Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7] Prullenbak verdwenen en niet meer terug te plaatsen.

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 15:55
Mijn prullenbak pictogram in w7 is al lange tijd verdwenen. Ik heb al flink gegoogled en het enige dat ik tegenkom om het icoon terug te plaatsen is via persoonlijke voorkeuren. Daar moet je een vinkje achter prullenbak zetten. Het vakje waar het vinkje moet komen is alleen niet meer actief. Ik kan dus geen vinkje plaatsen. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. Iemand enig idee? :)

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

michielvz schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:51:
Mijn prullenbak pictogram in w7 is al lange tijd verdwenen. Ik heb al flink gegoogled en het enige dat ik tegenkom om het icoon terug te plaatsen is via persoonlijke voorkeuren. Daar moet je een vinkje achter prullenbak zetten. Het vakje waar het vinkje moet komen is alleen niet meer actief. Ik kan dus geen vinkje plaatsen. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. Iemand enig idee? :)
Sla dit op in notepad, geef het een .REG extensie en dubbelklik er op. Sta toe dat de gegevens aan je register toegevoegd worden. Dan zou je het weer aan moeten kunnen vinken.

code:
1
2
3
4
5
6
7
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\NonEnum]
"{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}"=-

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\NonEnum]