Ik zet deze testcase hier neer omdat ik net begonnen ben met fotografie en probeer zo veel mogelijk te leren. Ik ben me op dit moment wat aan het concentreren op zonsondergangen (zoals sommige van jullie vast wel gezien hebben in het zonsondergangen topic). Vanavond keek ik naar buiten en zag dat de lucht weer opengetrokken was dus heb ik de auto gepakt en ben naar een stukje heide gereden hier in de buurt.
Ik zou graag jullie opmerkingen willen horen over onderstaande set. Zowel positief (als dat er is) als negatief.
Ik heb wel wat aan bewerking gedaan (voornamelijk geprobeerd iets minder grauwe lucht te krijgen, dus als daar opmerkingen over zijn dan hoor ik dat ook graag.
Ik vind vooral de kleuren erg mooi. Ik vraag me alleen af of de foto's "spannend" genoeg zijn.
1. (Zon te licht?)

2.

3.

4.

5.

6.

Alles klikbaar voor groter
Foto's genomen met een 500d en 18-55 IS kit lens.
Ik zou graag jullie opmerkingen willen horen over onderstaande set. Zowel positief (als dat er is) als negatief.
Ik heb wel wat aan bewerking gedaan (voornamelijk geprobeerd iets minder grauwe lucht te krijgen, dus als daar opmerkingen over zijn dan hoor ik dat ook graag.
Ik vind vooral de kleuren erg mooi. Ik vraag me alleen af of de foto's "spannend" genoeg zijn.
1. (Zon te licht?)

2.

3.

4.

5.

6.

Alles klikbaar voor groter
Foto's genomen met een 500d en 18-55 IS kit lens.
[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 31-08-2010 01:55 ]