ASP, Perl en Java Servlets... Iemand?

Pagina: 1
Acties:

• Alantin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2025

Alantin

Goh, wat zit je haar leuk...

Topicstarter
Okee mensen, dit keer een lastige...

Ik ben op zoek naar een web hosting service die voldoet aan de volgende eisen:
* ASP en Perl
* evt. andere scripttalen zoals PHP, Python, TCL, enz.
* Java servlets

Wat betreft HD-ruimte, throughput, en POP-boxen ben ik vrij onverschillig. Er is echter wel 1 voorwaarde: niet meer dan 60,- per maand. Als er aanbieders zijn die voor meer dan dat bedrag web hosting aanbieden, wil ik er wel naar kijken, maar dan wordt het eigenlijk al te duur. Dus alles boven de zestig gulden wordt hard nadenken, alles daaronder een no-brainer!

Oh ja, voor die mensen die mij verwijzen naar GoT Search, webhoster.nl, en andere 'behulpzame' adressen, heb ik alleen dit te zeggen: probeer het zelf eens, een host vinden via deze adressen, die aan bovenstaande eisen voldoet.

Als er al een host tevoorschijnt komt, dan blijkt op de site van de host zelf vaak dat de gegevens niet meer kloppen, of dat de gegevens verkeerd geinterpreteerd zijn. Ik doe nu dus echt een beroep op mensen die ervaring hebben met hosts die dit soort pakketten aanbieden.

Alantin

Conducteur: zit je thuis ook met je schoenen op de bank? Alantin: knip je thuis ook kaartjes?

Verwijderd

Ik denk als je een host uitgaat zoeken dat je een keuze moet gaan maken tussen ASP en PHP. Verder denk ik dat de hosts die Servlets ondersteunen sgaars zijn.

Kortom aan deze reactie heb je ook niks ;)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:25
PHP, perl 5 en javaservlets is een vrij veel voorkomende combinatie, met ASP erbij wordt het wat lastiger...

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 22:43 schreef Dutchman! het volgende:
PHP, perl 5 en javaservlets is een vrij veel voorkomende combinatie, met ASP erbij wordt het wat lastiger...
Hmm, welke redelijk standaard providers bieden dan deze combinatie? php en perl geloof ik wel, maar die servlets zie ik eigenlijk nergens

Verwijderd

Die java pruttel trekt nogal wat resources daarom is het niet interresant om het aan te bieden. En als een bedrijf het dan toch aan zal bieden is óf de server heel traag, of weinig klanten op die server dus prijs hoog.

• Alantin

Alantin

Topicstarter
Tja... als je op Amerikaanse web host comparison sites kijkt, dan zie je daar toch vaak de mogelijkheid om op UNIX pakketten Java servlets te draaien...

Ik weet dat het resource-hungry is, vaak wel afhankelijk van de implementatie van de servlet engine en de gedraaide servlet, maar vaak worden dat soort dingen inderdaad vrij traag...

Dan moet ik maar voor twee hosts gaan, 1 voor ASP en 1 voor Java servlets en de rest...

In ieder geval bedankt, mensen!

P.s: en geeneens iemand die me naar webhosters.nl of GoT Search verwees :)

Conducteur: zit je thuis ook met je schoenen op de bank? Alantin: knip je thuis ook kaartjes?

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 02:13 schreef sproggle het volgende:
Die java pruttel trekt nogal wat resources daarom is het niet interresant om het aan te bieden.
Tja, als er vraag naar is en men wil ervoor betalen is het altijd interessant :)
En als een bedrijf het dan toch aan zal bieden is óf de server heel traag, of weinig klanten op die server dus prijs hoog.
Tja, ik weet persoonlijk geen manier om het echt veilig te krijgen zonder elke klant een eigen servlet runner aan te bieden. Anders blijf je houden dat de users elkaars files kunnen lezen, en er is ook een mogelijkheid dat iemand de hele server kan laten deadlocken of iets dergelijks. Dat is natuurlijk ook niet echt de bedoeling. En een eigen servlet runner voor elke user kost natuurlijk vrij veel geheugen, daarom zal hosting met servlets inderdaad vrij prijzig zijn in vergelijking met standaard dingen als php en cgi met perl en C enzo

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 07:40 schreef Alantin het volgende:
Tja... als je op Amerikaanse web host comparison sites kijkt, dan zie je daar toch vaak de mogelijkheid om op UNIX pakketten Java servlets te draaien...
Mijn ervaring is dat dit meestal niet klopt. Servlets kosten gewoon teveel geheugen om als een extra puntje genoemd te worden, ze moeten dan bijna hoofdverkoopargument zijn. Als je op www.webhosters.nl kijkt, dan zie je ook dat er regelmatig een kruisje bij servlets staat, maar als je dan gaat kijken, dan staat er iets als "u heeft de mogelijkheid om java applets te gebruiken op uw pagina's", of "de java development kit is geinstalleerd op onze servers". Daar heb je dus niks aan....
Ik weet dat het resource-hungry is, vaak wel afhankelijk van de implementatie van de servlet engine en de gedraaide servlet,
Tja, voor virtualhosting wordt toch vaak het eerst gegrepen naar gratis oplossingen, dus eerder het trage Tomcat dan bijvoorbeel Resin of OrionServer.
maar vaak worden dat soort dingen inderdaad vrij traag...
Tja, traag is natuurlijk te voorkomen door de boel goed te managen en zorgen dat de boel genoeg oplevert voor het bekostigen van de benodigde hardware. Dat zal dan niet goedkoop zijn, maar kwaliteit kost nou eenmaal geld.....
Dan moet ik maar voor twee hosts gaan, 1 voor ASP en 1 voor Java servlets en de rest...
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Waar ga je dan heen voor de servlets?

• Alantin

Alantin

Topicstarter
Voor de servlet hosting zat ik te denken aan http://www.successfulhosting.com... Ze hebben een servlet manager, dus dat zullen inderdaad wel servlets zijn...

Het is jammer dat ze geen ASP bieden, anders had ik daar mijn ei kwijt gekund!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:20
Op dinsdag 13 maart 2001 17:45 schreef Alantin het volgende:
Voor de servlet hosting zat ik te denken aan http://www.successfulhosting.com... Ze hebben een servlet manager, dus dat zullen inderdaad wel servlets zijn...

Het is jammer dat ze geen ASP bieden, anders had ik daar mijn ei kwijt gekund!
Ziet er niet slecht uit, die host, en ook niet al te duur.

Je zou eigenlijk wat vragen moeten mailen om de support te testen.
Pagina: 1