Toon posts:

Keuze tussen Sony en Harman Kardon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een lastige keuze. Ben op zoek naar een Home Cinema System en nu is mijn oog op de volgende 2 setjes gevallen:

Sony HTP-BD47SS (ongeveer 600 euro)
Harman Kardon HD Vision 9BQ (ongeveer 1000 euro)

De Harman Kardon heeft eigenlijk alles wat ik wil, alleen is die 400 euro duurder als de Sony. Over de Sony kan ik erg weinig vinden op het internet (waarschijnlijk omdat hij net uit is). Wat zijn de voors en tegens van deze 2 setjes?
Ik denk eigenlijk van "als de Sony ook heeft wat ik wil, waarom dan 400 euro meer betalen?".

Hetgene wat ik sowieso wil is:

3x hdmi in
2x optisch in
2x composite in
Blu-Ray speler

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Je kunt er weinig over vinden maar je wilt hem wel? Waarom wil je hem dan? Zijn dit de enige twee setjes die aan je voorwaarden voldoen? Waarom geen losse bluray speler? Verschil in budget is ook nogal groot, wat wil je ervoor uitgeven? Waar ga je het voor gebruiken?

Zomaar een greep uit de vragen die anders versnipperd in de volgende posts aan je gesteld zouden zijn. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die Sony bij de media markt zien staan. Hij had eigenlijk alles wat ik wilde met als voordeel dat de blu-ray 3d ready is. Voor de rest heb ik helaas niet gevraagd aan een verkoper oid maar gelijk het typenummer genoteeerd.
Dit zijn tot nu toe wel de enige 2 setjes die aan mijn wensen voldoen, ik had in gedachten er rond de 700 euro voor uit te geven, maar als ik voor 300 euro meer een setje heb die een stuk beter is dan ga ik liever daarvoor.
Losse blu-ray speler zou wel een optie kunnen zijn (heb nu een losse Sony Blu-ray speler maar is echt 1 van de eerste dus vet traag), maar als ik dan kijk wat een versterker + boxen los kost dan betaal ik liever 100 euro meer voor een blu-ray speler erbij.

Ik wil het voornamelijk gebruiken om films mee te kijken, kijk elke dag sowieso wel een film. En wil er ook mijn airport op aansluiten voor mijn audio.

Verwijderd

Okay; mijn Sony Home Cinema System DAV - S 888 is al weer een aantal jaartjes uit, maar het zit mij nog ontzettend dwars dat menig DVD extreem slecht wordt afgespeeld. Een zoektocht op internet in binnen- en buitenland overtuigde mij ervan, dat menig Sony daar last van had. Maar service: ho maar. Voor mij nooit meer een Sony!

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-01 14:13
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:23:
Maar service: ho maar. Voor mij nooit meer een Sony!
Je kunt Sony apparaten ook niet servicen, daar gaan ze nog meer kapot van... Voor mij ook nooit meer een Sony.