verstand laten varen en enkel nog 'kopen kopen kopen!' denken? :P

(de 'holding' hierachter is al veelvuldig op diverse fora's te vinden).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2010 17:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:16
Ik vind 70 / (666+70) *100 = 9.5 % niet direct 'enorm', zeker niet op een site die zich profileert als 'aanbiedingsknaller' :?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:17:
Ik vind 70 / (666+70) *100 = 9.5 % niet direct 'enorm', zeker niet op een site die zich profileert als 'aanbiedingsknaller' :?
De TS geeft 'zo'n 70 euro' aan, ik weet niet om welke TV het hier gaat.

Hoe meer ik zoek, hoe meer 'klachten' ik vind over deze 'toko' :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2010 17:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:14

Pathogen

Shoop Da Whoop

Een beetje een necrokick, maar aangezien GoT een van de sources is die ik had na moeten kijken voordat ik iets probeerde te kopen op Onetimedeal.com schrijf ik bij deze hier ook maar even mijn bevindingen met de shop.

Op 15-10 de dagknaller besteld (electrische tandenborstel), met iDeal betaald.

Week later nog niets vernomen van de order. Maar eens gaan tracken op de website. Product blijkt niet op voorraad te zijn. Op 22-10 dus contact opgenomen via het webformulier met de vraag of men mij kon inlichten over mogelijke levertijden.

Op 27-10 Wederom contact opgenomen via het webformulier met de dringende mededeling mij bevestiging te sturen van ontvangst van de communicatie. In dezelfde communicatie het verzoek tot annuleren van de order kenbaar gemaakt. Dit was 's ochtends rond 9 uur en de beloofde responstijd van 4 uur op een werkdag is dus wederom niet gehaald.

Als ik vanavond niets hoor klim ik morgen in de telefoon. Gelukkig gaat het niet om grote bedragen, maar dit heeft de irritatiegrens ondertussen wel bereikt.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Goed, op de 27e 's avonds nog een reply ontvangen op mijn mail buiten het webformulier om. Geen woord over mijn eerdere contactpogingen, maar wel de mededeling dat het pakket uiterlijk morgen (toen de 28e dus) zou worden aangeboden.
In geen enkel stadium van dit proces is het product van de status "niet op voorraad" afgeweest. Dit heb ik meermalen per dag bekeken.

Zojuist weer bij de brievenbus geweest, nog geen enkel teken. Dus maar weer in de pen geklommen en benadrukt dat ik de daadwerkelijke stand van zaken wil horen.

Wordt vervolgd.

Verwijderd

klaasbram schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:14:
Wat is nu wijsheid om te ondernemen wat een bedrag van 666 euro is natuurlijk een hoop geld en achter aanbiedingsknaller zit een veel groter moederbedrijf genaamd. Onetimedeal.nl en ook het contact via hun webformulier levert niks op.
Hmmm....
Ontopic: heeft de winkel zo'n thuiswinkelcertificaat oid? Dat kan helpen.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25
o jee.. dit klinkt niet goed. 12 pagina's aan klachten:

KLIK KLIK
Ontopic: heeft de winkel zo'n thuiswinkelcertificaat oid?
Ik heb nu een een certificaat: Afbeeldingslocatie: http://www.thuiswinkel.org/images/logo_thuiswinkel_nieuw.jpg
Een logotje zegt niet veel helaas...

[ Voor 58% gewijzigd door Lumics op 29-10-2010 14:33 ]

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Na nog meer gemail zonder antwoord vandaag maar eens gebeld met de klantenservice (tussen 10 en 12 bereikbaar...) en netjes te woord gestaan door een meneer die mij op meedenkende toon vertelde er achteraan te gaan. Benieuwd of ik nu weer aan het lijntje gehouden word of dat er nu wat gebeurt.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Update: OneTimeDeal is momenteel niet bepaald lekker bezig. Ik ben niet de enige die er last van heeft, maar de communicatie en afhandeling is simpelweg nihil. Enkele mensen hebben na dreiging met verdere stappen al geld teruggehad, maar als dit het topje van een ijsberg is zijn er veel mensen de spreekwoordelijke tokus: http://www.opgelichtopint...b2/YaBB.pl?num=1286558742

DagelijkseKoopjes.nl heeft al besloten ze uit hun overzicht met dagelijkse aanbieders te halen (wat ik netjes vind van ze). Ik heb een aantal andere overzichtssites aangeschreven met het verzoek om eens goed te kijken naar OneTimeDeal. Wat ze daarmee doen staat uiteraard geheel vrij, maar als ik kan voorkomen dat er nog meer mensen ingeluisd worden doe ik dat graag.

OneTimeDeal gaat ondertussen gewoon verder met nieuwe aanbiedingen...

• Lumics
  • Laatst online: 18:25
Ik heb zojuist even een mailtje gestuurd als potentiële koper...
Goedemiddag,

Ik heb een leuke aanbieding bij jullie gezien. Echter lees ik op diverse plekken op internet negatieve ervaringen over ontimedeal. Kan ik met een gerust hart bij jullie bestellen?
Antwoord:
Ja hoor dat kan.

Helaas kan iedereen op internet schrijven wat hij wilt.
Of dit nu klopt of niet....

Als het wel klopt lossen wij het natuurlijk altijd op.

Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij deze graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Onetimedeal B.V.
Mijn reactie:
Hartelijk dank voor de snelle reactie!
zijn antwoord:
Graag gedaan!

U alvast bedankt voor de order en mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij deze graag.

Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij deze graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Onetimedeal B.V.
Dit keer dus wel snelle communicatie, van begin tot einde van de mailwisseling 15 minuten. Een erg dubbelzinnig mailtje. Hoop dat jij je centen snel terugkrijgt ..

[ Voor 24% gewijzigd door Lumics op 17-11-2010 13:41 ]

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-01 13:10

itsalwaysme

Graast voor DB

VDM schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:02:
Voor de volledigheid: alle TNT codes beginnen met 3S gevolgd door 4 letters, dit is het klantnr van de verzender bij TNT. Kan je verder weinig uit afleiden :)
Om het nog vollediger te maken. De TNT codes beginnen met 3S en dan een klantcode van maximaal 4 letters aangevuld met een eigen-code van minimaal 5 en maximaal 9 cijfers. Deze code moet voor minimaal 6 maanden uniek zijn. (bij voorkeur 1 jaar)
(handig die specs van de TNT:P)

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• AzzKickah
  • Laatst online: 22:05

AzzKickah

06-CENSORED

Lumics schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:37:

[...]

Antwoord:

[...]

Mijn reactie:

[...]

zijn antwoord:

[...]

Dit keer dus wel snelle communicatie, van begin tot einde van de mailwisseling 15 minuten. Een erg dubbelzinnig mailtje. Hoop dat jij je centen snel terugkrijgt ..
Alleen bij dat eerste mailtje wat jij terug hebt gekregen van die zakkenwassers gaan mij de haren al recht overeind staan.
Laat staan bij die tweede :r

Daar zou ik dus echt never nooit wat bestellen.

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-01 16:00
[...]
Die laatste mail is letterlijk dubbelzinnig! :P

Blijft toch eigenaardig dat zoiets zo lang blijft lopen als er al klachten zijn terug te vinden van begin dit jaar. Er wordt waarschijnlijk toch te weinig aangifte gedaan om dit collectief aan te pakken.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

[...]

Antwoord:

[...]

Mijn reactie:

[...]

zijn antwoord:

[...]

Ik ga het maar eens met een ander mailadresje proberen ook. Wedden dat het stilvalt zodra ik een ordernummer ter sprake breng? :P

Het is trouwens ook sinds vandaag onmogelijk om mijn order te traceren. De website geeft me geen resultaten op mijn email/postcode combinatie. Ik hoop dat dit annulering betekent.

EDIT: 2 adressen, 2 keer binnen 5 minuten antwoord, 1 doodse stilte na de reply of er ook zo snel gereageerd kan worden op de annulering van mijn order :)

[ Voor 22% gewijzigd door Pathogen op 17-11-2010 14:48 ]

• paQ
  • Laatst online: 01:00

paQ

Echt heel heel triest.
Zodra je om nakoming vraagt blijft het dus gewoon stil.
Als je geld wilt uitgeven reageren ze met 5 minuten.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Thrackan schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:22:
[...]

Ik ga het maar eens met een ander mailadresje proberen ook. Wedden dat het stilvalt zodra ik een ordernummer ter sprake breng? :P

Het is trouwens ook sinds vandaag onmogelijk om mijn order te traceren. De website geeft me geen resultaten op mijn email/postcode combinatie. Ik hoop dat dit annulering betekent.

EDIT: 2 adressen, 2 keer binnen 5 minuten antwoord, 1 doodse stilte na de reply of er ook zo snel gereageerd kan worden op de annulering van mijn order :)
En als je dat nou eens 'forward' naar iets als Kassa of hoe heet dat andere programma? 'Opgelicht' oid?
Wie weet..?

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

AzzKickah schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:14:
[...]

En als je dat nou eens 'forward' naar iets als Kassa of hoe heet dat andere programma? 'Opgelicht' oid?
Wie weet..?
Ik ben met meerdere gedupeerden bezig op OpgelichtOpInternet.nl om in ieder geval zoveel mogelijk gegevens bij elkaar te krijgen. Hoe meer mensen hoe meer gewicht in de strijd.

Ik zou iedereen die hier last van heeft dan ook willen aanraden om zich te registreren op OpgelichtOpInternet.nl en in zich in het volgende topic te gaan begeven:
http://www.opgelichtopint...b2/YaBB.pl?num=1286558742

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 23:41

Ardana

Mens

Bij mijn weten kan je, als je weet hebt van nog 1 schuldeiser, het faillissement van zo'n bedrijf aanvragen.

Is 't wat om zo'n briefje te schrijven, al dan niet samen met nog 1 of 2 personen?

"Geachte heer XX, hierbij deel ik u mede dat ik van u verwacht dat u binnen 24 uur mij mijn geld terug betaald. Indien u dat niet doet, zal ik, samen met uw andere schuldeisers, uw faillisement aanvragen. Hoogachtend, mr. XX".

Maar goed, IANAL.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ardana schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:34:
Bij mijn weten kan je, als je weet hebt van nog 1 schuldeiser, het faillissement van zo'n bedrijf aanvragen.

Is 't wat om zo'n briefje te schrijven, al dan niet samen met nog 1 of 2 personen?

"Geachte heer XX, hierbij deel ik u mede dat ik van u verwacht dat u binnen 24 uur mij mijn geld terug betaald. Indien u dat niet doet, zal ik, samen met uw andere schuldeisers, uw faillisement aanvragen. Hoogachtend, mr. XX".

Maar goed, IANAL.
De pest is wel dat je bij een faillisement echt lang moet gaan wachten op je betalingen, als je ze al krijgt. Voorlopig lijkt er héél langzaam schot in te komen; vandaag meldde nog iemand op OpgelichtOpInternet dat het geld teruggestort was.

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 23:41

Ardana

Mens

Het gaat er ook niet om dat je werkelijk het faillisement wil gaan aanvragen, het gaat enkel om het dreigement. En ja, dat is wellicht niet eerlijk, maar ik heb laatst middels een heel dure les geleerd dat eerlijk echt niet altijd het langst duurt.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ardana schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:56:
Het gaat er ook niet om dat je werkelijk het faillisement wil gaan aanvragen, het gaat enkel om het dreigement. En ja, dat is wellicht niet eerlijk, maar ik heb laatst middels een heel dure les geleerd dat eerlijk echt niet altijd het langst duurt.
Eerlijk duurt juist wel het langst. En dan in jouw geval dus ook nog met ongewenst resultaat :/

Verwijderd

Aangezien het naast Aanbiedingsknaller inmiddels ook lijkt te gaan over het moederbedrijf OneTimeDeal maar even een titelchange gedaan.
Pagina: 1