Toon posts:

CI+ of Alphacripted KDL-26V4500

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een Sony Bravia KDL-26V4500, en daar ik wil een smartcard van een plaatselijke uitzender plaatsen bij iemand anders. Nu weet ik niet of ik een CI+ kaart of een Alphacripted kaart moet kopen.

Wat is het verschil dan alleen de prijs, en zijn er foefjes voor om achter dit soort dingen makkelijk te komen?

mvg Arjan

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:11
Je hebt een Mascom Alphacrypt nodig! pricewatch: Mascom AlphaCrypt Classic

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:05:
Een Sony Bravia KDL-26V4500, en daar ik wil een smartcard van een plaatselijke uitzender plaatsen bij iemand anders. Nu weet ik niet of ik een CI+ kaart of een Alphacripted kaart moet kopen.
Wel makkelijk als je even vermeldt welke 'plaatselijk uitzender' dit is.

Verwijderd

Topicstarter
Oké thanx, maar waar zie je dat nu aan, of waar heb je de info vandaan, ik zal namenlijk nog meer van deze soort tv's moeten gaan voorzien van een smart card.
@Nielson, het is voor kerktv van onze gemeente, en dit gaat via de stichting C.A.I. maakt dat uit een smartcard is toch een smartcard?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders een idee hoe je nou kunt zien aan sony tv's of er een Alphacripted kaart of CI+ in moet worden geplaatst

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

Zit er een ci+ slot in dan moet er een ci+ cam in.
Zit er een ci slot in dan moet er een ci cam in.

Je pakt de handleiding, even kijken wat voor slot er in zit en je conclusie trekken. :)

Maar cai, die nemen de toch kabeltelevisie af van caiway?
Zoja, dan heb je voor het basispakket helemaal geen smartcard, en dus geen cam nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 03-09-2010 18:30 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:35

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Abokhorst,

Dit is inprincipe een kwestie van "kijken in de handleiding naar ondersteunde modules in je televisietoestel en vergelijken met de te gebruiken smartcard".

Dat vereist dus enige eigen inzet. Nu dump je de vragen gewoon hier neer..
Aangezien dat niet de bedoeling is, zie ook Het algemeen beleid, zet ik hier een slotje op.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.